Şimdi Ara

FOCUS ÇEKİŞTEN DÜŞTÜ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
1
Favori
33.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,bir anda araba çekişten düştü. Gaz veriyorum fakat önceden roket gibi fırlayan araba zorla ivmelenmeye başladı.Sanki araba gaz yemiyorda yığılıyor.Zoraki gidiyor gibi yolda.Bunu fazlasıyla hissettiriyor 3 gündür.Belki hava filtresi yada yağ değişim zamanı geldiği için yapıyordur dedim,dün yağ+yağ filtresi+hava filtresi değiştirdim ama araba hala aynı.
    Birkaç yerde okuduğum yorumlarda baskı-balata ile alakalı olabileceğinden bahsediliyordu.Başka biri gaz ayarımı öyle bişeyden bahsetti.
    Ama bu konularda bilgim olmadığı için afalladım kaldım.
    Acaba özel servisemi götürsem,yoksa bir ustayamı yada yetkili servisemi.Fiyatlarından dolayı yetkili servise gitmek istemiyorum açıkçası.
    Bu arada Bursa'da ford servisi,yada işini iyi yapan bir usta tarif edecek arkadaşlara ihtiyacım var,bir başka konuda yardım istemiştim gerçi ama yeri geldi diye bi daha yazdım
    Saygılar

    Bu arada araçta zavoli sıralı sistem lpg var.Bahsettiğim çekişten düşme problemi benzindede aynı gazdada aynı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kyibe -- 18 Nisan 2007; 19:26:44 >



  • egzos manifoldunun motora giriş yaptığı yerde bileziğe benzeyen bir parça vardır, bunun kendisi kırılmış veya contası yanmış olabilir, kontrol ettirmek gerekir, yine el fireni veya normal fren ayarında bir sıkıntı da mümkün olabilir.Bir ustaya göstermekte fayda var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matodor

    egzos manifoldunun motora giriş yaptığı yerde bileziğe benzeyen bir parça vardır, bunun kendisi kırılmış veya contası yanmış olabilir, kontrol ettirmek gerekir, yine el fireni veya normal fren ayarında bir sıkıntı da mümkün olabilir.Bir ustaya göstermekte fayda var
    debriyaj balatan kaçırıyo olabilir. bujilerinede bakıtırsan iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lmnggen

    debriyaj balatan kaçırıyo olabilir. bujilerinede bakıtırsan iyi olur.

    Alıntıları Göster
    bujilerde sorun olabilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kyibe

    Arkadaşlar,bir anda araba çekişten düştü. Gaz veriyorum fakat önceden roket gibi fırlayan araba zorla ivmelenmeye başladı.Sanki araba gaz yemiyorda yığılıyor.Zoraki gidiyor gibi yolda.Bunu fazlasıyla hissettiriyor 3 gündür.Belki hava filtresi yada yağ değişim zamanı geldiği için yapıyordur dedim,dün yağ+yağ filtresi+hava filtresi değiştirdim ama araba hala aynı.
    Birkaç yerde okuduğum yorumlarda baskı-balata ile alakalı olabileceğinden bahsediliyordu.Başka biri gaz ayarımı öyle bişeyden bahsetti.
    Ama bu konularda bilgim olmadığı için afalladım kaldım.
    Acaba özel servisemi götürsem,yoksa bir ustayamı yada yetkili servisemi.Fiyatlarından dolayı yetkili servise gitmek istemiyorum açıkçası.
    Bu arada Bursa'da ford servisi,yada işini iyi yapan bir usta tarif edecek arkadaşlara ihtiyacım var,bir başka konuda yardım istemiştim gerçi ama yeri geldi diye bi daha yazdım
    Saygılar

    Bu arada araçta zavoli sıralı sistem lpg var.Bahsettiğim çekişten düşme problemi benzindede aynı gazdada aynı


    AYNI PROBLEMİN AŞAĞI YUKARI AYNISI BABAM'IN FOCUS'TA MEYDANA GELDİ ATEŞLEME BOBİNİNİ DEĞİŞTİRİNCE DÜZELDİ.ARABA GAZ YEMİYOR VE KESİKLİK YAPIYORDU;VE ARAÇTA LPG'DE VAR AYNI ZAMANDA SORUNU LPG DE ARAMAYIN LPG KAYNAKLI DEĞİLDİR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeakin

    quote:

