< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 5 Ocak 2019; 16:25:37 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 5 Ocak 2019; 16:25:37 > |
Yok gonlum kirilmadi bos mesmetsiz konusmalari kaale almiyorum,
mitsubishi mivec motoruna motosiklet motoru diyen kisi zaten bu islerden anlamiyordur, kaale de alinmaz. Ama gene cevap yazayim. Teknik anlamda en kaliteli araclardan biridir mitsubishi ha sizi kalite diye yumusak plastiklerle biraz yalitim sungeriyle kandirabiliyorlarsa bilemem tabi. Bana göre kalite ; tamir kiti vermek yerine tam boy alasim jantli stepne vermektir ustelik enkei marka. bana gore kalite 2. Kalite lastiklerle arac satmak yerine bridgestone hatta bridgestonenun en ust serisi potenza lastiklerle satmaktir. Bana göre kalite ucretsiz 5 sene garanti vermektir, bana göre kalite yillar sonra bile teyp ve klima dugme yazilarinin silinmemesidir Bana gore kalite 9 sene sonra bile far camlarinin matlasmamasidir. Bana gore kalite 160 bin km de arabanin yuruyeninde bir civata bile degismemesidir. Ha size gore yumusak plastikler, icerdeki krom detaylar ne bileyim hayalet gostergeler filandir buyuk ihtimal ona da saygılıyız. Turkiyede 79 tane servisi var bu kadar az satan bir arac icin yeter de artar ki zaten aracin esprisi servisle senede bir kez yag degisimi icin hasir nesir olmanizda. mitsubishi zırt pırt servise giden markalardan değildir. Ikinci eli olmamasi ikinci el alacaklar icin avantajdir, zaten ucuza aliyorsun satarkende ucuza satacaksin, bu araca vermen gerekmeyen onbinlerce lirayla baska yatirimlar yaparsin degil mi arkadaşım. Tip de tip evet tipi iyi degil ne var yani? Hayirli gunler |
öyle bir yazmışsınız ki sanki bir şey saklıyoruz? neymiş çıkardığı sorunlar yazın da bilelim?
20000 raporunda fabrikasyon hatalı arka aks ve deri direksiyonun garantiden değiştiğini yazdım zaten. ki bunlar da bana sıkıntı verecek şekilde değil gayet kısa sürelerde temsa tarafından halledilen problemler. garanti bu yüzden var zaten. temsanın garanti olayına yaklaşımı diğer firmaların örnek alması gereken bir düzeyde. aracın hb kardeşi ncaptan 4 yıldızlı, 1 yıldızını otomatik çarpışma önleyici fren sistemi yok diye kırmışlar açık inceleyebilirsiniz, 2017 modelden itibaren bu donanımıda eklediler zaten. amerikan iihs den ise sınıfına göre gayet başarılı notları mevcut açıp bakabilirsiniz hem amerikada hem ülkemizde satılması sebebi ile rakip araçlardan accent blue dan başarılı mesela? bilmediğiniz konularda bir şey demiyerek iyi etmişsiniz aslında. tasarımı çoook konuşuldu; benim umrumda değil, bu arabayı alanların da umrunda değil zaten ferrari alsanız bir süre sonra ona da alışacaksınız. ben cebimden çıkan paraya ve arabanın bana verdiklerine bakıyorum. aracın tipi iyi değil ama rüzgar sürtünme kaysayısında sınıf lideri ( mitsubishiye göre) ve manevra yetenekleri çok başarılı. b segmenti hangi araçta yalıtım üst seviyede yazın bilelim? acaba kaç km yolculuk yaptınız bu araba da merak ediyorum. durun tahmin edeyim 0? hayırlı günler. |
Her ne kadar konuyu dağıtmamak için müdahil olmak istemesemde, böylesi bir durumda yazmadan edemiyor insan...
