Şimdi Ara

THY valizi kırdı, parasını ödemiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba öncelikle,

    Annem yurt dışından dönerken aceleyle havaalanından çıkıp eve geldi, geldiğinde fark ettik ki valiz kırık. Bunun üzerine THY ile Kırık/Hasarlı Bagaj bildirimi kısmından iletişime geçtik.

    Bize geri dönüşlerinde bir şey yapamayacaklarını, belirgin hasarları havaalanında bildirmemiz gerektiğini söylediler. Ama internet sitelerinde böyle bir bilgi yok, 7 gün içinde bildiri yapmamızı istiyorlar sadece.

    Bu durumda ne yapabiliriz?

    Önemli olduğunu düşündüğüm her fotoğraf aşağıda
    THY valizi kırdı, parasını ödemiyorTHY valizi kırdı, parasını ödemiyorTHY valizi kırdı, parasını ödemiyor







  • Konuyla alakalı fikri olan varsa, veya bunu hakem heyetine nasıl taşırız bir tecrübesi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
  • THY tamamen haklıdır bavulu sizin kırmadığınız ne malum ?
  • thy haklı gibi görünüyor hocam, valizin sağlam olduğuna dair bir kanıtınız varsa belki thh bişeyler yapar



    ama yoksa delil yetersizliği/takipsizlik tarzı bir sebepten sonuç çıkmaz bana göre.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ohoooo bu abin kaç valizi çöpe attı. ne bekliyordun birader yeni valiz mi vereceklerini bekliyodun? sen isviçre sandın heralde burayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3.Sınıf Ortadoğu Türkiyesin'de bunlar normal şeylerdir..

    Nedeyelim...Geçmiş olsun....

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dikkat edersen birisi oturup yazmakla bile uğraşmıyor. orda kelime kalıpları var. kırık bagaj durumunda gönderilecek mesajnkalıpları var 10-15tane 5 nolu ve 9nolu mesajı gönder bu dingile diyorlar ve sana mesaj geliyo duygusal bi mesaj. sen sanıyorsun ki birisi zaman ayırdı halbuki akşam hangi filmi izlesem diye düşünen birisi 1dakikada senin gibi 6-7kişiye email cevabı atmıştır.bagajı vermeden önceki fotosunu versen. bagajı aldıktan sonraki durumunu göstersen. yine olmaz o iş. hadi diyelim yebi bavul gönderilecek sana 4-5aya zor gelir ve bagaj teslim vergisi diye yarı fiyatını yine alırlar senden. hocam hangi dünyada yaşıyorsun sen millet orrrrrrrrrrrrrrrrr tağı ile anlaşamıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Havalimanında bildirsen yeni bavul (veya bavul fiyatı kadar tazminat) verirlerdi büyük ihtimalle ben kendim pegasus'tan yeni bavul aldım kendi bavulumun tekeri kırılınca.

    Ama kırılan bavulu havalimanında bildirmezsen hiçbir ülkede hiçbir havayolu muhatap almaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam internet sitesinde 7 gün içinde bildirmemiz yeterli yazıyor, biz arayınca da söyledikleri şey dışarıdan belli olmasa ilgilenirdik. İnternet sitesiyle yazdıklarıyla çakışıyor sonuçta. Tek bilmediğim şey THHnin nasıl işlediği. Bunu nasıl sunabiliriz ki?
  • Valizin kırıldığını havaalanında farketmediniz mi ? Valizin sonradan kırılmadığını THY nereden bilecek ? Orada bu durumu belirtmeniz gerekiyordu THY haklı bence bariz görünmeyen bi yerden hasar oluşmuş olsa anlayacağım ama valizin kırıldığı çok net belli oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.