Şimdi Ara

Türkcell ve Başarı Holding'den Kapkaç Terörü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    Bir yıldan fazla süredir 535 li hattıma yüklediğim kontörlerin tamamına yakını bir süre sonra yok olduğunu görüyorum.Hiç bir bilgilendirici mesaj da gelmiyordu.Seyrek olarak kontör yüklediğim için onemsemiyordum.Ancak bir iki ay önce tekrar kontörlerim gitti. Artık usanmıştım O zamanTurkcell Müşteri Hİzmetlerini aradım.Bana Mobiloyuncu servisine abone olduğumu ve Mobiloyuncu servisini aramam gerektiğini bildirdiler.İlgili telefon numarasını verdiler.
    Nette Mobiloyuncu yu biraz araştırdıktan sonra bu servisin Başarı Holding ile ilişkili olduğunu gördüm.Hatırladım hemen.2006 Şubat ayında sevgilliler gününde eşime Başarı Eloktronikten Samsung X700 model Cep Telefonu almıştım.Kutu İçinden kartvizit ebadında bir kart çıkmıştı.Kartta yazan bilgilere göre Wap adreslerine girdiğimde ücretsiz oyun yükleme hakkına sahip olacaktım.İlk defa Wap kullanma düşüncesiyle oyun yükleme hakkımı kullanmak istemiştim.Zaten anasayfası hazırdı.Girdim "Teşekkürler" gibisinden mesajdan sonra bir oyun seçtim ve yükledim ama oyun ne çalıştı nede bir daha adreslerine girdim.
    Tüm bunları hatırlamıştım.Demek benim kontörlerimi 1 Yıldır Mobiloyuncu yiyordu.Hemen Turkcell Müşteri Servisinin verdiği numarayı aradım.Mobiloyuncu karşımdaydı.Sevinçle biliglerimi verdim.Yetkili bana abone olduğumu ve 1000 den fazla kontör borcum olduğunu belirtti.Çekilen kontörleri doğruladı.Gülermisin aglarmısın.Ne diyeceğimi şaşırdım.Yetkili bana yasak olmasına rağmen Aboneliğimi iptal edecegini ve kontör borcumu da kaldıracagını bildirdi.Tekrar büyük bir şaşkınlık yaşadım. Değşiklikler iki gün sonra aktif olacağını bu süre zarfında kontör yüklememem istendi.İki gün sonra kontör yüklersem Mobiloyuncu kontör cekmeyecekti.
    Ben iki gün sonra değil yaklaşık 2 ay sonra (dün) kontör yükledim.Yine 70 kadar kontör kayboldu.Turkcell Müşteri ilşkilerine e-posta gonderdim.Gelen cevapta Mobiloyuncu ya aboneliğim olduğu ,ilgili numarayı(312 4440100) aramam şeklindeydi.Mobiloyuncuyu tekrar aradım.Tolga Bey diye biri çıktı. Yine kontör borcum(bu sefer 900 kusurdu) olduğu bundan dolayı kontör cekildiğini söylediler. Yine iki gün süre verdiler.
    Anlaşılan ben bu servisten kurtulamayacağım.Türkcell "sorumluluğumzda değil" diyor.
    Turkcell bir şey yapmıyor çünkü iki taraf da memnun görünüyor.Dün yüklediğim 100 kontör son kontörlerim olsun.9-10 yıldır kullandığım Türkcell hattımla vedalaşacağım.
    Kombaramda birikmiş 60 kontörüm vardı.Ellisini de transfer etmiştim.Ben bunları yazarken 54 kontör daha uçmuş.Kalna kontör 2.yine bilglendiren mesaj yok.İyi bir düzen.Bravo.
    Kimler bu haksız kontör paralarımdan nasiplendiyse,umarım boğazlarında kalır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Graindor -- 23 Nisan 2007; 1:14:47 >







  • at hattı kardeş bugüne kadar beklediğin suç...

    turkcell'e hattımı kapatıcam de hemen diceklerki kontör verelim size kapatmayın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogameci -- 18 Nisan 2007; 16:15:20 >
  • Bu kadar zaman kullanmanız hata yenisini alın artık
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ogameci

    at hattı kardeş bugüne kadar beklediğin suç...

    turkcell'e hattımı kapatıcam de hemen diceklerki kontör verelim size kapatmayın..



    ben 3-4 ayda bir kontor yukluyorum.o da 100 lük.ben de hatadır deyip bir sonraki yuklemede son bulur düşüncesindeyidm.ben nerden bileyim lanet yere abone olmuşum ,onlar da her ay hesabıma borç yazıyormuş.ben yuklyorum bir kaç saat sonra hoop 100 kontor gitmiş.sık sık kontor yuklesem baştan mudahale ederdim de.bu şekilde 600 kadar kontörümü yediler. kontorumu yediler.
    turkcell de "iş ortağıyız" diyor ama "ben birşey yapmam" diyor.onlar erdi muradına umurlarında bile degilim.
    araştırdım bu şeklide hat iptali yapan çokmuş.onlar için onemli degil.nasılsa alacaklarını alıyorlar.haram zıkkım olsun onlara.adamlar resmen ilerde alacagım kontorlere ipotek koymuşlar.
    9-10 yıllık numaram gidecek ona üzülüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Graindor -- 18 Nisan 2007; 18:28:21 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sefotak

    quote:

