Şimdi Ara

Superonline'Dan TürkNete Geçiş Sürecim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, son 20 gün içinde önce Türk Telekom altyapısını kullanan Superonline'dan abonelik yaptım ardından bana verilen yanlış bilgilerden ve yanlış fiyat bilgisinden dolayı aboneliğimi TürkNete taşıdım. Superonline hatasını kabul etmesine rağmen 250 TL cayma bedeli çıkarmışti aboneliği iptal ettirmek istediğimde. Ben de haklı olduğum için konunun peşini bırakmadım ve aboneliğimi de taşıyarak Superonline dan fazla acı çekmeden kurtuldum diyebilirim. Geçen süreçte yaşadıklarımı buradan paylaşmak istedim ki ileride okuyacak, araştırma yapacak arkadaşlara faydası olsun.

    Dün itibari ile TürkNete geçişim gerçekleşti. Modem kurulumunu yaptım ve ilk işim hız testi yapmak oldu. 33.8 Mbps Download (İndirme) 3.8 Mbps Upload (Yükleme) hızı aldım yaptığım testlerde. Türk Telekom altyapısında olduğum için maksimum 35 Mbps hız sağladılar ve sınırsız olan bu paketin içinde 1000 dk yurt içi her yöne ve yurt dışı sabit hatlara 1000 dk. arama da vardı. Paketin fiyatı taahhütsüz 65 TL. Şu an için çok memnumum. TürkNette tek sıkıntı arayınca karşınıza müşteri temsilcisi çıkmıyor, sitelerinden destek talebi oluşturuyorsunuz onlar size sorunlu ilgili SMS ile gerekirse telefon ile dönüş sağlıyorlar. Şu an için açtığım destek kayıtları da 1 gün içinde sonuçlandı. Gayet hızlıydı. Gün ve tarih itibariyle 35 mbps sınırsız İnternet diğer ISS'lerde 130 TL'den aşağı değil. TürkNet gerçekten şu an için rakipsiz.

    Geçişi yapmadan önce modemleri araştırdım ve TP-LINK TD-W9970 Modem aldım. Modemin 2 tane çeşidi var. 1 tanesi belirli ISS'lerin kendileri için urettirmis oldukları. 1 tanesi ise tüm ISS'lere açık özel üretim olmayan standart modem. Piyasada 220 TL'ye Türk Telekom için üretilmiş olanları vardı ve görüntü olarak da sanki başka bir modemmi? gibiler. Ben modemimin üzerinde Türk Telekom, superonline vs logolar görmek istemediğim için standart üretim olan modemi 279 TL ye Teknosa'dan aldım ve en uygun fiyat oradaydı (ilginç evet). Modemin DSL kablosunu falan kendim kesip bağladım telefon hattına ve yaklaşık 5 gün önce falan açmıştım ağ oluşturup kullanmak için. Hiçbir ısınma vs sorunla karşılaşmadım. 135 m2 Evin tüm odalarında tam sinyal çekim gücü var. Sadece en uzak nokta olan mutfağın Dip noktasında 1 seviye sinyal kaybı oluyor. Modem ışıkları sabit yanıyor ve Superonline'nin verdiği Huawei modem gibi ışıkları sürekli yanıp yanıp sönmüyor. Özellikle veri transferi yapılırken Huawei sürekli yanıp sönen bir şekilde sistemle üretilmiş ama bunda öyle bir şey yok. Ayrıca Huawei modemde modeme dokunup kaldırıp koyunca falan sürekli dsl ışığı sönüyor ve yeniden sinyal alması 2 dk yi buluyordu. Bu modemde hiçbir şekilde DSL i kaybetme gibi bir durum olmuyor. Kablosuz Hiz testlerinde 3 metre mesafeden 33.4 mbps indirme ve 2.6 mbps yükleme hızı verdi. Superonlineda 25 mbps ye kadar olan paketteyken yine aynı yerden 14-17 arası indirme hızları veriyordu.

    Yani özetle superonlinedan kurtulup TürkNete geçiş yaparak şu an için çok doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum.

    Superonline konusunda dönersek, superonline'ı hem kendi sitelerinden tüketici şikayetleri linkinden şikayet etmiştim. Hem BTK'dan hem de şikayetvar.com dan şikayetler oluşturup ayrıca müşteri temsilcisinden de durumu tekrar anlatıp şikayet talebi oluşturmuştum.

    Hepsinden yazıyla geri dönüşler aldım ama sorunun somut çözümü için BTK üzerinden bugün şu mesajı aldım. Tam olarak anlamış olmamakla birlikte bana fatura çıkarmayacaklari seklinde yorumladım. Bu arada Aralık ayı için 42.2 TL lik bir fatura çıkardılar. İnternet kullanım bedeli (24.35₺) ve diğer hizmet ücretleriniz (17.85₺) ?eklinde 2 kalem var faturada. Detayları göremedim ama damga vergisi vs şeyler için olmalı.

    Bunun dışında bir fatura çıkartırlarsa onu da buradan paylaşacağım. BTK'dan superonline'nin yazmış olduğu mesaj aşağıda:

    "Sayın Bahadır Kaya,

    BTK Online Şikayet Sistemi üzerinden ilettiğiniz 868722 numaralı başvurunuz şirketimize ulaşmıştır.

    20.12.2018 tarihinde Süper Hızlı İnternet Yalın VDSL Fırsat Kampanyasıyla aboneliğinizin başladığı görülmektedir.

    24.12.2018 tarihinde oluşturulan 83839756 numaralı formunuza istinaden 10.12.2018 tarihinde müşteri hizmetleriyle yaptığınız görüşme analiz edilmiştir. Bu görüşmede size paket ücreti ile ilgili hatalı bilgi verildiği tespit edilmiştir. 25.12.2018 tarihinde SMS ile size bilgi verilerek formunuz sonlandırılmıştır.

    Talebinize istinaden 02.01.2019 tarihinde farklı servis sağlayıcıya geçmeniz nedeniyle aboneliğiniz iptal edilmiştir. Aboneliğiniz aktif durumda olmadığı için paket değişikliği yapılamayacağını belirtmek isteriz. Sistem üzerinden evraklarınız yer almadığı için yansıyacak erken iptal bedeline müdahale edildiğini bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,
    Superonline İletişim Hizmetleri AŞ
    03/01/2019 12:09:36"

    görmüş oluğunuz gibi hatalarını kabul ediyorlar ve iptal bedeline müdahale edildi yazmışlar. Yeni bir gelişme olursa buradan paylaşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.