Şimdi Ara

Unity projeleri İosa build etme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
4.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Unity ile yapılmıs android tarafında kullandığım projelerimi ios dev hesabıma build edip nasıl ekleyebilirim . Bu konuda bilgi sahibi olan ucretli destek verebilecek olan varmı



  • Build edebilmen için öncelikle bir macOS işletim sistemine sahip cihazın olması gerek. Eğer yoksa VMware Workstation ile sanal macOS kurabilirsin. Burada anlatımı mevcut:https://www.technopat.net/sosyal/konu/macos-big-sur-11-0-1-sanal-sistem-imaji.1153229/
    Fakat orada VMware Workstation Pro deneme sürümü verilmiş. Player sürümünde deneme sürümü yok. https://www.vmware.com/products/workstation-player/workstation-player-evaluation.html
    Daha sonra sanal macOS'a girip mağazadan Xcode indirmelisin.https://apps.apple.com/tr/app/xcode/id497799835?mt=12
    Unity'nin macOs sürümünü de yükleyip projeni açmalısın. Build Settings girip iPhone seçip switch platform tıklayıp projeni iPhone için ayarlayıp build etmelisin. Build edilen klasörü açıp .xcodeproj uzantılı dosyayı xCode ile açacaksın. Signing kısmına developer hesabını ekleyeceksin. Buradan uygulamanı kendi cihazında test edebilirsin. Telefonunu USB 2.0'a takmanı öneririm. Görmez ise sağ üstte telefon ikonu çıkıyor. Ona sağ tıklayıp connect tıklamalısın. Eğer burada da çıkmaz ise sol üstten sırayla player-manage-virtual machine settings tıklayacaksın. USB Controller tıklayıp tüm kutucuklar işaretli olacak şekilde USB compatibility 2.0 seçeceksin. Yine de görmezse vmWare'yi kapatıp açmalısın. Appstore'ye yüklemek için ise:


    İyi günler.
  • Build edebilmen için öncelikle bir macOS işletim sistemine sahip cihazın olması gerek. Eğer yoksa VMware Workstation ile sanal macOS kurabilirsin. Burada anlatımı mevcut:https://www.technopat.net/sosyal/konu/macos-big-sur-11-0-1-sanal-sistem-imaji.1153229/
    Fakat orada VMware Workstation Pro deneme sürümü verilmiş. Player sürümünde deneme sürümü yok. https://www.vmware.com/products/workstation-player/workstation-player-evaluation.html
    Daha sonra sanal macOS'a girip mağazadan Xcode indirmelisin.https://apps.apple.com/tr/app/xcode/id497799835?mt=12
    Unity'nin macOs sürümünü de yükleyip projeni açmalısın. Build Settings girip iPhone seçip switch platform tıklayıp projeni iPhone için ayarlayıp build etmelisin. Build edilen klasörü açıp .xcodeproj uzantılı dosyayı xCode ile açacaksın. Signing kısmına developer hesabını ekleyeceksin. Buradan uygulamanı kendi cihazında test edebilirsin. Telefonunu USB 2.0'a takmanı öneririm. Görmez ise sağ üstte telefon ikonu çıkıyor. Ona sağ tıklayıp connect tıklamalısın. Eğer burada da çıkmaz ise sol üstten sırayla player-manage-virtual machine settings tıklayacaksın. USB Controller tıklayıp tüm kutucuklar işaretli olacak şekilde USB compatibility 2.0 seçeceksin. Yine de görmezse vmWare'yi kapatıp açmalısın. Appstore'ye yüklemek için ise:


    İyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PixCave -- 20 Nisan 2021; 3:1:27 >




  • Sanal Makinaya kurduğumuz MacOS dan Unity3d oyunumuzu veya başka bir kütüphaneyi (React Native) gibi derledikten sonra. Apple Store dan satışa sunabiliyormuyuz. Appple Lisans istemiyor mu ?
    Sanaldaki MacOS a lisans alınabiliyor mu ?
    İllaki Mac makina almak gerekir mi bu işlemler için ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: justify

    Sanal Makinaya kurduğumuz MacOS dan Unity3d oyunumuzu veya başka bir kütüphaneyi (React Native) gibi derledikten sonra. Apple Store dan satışa sunabiliyormuyuz. Appple Lisans istemiyor mu ?
    Sanaldaki MacOS a lisans alınabiliyor mu ?
    İllaki Mac makina almak gerekir mi bu işlemler için ?
    Apple Store'de satışa sunabilirsin. Buradaki amaç xCode'yi kullanabilmek ve build alabilmek. Benim 2 adet oyunum mevcut:
    https://itunes.apple.com/app/dead-village/id1436865969
    https://itunes.apple.com/app/galaxy-ops/id1448201839
    Mac cihazın avantajı hızlı olması. Sanal macOS inanılmaz yavaş. Sadece build alıp mağazada yayınlamak için iş görüyor.