    Orjinalden alıntı: kyibe

    Arkadaşlar,bir anda araba çekişten düştü. Gaz veriyorum fakat önceden roket gibi fırlayan araba zorla ivmelenmeye başladı.Sanki araba gaz yemiyorda yığılıyor.Zoraki gidiyor gibi yolda.Bunu fazlasıyla hissettiriyor 3 gündür.Belki hava filtresi yada yağ değişim zamanı geldiği için yapıyordur dedim,dün yağ+yağ filtresi+hava filtresi değiştirdim ama araba hala aynı.
    Birkaç yerde okuduğum yorumlarda baskı-balata ile alakalı olabileceğinden bahsediliyordu.Başka biri gaz ayarımı öyle bişeyden bahsetti.
    Ama bu konularda bilgim olmadığı için afalladım kaldım.
    Acaba özel servisemi götürsem,yoksa bir ustayamı yada yetkili servisemi.Fiyatlarından dolayı yetkili servise gitmek istemiyorum açıkçası.
    Bu arada Bursa'da ford servisi,yada işini iyi yapan bir usta tarif edecek arkadaşlara ihtiyacım var,bir başka konuda yardım istemiştim gerçi ama yeri geldi diye bi daha yazdım
    Saygılar

    Bu arada araçta zavoli sıralı sistem lpg var.Bahsettiğim çekişten düşme problemi benzindede aynı gazdada aynı


    AYNI PROBLEMİN AŞAĞI YUKARI AYNISI BABAM'IN FOCUS'TA MEYDANA GELDİ ATEŞLEME BOBİNİNİ DEĞİŞTİRİNCE DÜZELDİ.ARABA GAZ YEMİYOR VE KESİKLİK YAPIYORDU;VE ARAÇTA LPG'DE VAR AYNI ZAMANDA SORUNU LPG DE ARAMAYIN LPG KAYNAKLI DEĞİLDİR.
    sorununuz çözüldü mü? Aynı sorun bende de var 1 aydır.
    Üstelik benim makine belli hızların üstüne çıkamıyor. 70-80 km/h.
    Ayrıca yığılıp kaldığı da oluyor. Aynı zamanda lpg sistemi arıza veriyor.
    Otomatik lpg'den benzine geçiyor. Günde 2-3 defa, üşenmiyorum.
    Tuşa basıp önce benzin, sonra gaz düğmesine basıyorum.
    BRC Seq 24 bu sorunu çözebilecek bir babayiğit var mı Ankara'da
    şimdiden teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fidelio76

    sorununuz çözüldü mü? Aynı sorun bende de var 1 aydır.
    Üstelik benim makine belli hızların üstüne çıkamıyor. 70-80 km/h.
    Ayrıca yığılıp kaldığı da oluyor. Aynı zamanda lpg sistemi arıza veriyor.
    Otomatik lpg'den benzine geçiyor. Günde 2-3 defa, üşenmiyorum.
    Tuşa basıp önce benzin, sonra gaz düğmesine basıyorum.
    BRC Seq 24 bu sorunu çözebilecek bir babayiğit var mı Ankara'da
    şimdiden teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    Baskı balatadan olabilir.benim aracımda performans biraz düşmüştü baskı balata bitmiş değiştirdim şuan roket gibi.servis 750-800 ytl gibi bir fiyat verdi.kullanılan malzeme aynı look marka tanıdığım bir usta var çok iyi iş yapıyo ve fiyatıda çok uygun piyasaya göre Bursa'dayım bende eğer araç ile ilgili sorunu halledemezsen bana ulaş birlikte götürür gösteririz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ŞAhin

    Baskı balatadan olabilir.benim aracımda performans biraz düşmüştü baskı balata bitmiş değiştirdim şuan roket gibi.servis 750-800 ytl gibi bir fiyat verdi.kullanılan malzeme aynı look marka tanıdığım bir usta var çok iyi iş yapıyo ve fiyatıda çok uygun piyasaya göre Bursa'dayım bende eğer araç ile ilgili sorunu halledemezsen bana ulaş birlikte götürür gösteririz.