Dışarıdan gözlemleyen biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki birçok konuda olduğu gibi burada da tahammülsüzlük hat safhada... Rahatsız olmuşlar ama sormak gerek, forumda bu tür paylaşımların olmasından daha doğal ne olabilir? Siz ne bekliyordunuz? Kaçınız aracı hakkında benzer bir incelemede, katkıda bulundu(!) Elbette eleştirebilirsiniz, ancak herşeyden önce insanların tercihlerine saygı göstermeyi öğrenmelisiniz... Hayırlı günler |
Var tabi olmaz mi, 140 in ustune cikmakta zorlanıyor, ciksada stabil gitmekte zorlanıyor,17 cm yukseklik, 975 kg agirlik olunca normal.
Ayrica torpidoda isik yok, birde dis sicaklik gostergesi yok. Ha birde huzursuz insan turnusolu, ne kadar huzursuz insan varaa ben ne zaman bu arabayla ilgili konu acsam bi sekilde bu arabayi kendine dert ediniyor. Hayirli gunler |
Yine özlediğimiz tarzda bi konu, teşekkürler.
Türkiye şartlarında aşırı mantıklı bi otomobil. Şu arabayı pazarlayamayan temsa utansın. Filolara, şirketlere de pazarlanabilirdi bu araba. Dizel symbol ve 301 yerine bayi çıkışlı LPG ile bu araba çok daha mantıklı olurdu. Hem daha az yakar hem de vergi avantajı olurdu. Zaten sorunsuzluk olarak misli misli önde... Kazasız belasız cezasız sürüşler. |
Aha bak turnusol ozelligi dedigim aynen bu iste, parasini vermisim kullaniyorum cok ta memnumum ama derdi sizi geriyor anlamak guc.
|
Mivec motora motosiklet motoru diyeni de gördük ya
|
Tekrar söylüyorum, attrage alma ihtimalim yok, bana hitap eden bir araç değil. Lakin yazılarınız cidden harika,insanlar neden garip eleştirilerde bulunuyorlar anlamadım. 99 model escort aracımız vardı, 2001-2015 aralığında bizdeydi araç, sizin attrage hakkındaki bilginizin onda birini bilmezdik. Muhtemelen ilk defa aracına bu kadar hakim birini görüyorum o da ayrı mesele.
Allah kaza bela vermesin hocam, nice 40.000km ' lere sorunsuzca binmek nasip etsin. Not: araç harbiden tipsiz. Hani belirtmesem olmaz |
2015 yılında sıfır manuel attrage aldım. Yaklaşık 32000 km de aracım. LPG taktırmadım. Yakıtından dolayı çok şikayetim yok. Şehir içi normal kullanımda max. 7-8 litre, şehirlerarası 5 litre civarında tüketim değerleri var. Şehir içi çevre yollarında (70-80 km sabit hızla) 4.4 litreye indiğine çok şahit oldum. Kullanımı rahat, görüş açıları sorunsuz, altı yüksek, teybi,kliması yeterli... Bana uygun fiyatlı, az yakan, bakımı ekonomik, sıfır bir araç lazımdı. o zaman Seat ibiza ile bu araç arasında donanımı, markası ve düşük yakıt tüketimi sebeplerinden dolayı seçimimi attrage üzerine yaptım.
Tipinden, ikinci elinden dolayı eleştiren çok insan oldu. Umursamıyorum. Allah kaza bela göstermedikçe aracımı değiştirmeyi de düşünmüyorum. İkinci elde uygun fiyatlara mevcut. Bakımlarının da uygun fiyatlı olduğunu hatırlatarak düşük bütçe ile az kilometreli araç arayanlara tavsiye ederim. Konu sahibi arkadaşı da yeniden sabrı, olgun tavırları ve bildiklerini paylaşma hususundaki özverisinden dolayı tebrik ederim. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 5 Ocak 2019; 14:48:52 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 5 Ocak 2019; 15:33:41 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 5 Ocak 2019; 15:40:19 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 5 Ocak 2019; 15:22:39 > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hassey -- 5 Ocak 2019; 17:40:00 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 5 Ocak 2019; 19:34:5 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |