Şimdi Ara

Netspeed yeni abonelikte acayip hız sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 ay öncesine kadar TTNET'ten tam hızda 16 Mbit ADSL bağlantısı kullanırken telefon ve internet aboneliğini iptal ettirdik. Dün Netspeed'ten 16 Mbit sınırsız ADSL aboneliğim başladı. 75 TL aktivasyon ücreti ve 56 TL abonelik ücreti kesilecek. (taahhüt vermedim) Kabloyu da ankastreye kadar getirip bırakıyorlar; elektrikçi çağırıp 70 TL'ye bağlattım. Sonuç? 1 Mbit'in altında bir bağlantı hızı. Netspeed destek hattı yardımcı olmaya çalıştı ama "bizden giden 16 Mbit sizde 14-15 Mbit kayıp görünüyor, sorun kablolarınızda olabilir" dedi. Daha 2 ay öncesine kadar TTNET'te aynı kablolarla tam hız sorunsuz internet kullanırken neden böyle bir şey olsun? Bağlantıyı yaptırdığım elektrikçiyi arayıp durumu anlattım; o da "istersen kabloyu ankastreden eve kadar komple yenileyeyim, ama TTNET dışındaki operatörlerle böyle sorunlar yaşayan yüzlerce müşterim var, TTNET'ten şaşmayacaksın" deyip noktayı koydu. Benzer bir sorun yaşayan var mı? Ben şimdiden ay sonunda aboneliği kapattırmaya karar verdim bile. Çünkü durumu düzeltmek adına yapabilecek bir şeyim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Şuan internetin varsa modem arayüzüne girip hat değerlerini bulup atın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Netspeed yeni abonelikte acayip hız sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Felaket

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hitokiri_johndoesai H kullanıcısına yanıt
    kabloları kontrol edin
  • Hat Zayıflaması aşırı fazla bina içindeki kablolarını kontrol et
  • AirJET A kullanıcısına yanıt
    Neyini nasıl kontrol edeceğim? Görünürde bir bozukluk yok. Yapmam gereken özel bir işlem var mı? 2 ay önce aynı kablolar 16 mbit çalışıyordu. Tesisatı komple yenilemem mi gerekiyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 15 Ocak 2019; 20:11:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam diyor ki Ttnet de sorun yoktu aynı kablo aynı tesisat adamda sıkıntı yok Netspeed son zamanlarda bozdu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.