    Alıntıları Göster
    Başka bi konuda görmüştüm aracınız sanırım 2003 focus bendede 2001 focus var 150bin km de İzmir yolunda SMN otomotiv var özel servis ben aracımı oraya götürüyorum uzun süredir çokta memnunum servisten zamanında çekişten düşme sorununu bende yaşadım üstelik 2 kez ilkinde baskı balatadan ikincisinde egzos sisteminden kaynaklıydı ikisindede hallettiler fakat bu sorunlar yani egzos ve baskı balata problemleri bu kasa focusların en büyük kronik problemlerinden biri.
    @yeakin arkadaşımda ateşleme bobininden bahsetmiş ateşleme bobini arızasınıda yaşadım bir keresinde fakat bunda durum dahada vahim oluyor araç resmen ölüyor 4.-5. vitese hiç atamıyorsunuz düşünün Gemlikte oturuyorum normalde 20dk da Bursaya geliyorum fakat ateşleme bobini arızalandığı gün 1saati bulmuştu Bursaya gelmem. Sizin durumunuz tam olarak nasıl biraz daha açarmısınız mesela motorun sesinde filan değişme varmı çünkü ateşleme bobini arızalandığı vakit tam olarak ateşleme olmadığı için motordan sanki egzos manifolttan batlakmış gibi ses çıkartıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brada

    Başka bi konuda görmüştüm aracınız sanırım 2003 focus bendede 2001 focus var 150bin km de İzmir yolunda SMN otomotiv var özel servis ben aracımı oraya götürüyorum uzun süredir çokta memnunum servisten zamanında çekişten düşme sorununu bende yaşadım üstelik 2 kez ilkinde baskı balatadan ikincisinde egzos sisteminden kaynaklıydı ikisindede hallettiler fakat bu sorunlar yani egzos ve baskı balata problemleri bu kasa focusların en büyük kronik problemlerinden biri.
    @yeakin arkadaşımda ateşleme bobininden bahsetmiş ateşleme bobini arızasınıda yaşadım bir keresinde fakat bunda durum dahada vahim oluyor araç resmen ölüyor 4.-5. vitese hiç atamıyorsunuz düşünün Gemlikte oturuyorum normalde 20dk da Bursaya geliyorum fakat ateşleme bobini arızalandığı gün 1saati bulmuştu Bursaya gelmem. Sizin durumunuz tam olarak nasıl biraz daha açarmısınız mesela motorun sesinde filan değişme varmı çünkü ateşleme bobini arızalandığı vakit tam olarak ateşleme olmadığı için motordan sanki egzos manifolttan batlakmış gibi ses çıkartıyor.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar,dün baskı-balata değişti.Aracı kullandım fakat yine birşey değişmemiş gibi geldi.Ustaya geri götürdüm acaba başka bir sorunmu var diye,yok dedi.Aracı beraber denedik yine bir problemin olmadığını söyledi.Fakat ben hala ilk zamanki zevki alamıyorum araçtan.Yani bu problem yaklaşık 3 haftadır var,ve bundan önce sanki araç spor araba gibiydi. 1. viteste gaz veriyorum,hız ibresi 20 km.den fazla çıkmıyor gibi.Biraz yükseliyor ama araç sanki yerinde sayıyor.Benmi psikolojik rahatsız oldum yoksa araçmı gerçekten problemli anlayamadım,sorunu kendimde görmeye başladım artık.
    yeakin arkadaşın bahsettiği ateşleme bobini problemi olabilirmi diye sordum fakat o problem olsa araç kesiklik yapar gitmez,öyle bir problem yok dedi.Aracın gidişinde öyle aman aman bir problem yok.Hızlanıyor,gidiyor,4.5 viteslerde yüksek süratlere çıkıyor.Ama 3 hafta önceki gibi değil sanki.
    Örneğin 2. viteste güzel ivmelenirdi araç ve 2. viteste biraz yüksek devirlere çıkarak önümdeki aracı sollardım hafif rampalarda.Ama şimdi aynı şeyi 3. viteste yapıyorum. 2. vitesle araba sollarken zevk alırdım aracın roket gibi fırlamasından.Ama şimdi gaz veriyorum,araç aniden ivmelenecekde,ben öndeki aracı geçicemde,falanda filan.Yani durum bu.
    Çok kötü değil ama 3 hafta önceki gibide değil.Ben bunu anlayamadım.
    Motor yağı+yağ filtresi+hava filtresi+polen filtresi+bujiler+baskı-balata değişti.

