Şimdi Ara

Gittigidiyor.com / Yorumsuz

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • gittigidiyor:

    merhaba tek; "kargo bilgileri geçersiz" nedeniyle iade sürecini başlattınız. iade sürecini başlattığınızı satıcıya ilettik. satıcı, en kısa zamanda size ulaşıp yardımcı olacaktır. kendisine iletmek istediğiniz bir mesajınız varsa aşağıdaki kutucuğa yazıp gönderebilirsiniz.

    tek:04-01-2019 14:46:48

    kargo ulaşmadı, kargo şirketini aradığımda fatura iptal edildi olarak gözüküyor.

    gittigidiyor:05-01-2019 23:48:59

    tek; konuyla ilgili en kısa zamanda kaydınızı inceleyip, size geri dönüş yapacağız.

    gittigidiyor:06-01-2019 08:55:07

    sayın tek; sistemden kontrol ettiğimde ürünün teslimat şubesinde olduğunu görüyorum. ürünü teslim almak için kargo şirketi ile iletişime geçebilirsiniz. gittigidiyor müşteri hizmetleri - gaye

    tek:06-01-2019 11:23:21

    kargo gönderi kodu hatalı, kargo teslimat şubesine hiç ulaşmamış, kargo şirketi kargo gönderesinin verildiği gün iptal edildiğini belirtiyor. zaten site sorgusunda kargo hareketleri incelendiğinde hiç yola çıkmadığı gözüküyor. bu nedenle siparişin iptal edilerek, ücret iadesi yapılmasını talep ediyorum.

    gittigidiyor:06-01-2019 11:23:27

    tek; konuyla ilgili en kısa zamanda kaydınızı inceleyip, size geri dönüş yapacağız.

    gittigidiyor:06-01-2019 11:28:46

    kargo takibinde kargolanma yılı şuan 2019 seçili bu yüzden takip sağlayamamaktsınız. kargo takip sistesine girdikten sonra numaranızı yazdıktan sonra yanında bulunan kutucuktan yılı 20018 olarak seçmeniz halinde takibi sağlayabilirsiniz. gittigidiyor müşteri hizmetleri - gaye

    tek:06-01-2019 11:41:49

    zaten 2018 olarak seçiyorum. siz de kargo takip ekranında gönderi bilgileri ekranının yanındaki gönderi hareketlerini tıklarsanız, kargonun hiç yola çıkmadığını göreceksiniz. zaten yukarıda da belirtiğim gibi mng kargonun hem karabük şubesi ile hem de genel merkezi ile görüştüğümde kargonun önce verildiğini ve aynı gün içinde kargo yola çıkmadan iptal edildiğini söylediler.

    gittigidiyor:06-01-2019 11:47:38

    tek; konuyla ilgili en kısa zamanda kaydınızı inceleyip, size geri dönüş yapacağız.

    gittigidiyor:07-01-2019 08:05:17

    sayın tv-alisveris, konu hakkında bilgi veriniz. alıcı ürünün yola çıkmadığını ve kargo girişinin yapıldığı gün iptalinin gerçekleştirildiğini belirtmiştir.gittigidiyor müşteri hizmetleri -muhammet

    tek:07-01-2019 12:46:02

    para aktarım süresi doluyor. bir gelişme olmadı iptal işleminin gerçekleşmesini istiyorum

    gittigidiyor:07-01-2019 12:46:11

    tek; konuyla ilgili en kısa zamanda kaydınızı inceleyip, size geri dönüş yapacağız.

    gittigidiyor:07-01-2019 12:51:08

    sayın tv-alisveris, 48 saat içinde bilgi vermenizi rica ediyorum. aksi takdirde işleme müdahale edilecektir.gittigidiyor müşteri hizmetleri -muhammet

    tek:09-01-2019 18:50:43

    48 saat geçmesine rağmen bir gelişme olmadı.

    gittigidiyor:09-01-2019 18:50:52

    tek; konuyla ilgili en kısa zamanda kaydınızı inceleyip, size geri dönüş yapacağız.

