Şimdi Ara

DELTA SERVİSİNİN KALİTESİZLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.053
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Delta Servisi ile yaşadığım sorunları sizinle paylaşmak istedim, böylece insanlar ilgili servisin ilgisizliğinden haberdar olsun.

    13-09-2018 tarihinde teyzeme hediye olarak n11.com üzerinden TuruncuMağaza'dan SIFIR LG H815 G4 MODEL BİR CEP TELEFONU SATIN ALDIM.

    Telefon doğrudan teyzeme geldi. Kendisiyle konuştuğumda herhangi bir sorun olmadığını belirtti tarafıma. Bir süre sonra bana telefonun geç şarj olduğunu bunun normal olup olmadığını sordu. (Bu sürede sitenin onay verme süresi geçti tabi, ben onaylamış bulundum.) Telefon 3 saati geçmesine rağmen tam şarj olmuyordu. Farklı bir şarj aleti ile denemesini belirttim ve sonuç değişmedi.

    SERVİSE 1.GÖNDERİM (09-10-2018 / 02-11-2018)

    Bende cihazı telefonun geç şarj olduğunu belirterek yetkili servis olan Deltaya 09-10-2018 tarihinde gönderdim. Telefon 02.11.2018 tarihinde elime ulaştığında servis raporunda anakart değişimi yazısını gördüm. Telefonu teyzeme gönderdim. Teyzem telefonu denediğinde yine aynı sorun ile karşılaşmış fakat hediye olduğu ve benim canımın sıkılmaması için bana söylemeyip bu şekilde kullanmaya çalışmış. Durumdan haberdar olunca Delta Servisine ulaştığımda telefonu tekrar kendilerine göndermemi belirttiler. Eyvallah diyip tekrar gönderdim.

    SERVİSE 2.GÖNDERİM (06-12-2018 / 21-12-2018)

    06-12-2018 tarihinde taraflarına ulaşan cihazı 21-12-2018 tarihinde bana ulaşacak şekilde tarafıma gönderdiler. Servis raporunda sadece genel bakım yazıyordu bu sefer ve cihazı kendim kontrol ettiğimde 3,5 saati geçen bir sürede %100'ü hala görememiştim. Şikayetvar üzerinden başlık açınca haftasonu sabah bir bayan beni aradı ve mağduriyetimi gidermek için bizzat kendisinin telefon ile ilgileneceğini ve 3.kez taraflarına göndermemi rica etti. Hatta aradığı numaradan kendisine ulaşabileceğimi iletti. Bunu da peki dedik. Gönderdim.

    SERVİSE 3.GÖNDERİM (25-12-2018 / 09-01-2019)

    Cihaz yılbaşını kendilerinde geçirdi ve tarafıma yukarıda yazan tarihte gönderildi. Servis raporunda yazan bu sefer elektronik parça değişimi yapıldığıydı. Cihazı kontrol ettiğimde sonuç değişmedi telefonun şarj süresi 4 saate dayanıyordu. Önce beni şikayetim sonrası arayan bayanı aradım tabi ki açmadı. Servisi aradığımda tarafıma bir yetkili yönlendireceklerini bildirdiler. Yetkili aradığında ise karşıdaki bayan telefonu tekrar kendilerine göndermemi istedi. Kendilerine bir cihazın ne kadar saatte %100 şarj olacağını sorduğumda alay eder gibi siz telefonun %100 şarj olmasını mı bekliyorsunuz dedi. Yaptığım araştırmaya göre "Yapılan testlere göre LG G4, normal kullanımda 6 saat 6 dakika pil ömrü sunuyor. LG G4 ayrıca 127 dakikada tam şarj olabiliyor. Serinin bir önceki modeli LG G3 ise normal kullanımda 6 saat 14 dakika pil ömrü sunarken 120 dakikada tam şarj olabiliyor." böyle ifade ile karşılaştım kendilerine bunu sorduğumda net bir cevap vermediler. Bende artık hakkımı tüketici hakem heyetinde arayacağımı bildirip telefonu kapadım. Gün içinde başka bir şahıs tarafından arandım. Konu ile ilgileneceğini ve tekrar telefonu kendilerine göndermemi rica ettiler. Bende iyi niyetlerine güvenerek son kez şansımı denemeye karar verdim. Telefonu gönderdim.