    Bu arada Brada arkadaşım,bahsettiğin yer özel ford servisimi.Fiyatlandırma konusunda nasıllar.Çünkü oto yedek parçacı piyasasından nefret ettim açıkçası,hatta tiksindim.Arabayı alalı 2 ay falan oldu.Benzin pompasıyla başladım sanayiye girmeye ve adını bilmediğim bir problemle devam ediyorum.Ama şöyle adam gibi bir usta bulamadım.Ne kadar kazıkçı adam varsa doluşmuş sanayiye.(Aramızda dürüst sayılabilecek sanayiciler vardır belki,onlara lafım yok,yanlış anlaşaılmasın lütfen)

    Başka bu konuyla ilgili değişecek bir şey varmı acep?
    Neyse çok uzattım,birde senin tavsiye ettiğin yere gideyim,belki egzos sistemiyle alakalıdır.Ama balatayla ilgili değilmiş sanırım.Çünkü balata değiştikten sonra araçta öyle aman aman bir değişiklik görmedim,hatta 280 milyonluk balata masrafını hakedecek bir değişim hiç görmedim.Ve hatta balataların eskimiş olduğundan bile şüph ettim açıkçası.Verdiğim paraya içim yanmaya başladı bugün.:)
    Teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kyibe -- 29 Nisan 2007; 22:46:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyibe

    Arkadaşlar,dün baskı-balata değişti.Aracı kullandım fakat yine birşey değişmemiş gibi geldi.Ustaya geri götürdüm acaba başka bir sorunmu var diye,yok dedi.Aracı beraber denedik yine bir problemin olmadığını söyledi.Fakat ben hala ilk zamanki zevki alamıyorum araçtan.Yani bu problem yaklaşık 3 haftadır var,ve bundan önce sanki araç spor araba gibiydi. 1. viteste gaz veriyorum,hız ibresi 20 km.den fazla çıkmıyor gibi.Biraz yükseliyor ama araç sanki yerinde sayıyor.Benmi psikolojik rahatsız oldum yoksa araçmı gerçekten problemli anlayamadım,sorunu kendimde görmeye başladım artık.
    yeakin arkadaşın bahsettiği ateşleme bobini problemi olabilirmi diye sordum fakat o problem olsa araç kesiklik yapar gitmez,öyle bir problem yok dedi.Aracın gidişinde öyle aman aman bir problem yok.Hızlanıyor,gidiyor,4.5 viteslerde yüksek süratlere çıkıyor.Ama 3 hafta önceki gibi değil sanki.
    Örneğin 2. viteste güzel ivmelenirdi araç ve 2. viteste biraz yüksek devirlere çıkarak önümdeki aracı sollardım hafif rampalarda.Ama şimdi aynı şeyi 3. viteste yapıyorum. 2. vitesle araba sollarken zevk alırdım aracın roket gibi fırlamasından.Ama şimdi gaz veriyorum,araç aniden ivmelenecekde,ben öndeki aracı geçicemde,falanda filan.Yani durum bu.
    Çok kötü değil ama 3 hafta önceki gibide değil.Ben bunu anlayamadım.
    Motor yağı+yağ filtresi+hava filtresi+polen filtresi+bujiler+baskı-balata değişti.

    Bu arada Brada arkadaşım,bahsettiğin yer özel ford servisimi.Fiyatlandırma konusunda nasıllar.Çünkü oto yedek parçacı piyasasından nefret ettim açıkçası,hatta tiksindim.Arabayı alalı 2 ay falan oldu.Benzin pompasıyla başladım sanayiye girmeye ve adını bilmediğim bir problemle devam ediyorum.Ama şöyle adam gibi bir usta bulamadım.Ne kadar kazıkçı adam varsa doluşmuş sanayiye.(Aramızda dürüst sayılabilecek sanayiciler vardır belki,onlara lafım yok,yanlış anlaşaılmasın lütfen)