  • Verdiğin bilgiler için çok teşekkürler. Yavaş da olsa sanal makine ile idare edeceğiz.
    Macbook ların fyatları çok pahalı yanına yanaşamıyorum.
    Sanada başarılar dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: justify

    Verdiğin bilgiler için çok teşekkürler. Yavaş da olsa sanal makine ile idare edeceğiz.
    Macbook ların fyatları çok pahalı yanına yanaşamıyorum.
    Sanada başarılar dilerim.
    Hocam sanal makina ile işkence oluyor ben direk usb boot ile macos kurdum gayet güzel.
  • Ek bilgi olarak uygulamalarınızı yayınlamak için bir web sitesine ihtiyacınız yok. O kısma Twitter adresinizi yazsanız bile oluyor. Ayrıca Apple artık her uygulama için Privacy Policy istiyor. Buradan da ücretsiz olarak kendi Privacy Policy sayfanızı oluşturup mağazaya ekleyebilirsiniz:https://www.freeprivacypolicy.com/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PixCave -- 23 Ocak 2019; 16:42:2 >
  • Kimse de Apple Development Program'dan bahsetmemiş. Senelik 99 Dolar (Ülkemizde 670 lira) ücreti var. Her sene tıkır tıkır. Yok mudur bunların uygun fiyatlı bir yolu yordamı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cycloner

    Kimse de Apple Development Program'dan bahsetmemiş. Senelik 99 Dolar (Ülkemizde 670 lira) ücreti var. Her sene tıkır tıkır. Yok mudur bunların uygun fiyatlı bir yolu yordamı?
    Ağustos ayında aldığımda 279 TL'ydi. Şimdi 670 TL mi olmuş?
  • PixCave kullanıcısına yanıt
    mayıs gibi 800 leride aşar bence
  • çok pahalı hobı amaclı oyun yapıp koymak ıcın o parayı yatırmak mantıksız gelıyor bana. bırde senelık ucretı var. google play de bı seferlık verıyosun ve daha ucuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReaperVR

    çok pahalı hobı amaclı oyun yapıp koymak ıcın o parayı yatırmak mantıksız gelıyor bana. bırde senelık ucretı var. google play de bı seferlık verıyosun ve daha ucuz
    Çocuk platformu değil. Profesyonel bir iş her önüne gelen saçma hobi tarzı oyunlara adam gücü ayıramazlar.

    Oyunlar ve Uygulamar profesyoneller tarafından inceleniyo. Herkes oyun yüklese milyarlık iş yapan şirketler zarar eder.

    Ha tabi Google Play yapmıyo bunu ve Google Play'de binlerce dolandırıcı uygulama & oyun görebilirsin. Denetleyen yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okeanix -- 6 Mart 2019; 18:50:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okeanix

    Çocuk platformu değil. Profesyonel bir iş her önüne gelen saçma hobi tarzı oyunlara adam gücü ayıramazlar.

    Oyunlar ve Uygulamar profesyoneller tarafından inceleniyo. Herkes oyun yüklese milyarlık iş yapan şirketler zarar eder.

    Ha tabi Google Play yapmıyo bunu ve Google Play'de binlerce dolandırıcı uygulama & oyun görebilirsin. Denetleyen yok.

    Alıntıları Göster
    orası oyle ama ındıe yapımcı kısısel sansını denemek ısteyen ıcın yuksek bır meblag o konuda bır cozum getırmelerı lazım deneme surecı vs tarzı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReaperVR

    orası oyle ama ındıe yapımcı kısısel sansını denemek ısteyen ıcın yuksek bır meblag o konuda bır cozum getırmelerı lazım deneme surecı vs tarzı

    Alıntıları Göster
    Şansını deneme platformu değil. Bu yüzden android çöplük doluyken ios değil.

    Böylesi daha iyi. Yeni oyunumun incelenmesini bekliyorum. Eğer herkes oyun yükleyebilseydi herhalde 1 yılda falan bakarlardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okeanix -- 7 Mart 2019; 15:45:34 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.