    SERVİSE 4.GÖNDERİM (15-01-2019 / 22-01-2019)

    Cihaz 22-01-2019 tarihinde elime ulaştı. Servis raporunda adaptör değiştiği yazıyordu. Ayrıca 3.servis gönderiminden sonra sadece şarjı denenmek için kutusundan çıkarılan telefonun kamera camında da çizik olduğunu belirtmişler. Sıfır adaptör ile yaptığım kontrollerde sonuç yine fiyasko. 3 saat 15 dakikada %5'ten %88'e ulaşabildi telefon. Servisi arayıp para iadesi ya da değişim istediğimi belirttim ve yine bir yetkili tarafından arandım. Yetkili utanıp sıkılmadan telefonu kontrol için 5.KEZ kendilerine göndermemi talep etti. Kendilerine sonsuza kadar bunu mu yapacağımızı sordum. Sıfır olarak hediye alınan bir cihaz 3 ay servislerde süründü, 3 parçası değişti, sorun çözülmedi ve buna rağmen hiçbir özür vb. yok.

    Artık bundan sonrasını Tüketici Hakem Heyeti ile halledecekler.

    Benim aklıma takılan ise şu;

    Bir telefon basit bir problem ile size geliyor: GEÇ ŞARJ OLMA SÜRESİ
    4 kez tarafınıza ulaşan cihazı 1 kere bile mi kontrol etmiyorsunuz ne kadar sürede şarj oluyor diye ya da 3,5 saati aşan süre sizin için normal mi?
    Ayrıca sorunu belirlemede deneme yanılma yöntemi ile mi çalışıyorsunuz? Önce anakart değişimi, sonra elektronik parça ve en son olarak adaptör değişimi.
    Ayrıca kullanılmayan bir cihazın kamera cihazı nasıl çiziliyor?

    Bunu okuyan arkadaşlar Delta Servisi ile ilgili herhangi bir hizmet alırken bir daha düşünsünler. Mağdur ettikleri gibi takındıkları tavır çok kötü.







  • Öncelikle geçmiş olsun, delta vb. garantili telefon alıyorsanız tüketici haklarını da detaylıca incelemek önem arz ediyor. İlk gönderdiğinizde anakart değişimi yapılması tarafınıza gönderilen cihazı ayıplı mal statüsünde olduğunu kanıtlar nitelikte. Bu doğrultuda ilk 6 ay içerisinde olmasından dolayı direkt olarak değişim/iade isteyebilir, kabul etmemeleri durumunda hakem heyetine başvuruda bulunabilirdiniz. Şu an için bu hakkınız halen bulunuyor mu bilemiyorum ancak bilen biri yardımcı olacaktır. Muhtemelen ayıplı mal statüsü olmasa bile servise 4 kez aynı sebepten gitmesinden dolayı iade/değişim yapabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marslan1999

    Öncelikle geçmiş olsun, delta vb. garantili telefon alıyorsanız tüketici haklarını da detaylıca incelemek önem arz ediyor. İlk gönderdiğinizde anakart değişimi yapılması tarafınıza gönderilen cihazı ayıplı mal statüsünde olduğunu kanıtlar nitelikte. Bu doğrultuda ilk 6 ay içerisinde olmasından dolayı direkt olarak değişim/iade isteyebilir, kabul etmemeleri durumunda hakem heyetine başvuruda bulunabilirdiniz. Şu an için bu hakkınız halen bulunuyor mu bilemiyorum ancak bilen biri yardımcı olacaktır. Muhtemelen ayıplı mal statüsü olmasa bile servise 4 kez aynı sebepten gitmesinden dolayı iade/değişim yapabilirsiniz.
    Bilgi için teşekkürler hocam bu konuyu araştıracağım.
  • Bir daha önünden geçmem hocam 3 kuruş fazla veririm, firmanın kendi garantisinden yararlanırım.
  • ruhi13 kullanıcısına yanıt
    6 ay içinde ilk arızayı vermişse veya 2 kez üst üste aynı arızadan dolayı onarım görmüşse iade ve değişim hakkınız var . Fatura kimin üzerine ise o, hakem heyetine basvurmali. Sorun deltadan ziyade LG den kaynaklanıyor.
  • Lawyer066 L kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.