    Başka bu konuyla ilgili değişecek bir şey varmı acep?
    Neyse çok uzattım,birde senin tavsiye ettiğin yere gideyim,belki egzos sistemiyle alakalıdır.Ama balatayla ilgili değilmiş sanırım.Çünkü balata değiştikten sonra araçta öyle aman aman bir değişiklik görmedim,hatta 280 milyonluk balata masrafını hakedecek bir değişim hiç görmedim.Ve hatta balataların eskimiş olduğundan bile şüph ettim açıkçası.Verdiğim paraya içim yanmaya başladı bugün.:)
    Teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    SENİN BAHSETTİĞİN PROBLEM GENELDE ATEŞLEME SİSTEMİ İLE ALAKALI Motor yağı+yağ filtresi+hava filtresi+polen filtresi+bujiler+baskı-balata değişti.

    YUKARIDA SIRALADIĞINIZ PARÇALAR YENİ OLDUĞU HALDE ARAÇ NEDEN GİTMEZ?
    EVET GENELDE HERKESİN AKLINDA BİR DEBRİYAJ BALATASIDIR GİDİYOR USTADA ANLAMIYOR BU İŞTEN ARABA ÇEKMİYOR DEYİNCE HEMEN DEBRİYAJDAN BAŞLIYOR YOK ŞURAYDI YOK BURAYDI DİYE OLMADIK PARÇALAR DEĞİŞİYOR OLANDA ARAÇ SAHİBİNİN PARASINA OLUYOR.
    USTA MİLLETİ İLE UĞRAŞMAKTAN USTA OLDUK ARTIK.ZAMANINDA ÇOK ÇEKTİM USTA MİLLETİNDEN KLASİK,KARADÜZEN USTALARLA UĞRAŞMAYIN DERİM.
    Motor yağı+yağ filtresi+hava filtresi+polen filtresi+bujiler+baskı-balata değişti --> GERİYE NE KALDI SORUYORUM GERİYE DEĞİŞECEK NE KALDI?
    İYİ BİR USTA BULUN YETERLİ TEKNİK DONANIMA SAHİP VE YEDEK PARÇA DENEYEBİLECEK BİR YEDEKPARÇACISI VARSA TAKIP DENEYEREK BU İŞİ ANCAK ÇÖZEBİLİRSİNİZ.YOKSA O PARÇA BU PARÇA DERKEN OLAN SİZİN CEBİNİZE OLUR.KOLAY GELSİN.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeakin

    SENİN BAHSETTİĞİN PROBLEM GENELDE ATEŞLEME SİSTEMİ İLE ALAKALI Motor yağı+yağ filtresi+hava filtresi+polen filtresi+bujiler+baskı-balata değişti.

    YUKARIDA SIRALADIĞINIZ PARÇALAR YENİ OLDUĞU HALDE ARAÇ NEDEN GİTMEZ?
    EVET GENELDE HERKESİN AKLINDA BİR DEBRİYAJ BALATASIDIR GİDİYOR USTADA ANLAMIYOR BU İŞTEN ARABA ÇEKMİYOR DEYİNCE HEMEN DEBRİYAJDAN BAŞLIYOR YOK ŞURAYDI YOK BURAYDI DİYE OLMADIK PARÇALAR DEĞİŞİYOR OLANDA ARAÇ SAHİBİNİN PARASINA OLUYOR.
    USTA MİLLETİ İLE UĞRAŞMAKTAN USTA OLDUK ARTIK.ZAMANINDA ÇOK ÇEKTİM USTA MİLLETİNDEN KLASİK,KARADÜZEN USTALARLA UĞRAŞMAYIN DERİM.
    Motor yağı+yağ filtresi+hava filtresi+polen filtresi+bujiler+baskı-balata değişti --> GERİYE NE KALDI SORUYORUM GERİYE DEĞİŞECEK NE KALDI?
    İYİ BİR USTA BULUN YETERLİ TEKNİK DONANIMA SAHİP VE YEDEK PARÇA DENEYEBİLECEK BİR YEDEKPARÇACISI VARSA TAKIP DENEYEREK BU İŞİ ANCAK ÇÖZEBİLİRSİNİZ.YOKSA O PARÇA BU PARÇA DERKEN OLAN SİZİN CEBİNİZE OLUR.KOLAY GELSİN.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım birde Bosch servisine baktır istersen. Nasıl olduğunu bilmiyorum ama Bosch ismi bana güven veriyor. Yerini tam bilmiyorum ama küçük sanayi sitesi içinde bir yerde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umuttacir

    Arkadaşım birde Bosch servisine baktır istersen. Nasıl olduğunu bilmiyorum ama Bosch ismi bana güven veriyor. Yerini tam bilmiyorum ama küçük sanayi sitesi içinde bir yerde.

