Şimdi Ara

Honda civic 60bin km de 43hp güç kaybı nasıl oluyor??

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Honda civic ilanlarına bakarken daha 60bin km de ekspertiz raporlarını paylaşmış bir ilana denk geldim.
    Motor gücü 82hp olarak ölçülmüş. Fabrika verisi 125hp. Bu nasıl olur?
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-eksper-fotolari-resimlerde-tek-bakip-okuyup-arayin-626326276/detay
    Tüm ikinci el araçlarda durum bu kadar vahim mi acaba? Lpg etkisi olabilir mi? Yoksa fabrika verileri yalan mı? Atmosferik motorun bu kadar kayıp yaşaması normal mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Atmosferik bir motordan bahsediyoruz.
    2500 d/d'da öyle yüksek güç ve tork vermesi için 2 litreden daha büyük bir hacim gerekiyor.
    Eskiden Honda Accord 3.0 V6 kullanırdım. 200 HP atmosferik motoru vardı, 2500 d/d'da 100hp civarı güç veriyordu. 3000 d/d'dan sonra açılıyordu, 5500 d/d'ya kadar güzel gidiyordu.

    1.6 litre atmosferik için 125 hp güzel bir değer.
    Ayrıca benzinli motorlarda devir çevirmekten o kadar korkmayın. :)))
    Bu Civic'deki motor sanırım R16A1 motor olması lazım. 6500 d/d'da 125 hp veriyor. Atmosferik için çok da kötü bir değer değil. Turbolar ile karşılaştırmak haksızlık olur. :))

    Son FC5 kasa 1.5Turbo 180 HP Honda Civic'in eğrisine bakarsanız, 2500 d/d'da 80-85 hp civarında verir. 3000 d/d civarında 100 hp'yi geçer, 5600 d/d'ya geldiğinde ise 180 hp verir.

    Özetle 1,5-1,6 lt hacminde atmosferik bir motor için 2500 d/d gerçekten az bir devir.

    Selamlar
  • Ekspertizin dyno ölçüm sonuçları yalan.

    2500 d/d'ya kadar çıkıp gazdan ayağını çekmiş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 18 Ocak 2019; 9:00:41 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hava filtresi tıkalı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • güç kaybı var sahibini arayıp 50 vereyim demek lazım fiyat çok
  • Bizim arkadaşın da 110 luk arabası 105 e düşmüştü... Zaten honda 125 felan değildir o fabrika yakıt verisi gibi bir değer....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız fiyatına bayıldım.65.499 TL.

    65.500 versem gıcıklığına 1 tl yi isterim.
  • Sigorta şişirmesi ağır hasar kaydı çok büyük bir yalan. Hiç bir sigorta şirketi gereğinden 1 lira fazla ödeme yapmaz araca.

    Sigorta şirketi aracın hasarını belirler, aracı ihaleye çıkarır. Bir hesap yapar, yaptırmak mı yoksa ağır hasar ile perte çıkarmak mı daha kârlı, buna karar verir.
    Eğer perte çıkarmak daha kârlı ise, aracı ihaleyle satar, sahibine aracın piyasa değerini öder. Aracı sigorta şirketinden alan kişi de sigorta şirketinin değişmesini uygun gördüğü parçaları tamir ederek, çıkma parça takarak veya bazı kusurları gizleyerek daha uygun maliyetli şekilde aracı toplar ve böyle piyasaya sürer.
    Örneğin; ilandaki araç için sigorta şirketi kaput, çamurluk tampon ve far değişimi yazmış olsun, sigortadan aracı alan kişi çamurluğu yenisi ile değiştirir, çıkma kaput ve far takar, tamponu tamir eder. Çok daha uygun fiyata aracı toplar.
  • Ne demişler:

    Atmosferik oto almış baban,
    Tüplü ve öfkeli sedan,
    Yokuşlarda ağlar anan,
    CVT arıza yapmaz deme aman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hunharca Eleştiri -- 18 Ocak 2019; 10:58:6 >
  • bal974 B kullanıcısına yanıt
    2500 devir az bir devir değil ki. Turbolular bu devirlerde 120-130 hp veriyor belki de?

    Bu kasa hondalardan düşünüyordum ama bu değer bende hayal kırıklığına neden oldu. Hiç kullanmadım, mutlaka deneme sürülü yapmam lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sahiden böyle bir sonucu ilana koymakta gerçekten saflık olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ESER14

    2500 devir az bir devir değil ki. Turbolular bu devirlerde 120-130 hp veriyor belki de?

    Bu kasa hondalardan düşünüyordum ama bu değer bende hayal kırıklığına neden oldu. Hiç kullanmadım, mutlaka deneme sürülü yapmam lazım.

    Atmosferik bir motordan bahsediyoruz.
    2500 d/d'da öyle yüksek güç ve tork vermesi için 2 litreden daha büyük bir hacim gerekiyor.
    Eskiden Honda Accord 3.0 V6 kullanırdım. 200 HP atmosferik motoru vardı, 2500 d/d'da 100hp civarı güç veriyordu. 3000 d/d'dan sonra açılıyordu, 5500 d/d'ya kadar güzel gidiyordu.

    1.6 litre atmosferik için 125 hp güzel bir değer.
    Ayrıca benzinli motorlarda devir çevirmekten o kadar korkmayın. :)))
    Bu Civic'deki motor sanırım R16A1 motor olması lazım. 6500 d/d'da 125 hp veriyor. Atmosferik için çok da kötü bir değer değil. Turbolar ile karşılaştırmak haksızlık olur. :))

    Son FC5 kasa 1.5Turbo 180 HP Honda Civic'in eğrisine bakarsanız, 2500 d/d'da 80-85 hp civarında verir. 3000 d/d civarında 100 hp'yi geçer, 5600 d/d'ya geldiğinde ise 180 hp verir.

    Özetle 1,5-1,6 lt hacminde atmosferik bir motor için 2500 d/d gerçekten az bir devir.

    Selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 18 Ocak 2019; 15:46:15 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • araba zaten ağır hasarlı kazalı. motorda da bir sorun olabilir. dyno yapan firmaya da sormak lazım
  • Ekspertizlerdeki dyno cihazlarının çoğunluğunun kalibrasyonu bozuk, ayrıca her marka modelde farklı şanzıman oranları ve şanzıman tipleri olduğu için o cihazlarla doğru bir ölçüm yapılması imkansız gibi birşey. Benim 45 binde sattığım araçta da motor gücü %80 çıkmıştı. Ekspertizlerin dyno sonuçlarına bakmayın. İçinizi rahatlatmak istiyorsanız aracın yetkili servisine götürüp orada motor muayenesi yaptırın.
  • O cihazlara bakmayın...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1-) Araç rent a car çıkması ( kurumsal )

    2-) Ölçüm külliyen yalan veya yanlış.
  • B.Avcı B kullanıcısına yanıt
    Niye babasının parasını mı veriyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt
    Hangi kamyon bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.