    gittigidiyor:09-01-2019 19:01:45

    sayın tek; sistemden kontrol ettiğimde ürünün teslimat şubesinde olduğunu görüyorum. ürünü teslim almak için kargo şirketi ile iletişime geçebilirsiniz. kargo takibini tekrar yapınız kargo takibi yapılabilmektedir. gittigidiyor müşteri hizmetleri - gaye

    tek:09-01-2019 19:27:06

    gaye hanım merhaba. lütfen yukarıdaki mesajları okurmusunuz. aynı konuyu yine sizinle daha önce de konuşmuştuk.

    gittigidiyor:09-01-2019 19:27:17

    tek; konuyla ilgili en kısa zamanda kaydınızı inceleyip, size geri dönüş yapacağız.

    gittigidiyor:09-01-2019 19:42:04

    sayın tek; sizi aradım fakat açmadınız. . bana özel/aldıklarım kısmınızdan "sorun bildir" butonuna tıklayarak ürünü teslim aldınız mı? sorusuna "hayır" diyerek iade işleminizi "kapıdan teslim almadan iade" şeklinde başlatmanızı rica ederim. iade sürecinizi başlattığınızda ürün bedeliniz iade edilecek. gittigidiyor müşteri hizmetleri - gaye

    tek:09-01-2019 20:59:22

    ürün tarafıma hiç ulaşmadı. tarafıma iletilen kargo kodunu mng kargo firmasına ilettiğimde kargonun verildiği gün iptal edildiği, hiç yola çıkmadığı bildirildi.

    gittigidiyor:09-01-2019 20:59:23

    merhaba tek; "teslim almadan kapıdan iade edildi" nedeniyle iade sürecini başlattınız. iade sürecini başlattığınızı satıcıya ilettik. satıcı, en kısa zamanda size ulaşıp yardımcı olacaktır. kendisine iletmek istediğiniz bir mesajınız varsa aşağıdaki kutucuğa yazıp gönderebilirsiniz.3 gün içinde iade etmek istediğiniz ürünü satıcının adresine kargolamayı (iade kargo ücreti satıcıya aittir. kargo için herhangi bir ücret ödemeyin.) ve kargo bilgilerini iade bilgilerini gir ekranından sisteme tanımlamayı unutmayın. kargonuzun satıcıya ulaşıp ulaşmadığını bana özel sayfanızdan takip edebilirsiniz.ürünü iade etmenizi takip eden 3 iş günü + 24 saat içinde satıcı ürünü teslim aldığını onaylayacak ve ürün bedeli size iade edilecektir.

    gittigidiyor:09-01-2019 20:59:23

    tek; ürünü mng-tekstilkent - ur*** ile iade ettiniz. 14/01/2019 20:59:23 tarihine kadar satıcı ürünü teslim alacak ve iade ürünü onaylayacaktır. satıcı, ilgili tarihe kadar teslim aldığı ürüne bana özel sayfasından onay vermez ise, gittigidiyor tarafından satıcıya hatırlatma mesajı gönderilir ve 24 saatlik süreç başlatılır. son 24 saatlik sürecin sonunda da satıcıdan bilgi alınamazsa veya teslim onayı verilmezse, iadeniz otomatik olarak yapılacaktır.

    tek:09-01-2019 21:03:07

    aradığınızda müsait değildim. belirtilen şekilde iade girişini yaptım. daha önceki mesajlarda (muhammet beyin mesajı) satıcıya zaten 48 saat süre verilmişti. bu yüzden işlemin daha fazla uzamadan iptalini talep ediyorum.

    tv-alisveris:10-01-2019 14:00:09

    Kontrol ettiğimiz de paketin çıkış şubesinde olduğunu görmekteyiz ve akıbeti hakkında bilgi almak için dönüş beklemekteyiz.Dilerseniz bu süreçte daha fazla mağduriyet yaşanmaması adına yeni ürün gönderimi yapabiliriz.

    tek:10-01-2019 15:39:47

    Yeni ürün talep etmiyorum.

    GittiGidiyor:12-01-2019 11:59:34

    tek; Satıcı iade ettiğiniz Ürünü teslim aldı. Paranız 2-4 gün içinde kartınıza iade edilecektir.

    14.01.2018 - İade karta yansıdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Te.k -- 14 Ocak 2019; 22:45:22 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.