    Alıntıları Göster
    Böyle giderse,yakında yeni bir araç toplamış kadar olabilirim sanırım.Hatta yeni değişen parçaları çıkarıp,çöplüğe atımış bir bmw'nin iskeletinide alıp montaj yaptırırsam iyide karizma olur.:)
    yeakin arkadaşında bahsettiği gibi ustalar öyle ince eleyip sık dokumadan,araştırmadan teşhis koyar olmuş.Ben sanırım debriyaj balatasını boşuna değiştirdim.Çünkü bugün yine araç aynı.Hatta 5-6 defa aracı denedim. 1. viteste gaz verdikçe devir yükseliyor ama araç yerinde sayıyor. 2. viteste en azından biraz hızlanıyor.
    Ben bu araba işinden soğudum arkadaşlar.
    Satılık 2003 focus comfort
    4 airbag+abs+4 lastik yeni.Sadece sağ ön çamurlukta boya var.
    Değişenlerini yukarıda yazdım.18500 ytl verdim.Aynı fiyata satılık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyibe

    Böyle giderse,yakında yeni bir araç toplamış kadar olabilirim sanırım.Hatta yeni değişen parçaları çıkarıp,çöplüğe atımış bir bmw'nin iskeletinide alıp montaj yaptırırsam iyide karizma olur.:)
    yeakin arkadaşında bahsettiği gibi ustalar öyle ince eleyip sık dokumadan,araştırmadan teşhis koyar olmuş.Ben sanırım debriyaj balatasını boşuna değiştirdim.Çünkü bugün yine araç aynı.Hatta 5-6 defa aracı denedim. 1. viteste gaz verdikçe devir yükseliyor ama araç yerinde sayıyor. 2. viteste en azından biraz hızlanıyor.
    Ben bu araba işinden soğudum arkadaşlar.
    Satılık 2003 focus comfort
    4 airbag+abs+4 lastik yeni.Sadece sağ ön çamurlukta boya var.
    Değişenlerini yukarıda yazdım.18500 ytl verdim.Aynı fiyata satılık.

    Alıntıları Göster
    Dostum smn otomotiv karışık genel olarak alman araçlarına bakıyorlar fordda var içlerindewww.smnotomotiv.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brada -- 1 Mayıs 2007; 18:42:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brada

    Dostum smn otomotiv karışık genel olarak alman araçlarına bakıyorlar fordda var içlerindewww.smnotomotiv.com

    Alıntıları Göster
    kyibe senin araba soğk havalarda çalışırken sorun yaratıor mu ?????????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonereser

    kyibe senin araba soğk havalarda çalışırken sorun yaratıor mu ?????????

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım benzini hep aynı yerden mi alıyorsun? Benzin çok fark ediyor. Ben bazen deniyorum örneğin bir benzinciden aldığım benzin hem arabaya çok yaktırıyor hemde çekişten düşürüyor ama bazı değişik yerlerden alıyorum araba iyi çekiyor. Seninki de büyük ihtimal benzindendir. Birazda sen kızdığın için sana öyle geliyordur belki. Araba 1 de 40 2 de 6 bin devri geçinçe 100 yapıyorsa sorun yoktur. Yada saat tut; tak 1 e devri 3 bine getir stop ettirmeden birde pati çektirmeden kaldır sonra 2 ye al eğer en geç 11 saniyede 100 e ulaşırsa sorun yok demektir. Zaten en iyi 1.6 motor 10,11 saniyede 100 e çıkar. Aklıma böyle bir fikir geldi senin aklına da yatarsa dene bir, sonra için rahat eder seve seve binersin arabana.

    İyi Geceler Dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaaagac

    Arkadaşım benzini hep aynı yerden mi alıyorsun? Benzin çok fark ediyor. Ben bazen deniyorum örneğin bir benzinciden aldığım benzin hem arabaya çok yaktırıyor hemde çekişten düşürüyor ama bazı değişik yerlerden alıyorum araba iyi çekiyor. Seninki de büyük ihtimal benzindendir. Birazda sen kızdığın için sana öyle geliyordur belki. Araba 1 de 40 2 de 6 bin devri geçinçe 100 yapıyorsa sorun yoktur. Yada saat tut; tak 1 e devri 3 bine getir stop ettirmeden birde pati çektirmeden kaldır sonra 2 ye al eğer en geç 11 saniyede 100 e ulaşırsa sorun yok demektir. Zaten en iyi 1.6 motor 10,11 saniyede 100 e çıkar. Aklıma böyle bir fikir geldi senin aklına da yatarsa dene bir, sonra için rahat eder seve seve binersin arabana.

    İyi Geceler Dilerim.

    Alıntıları Göster
    sonereser arkadaşım,araç soğuk havalarda çalışırken herhangibir problem yapmayı bırak,tık diye hiç zorlanmadan çalışıyordu şu son zamanlara kadar.Ama arada çalışması 2 defa marş gerektirir oldu son zamanlarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaaagac

    Arkadaşım benzini hep aynı yerden mi alıyorsun? Benzin çok fark ediyor. Ben bazen deniyorum örneğin bir benzinciden aldığım benzin hem arabaya çok yaktırıyor hemde çekişten düşürüyor ama bazı değişik yerlerden alıyorum araba iyi çekiyor. Seninki de büyük ihtimal benzindendir. Birazda sen kızdığın için sana öyle geliyordur belki. Araba 1 de 40 2 de 6 bin devri geçinçe 100 yapıyorsa sorun yoktur. Yada saat tut; tak 1 e devri 3 bine getir stop ettirmeden birde pati çektirmeden kaldır sonra 2 ye al eğer en geç 11 saniyede 100 e ulaşırsa sorun yok demektir. Zaten en iyi 1.6 motor 10,11 saniyede 100 e çıkar. Aklıma böyle bir fikir geldi senin aklına da yatarsa dene bir, sonra için rahat eder seve seve binersin arabana.

    İyi Geceler Dilerim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: karaaagac

    Arkadaşım benzini hep aynı yerden mi alıyorsun? Benzin çok fark ediyor. Ben bazen deniyorum örneğin bir benzinciden aldığım benzin hem arabaya çok yaktırıyor hemde çekişten düşürüyor ama bazı değişik yerlerden alıyorum araba iyi çekiyor. Seninki de büyük ihtimal benzindendir. Birazda sen kızdığın için sana öyle geliyordur belki. Araba 1 de 40 2 de 6 bin devri geçinçe 100 yapıyorsa sorun yoktur. Yada saat tut; tak 1 e devri 3 bine getir stop ettirmeden birde pati çektirmeden kaldır sonra 2 ye al eğer en geç 11 saniyede 100 e ulaşırsa sorun yok demektir. Zaten en iyi 1.6 motor 10,11 saniyede 100 e çıkar. Aklıma böyle bir fikir geldi senin aklına da yatarsa dene bir, sonra için rahat eder seve seve binersin arabana.

    İyi Geceler Dilerim.


    benimki biraz psikolojik oldu sanırım.Birde arabayı ilk aldığım zamanlar haliyle yavaş kullanıyordum.90 km. hızı geçmiyordum genelde.Ama arabaya alıştıkça 140 falan gidiyorum arada.Belki bu bazı arkadaşlar için hız olmayabalir,yanlış anlaşılmasın,amacım şöyle bastım böyle gittim falan değil.Sadece aracı biraz daha hızlı kullanmaya alışınca sanki düşük hızlarda hiç gitmiyormuş gibi geliyor galiba.
    Ama şu da var;1. viteste araç 30 km. hızı geçmiyor.İvmelenmiyor yani.Sürünüyor gibi geliyor bana,sinirlerimi bozuyor.2. vites biraz daha iyi ama eskisi gibi tat alamıyorum hala.yüksek devirlere çıkarsam ancak hızlanıyor ama eskisi gibi düşük devirde ivmelenme olayı yok artık.Böyle giderse içime dert olacak bu.
    Adam gibi bir usta bulsam,adam bana şurası arızalı,masrafı misal 5 milyar 10 milyar dese rahat edicem.Ama bizim ustalar ne yapıyor.Şurasını değiştirelim,burasıını değiştirelim,olmadı başka yerini değiştirelim.
    Artık ustalık anlayışı sadece değiştirmek oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kyibe -- 6 Mayıs 2007; 14:47:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyibe

    sonereser arkadaşım,araç soğuk havalarda çalışırken herhangibir problem yapmayı bırak,tık diye hiç zorlanmadan çalışıyordu şu son zamanlara kadar.Ama arada çalışması 2 defa marş gerektirir oldu son zamanlarda.

    Alıntıları Göster
    kyibe arkdaşm,çok fenaa bişi o yaa bendeki ford da oluoo bilmiorum ne olcak zaten pek kullandıım yok valla o arabayı çok sık kullanıosan llah kolaylık versinn en yakın zzamanda kurtulursun inş o beladan hallolur araban



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonereser -- 8 Mayıs 2007; 1:07:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonereser

    kyibe arkdaşm,çok fenaa bişi o yaa bendeki ford da oluoo bilmiorum ne olcak zaten pek kullandıım yok valla o arabayı çok sık kullanıosan llah kolaylık versinn en yakın zzamanda kurtulursun inş o beladan hallolur araban

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sonereser

    kyibe arkdaşm,çok fenaa bişi o yaa bendeki ford da oluoo bilmiorum ne olcak zaten pek kullandıım yok valla o arabayı çok sık kullanıosan llah kolaylık versinn en yakın zzamanda kurtulursun inş o beladan hallolur araban


    Bugünlerde tam umursamadan devam edeyim diyordum ki,araç sanki vuruntulu çalışmaya başladı.marş süresi uzamaya başladı.Çalıştıktan sonra biryerlerden tıkırtıya benzer,sanki pervane bir yere vuruyormuş gibi ses geliyor.Bilmiyorum belki başka bişeydir.
    Ama çaresizlik,usta bulamamak,sinirimden güldürüyor artık beni.
    Benmi çok kıllaştım,yoksa zaten böylemiydimde arabayı alıncamı bu kıllığım meydana çıktı,yoksa gerçekten arabada problemmi vardıda satan adam bize kakaladı anlamadım.
    Allah bana yardım etsin.Arabanın biyerlerini değiştirmekten sıkılmaya başladım.Asıl korkum motor falan değişmese bari.O zaman arabayla birlikte Uludağ'dan kendimi atmayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyibe

    quote:

    Orjinalden alıntı: sonereser

    kyibe arkdaşm,çok fenaa bişi o yaa bendeki ford da oluoo bilmiorum ne olcak zaten pek kullandıım yok valla o arabayı çok sık kullanıosan llah kolaylık versinn en yakın zzamanda kurtulursun inş o beladan hallolur araban


    Bugünlerde tam umursamadan devam edeyim diyordum ki,araç sanki vuruntulu çalışmaya başladı.marş süresi uzamaya başladı.Çalıştıktan sonra biryerlerden tıkırtıya benzer,sanki pervane bir yere vuruyormuş gibi ses geliyor.Bilmiyorum belki başka bişeydir.
    Ama çaresizlik,usta bulamamak,sinirimden güldürüyor artık beni.
    Benmi çok kıllaştım,yoksa zaten böylemiydimde arabayı alıncamı bu kıllığım meydana çıktı,yoksa gerçekten arabada problemmi vardıda satan adam bize kakaladı anlamadım.
    Allah bana yardım etsin.Arabanın biyerlerini değiştirmekten sıkılmaya başladım.Asıl korkum motor falan değişmese bari.O zaman arabayla birlikte Uludağ'dan kendimi atmayı düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Arabanız kaç km'de 100000 e yaklaştı ise %80 ateşleme bobini arızası vardır.Sanırım değişmeyen birtek orası kalmış aynı sorunu bende yaşadım dediğiniz gibi pervane çarpması gibi takırtılar v.b sesler çıkarıyordu.

    Avans vurması ve ters çalışmada yakında meydana gelecek gibi bu gidişle aracınızda.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.