    Orjinalden alıntı: ogameci

    at hattı kardeş bugüne kadar beklediğin suç...

    turkcell'e hattımı kapatıcam de hemen diceklerki kontör verelim size kapatmayın..



    ben 3-4 ayda bir kontor yukluyorum.o da 100 lük.ben de hatadır deyip bir sonraki yuklemede son bulur düşüncesindeyidm.ben nerden bileyim lanet yere abone olmuşum ,onlar da her ay hesabıma borç yazıyormuş.ben yuklyorum bir kaç saat sonra hoop 100 kontor gitmiş.sık sık kontor yuklesem baştan mudahale ederdim de.bu şekilde 600 kadar kontörümü yediler. kontorumu yediler.
    turkcell de "iş ortağıyız" diyor ama "ben birşey yapmam" diyor.onlar erdi muradına umurlarında bile degilim.
    araştırdım bu şeklide hat iptali yapan çokmuş.onlar için onemli degil.nasılsa alacaklarını alıyorlar.haram zıkkım olsun onlara.adamlar resmen ilerde alacagım kontorlere ipotek koymuşlar.
    9-10 yıllık numaram gidecek ona üzülüyorum.

    üzülme kardeşim bugüne kadar turkcell kullanmana yazık kesinlikle hattı at ve turkcell hariç hangi hattı alırsan al benim fikrim dünya lideri vodafone büyük geçmiş olsun




  • Geçmiş olsun kardeşim. Benzer durum benim de başıma gelmişti 3-4 sene önce. Televizyondaki bir tartışma programına mesaj göndermiştim evet hayır şeklinde, hay göndermez olaydım. 2 sms, 4 kontör diyordu ücretlendirmesi, kontörler benden 20'şer 20'şer ard arda gitmeye başladı. 250 kontör yüklemiştim, kontörüm 10 dakika içinde 100'ün altına indi. Bari dedim kontör bitmeden müşteri hizmetlerini arayayım Ararken hala kalan kontor: bilmemne iletisi geliyordu 20'şer 20'şer Anlattım durumu, arıza kaydı mı ne öyle bişey aldılar. Benim kontör sonunda 10'un altına indi. Canım 250 kontör hiç oldu. 1 hafta sonra beni Turkcell müşteri hizmetlerinden aradılar, sistemdeki iteknik arıza yüzünden böyle bir durum olduğunu ve kaybettiğim "60" kontörünüz hattınıza yüklenmiştir dediler 240 kontör heba oldu 4 kontör gidecekken, geri 60 kontör verdiler. yine 180 kontörümü yedeiler. O gün ilk defa öyle bir şeye sms göndermiştim, ilk ve son gönderişim oldu. Birdaha mı? Tövbe.




  • Şikayetimi bir de Şikayetvar.com a yazdım.Şikayet edilen Firma Türkcell di.dün yayınlandı ve öğleden sonra Mobiloyuncu beni aradı.Bir daha kontör çekilmeyecegine dair ve mevcut 900 küsür kontör bocumu da kaldırdıklarını bildirdiler.
    Bir arakdaştan hattıma kontör transfer ettirdim bu sabah(60 kontör),denemek için.12 saat dolmak üzere kontörler yerinde duruyor hala.Normalde uçmuştu şimdiye kadar.Hala tedirginlik devam ediyor.Bakalım.
  • Yazık bunca insanın ahını alıyorlar... Sistem e bagımlı olmusuz koyun gibi melemedigimiz kalıyor sadece
  • Yazıklar olsun, şaşkınlıkla okudum. Başlıkta belirttiğiniz gibi bunun sokakta yapılan "kapkaç"tan ne farkı var!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sefotak
    Şikayetimi bir de Şikayetvar.com a yazdım.Şikayet edilen Firma Türkcell di.dün yayınlandı ve öğleden sonra Mobiloyuncu beni aradı.Bir daha kontör çekilmeyecegine dair ve mevcut 900 küsür kontör bocumu da kaldırdıklarını bildirdiler.
    Bir arakdaştan hattıma kontör transfer ettirdim bu sabah(60 kontör),denemek için.12 saat dolmak üzere kontörler yerinde duruyor hala.Normalde uçmuştu şimdiye kadar.Hala tedirginlik devam ediyor.Bakalım.


    Yine de bir şekilde yazılı olarak bunun beyanını teklif ediniz.
    Yukarıdaki yazılanları yapan bir oluşumun ilerleyen günlerde geçmişten 900 kontör borcunuz vardı güncel gecikme faizleriyle 1250 kontör olmuştur gibi iddiaları şaşırtıcı olmayacaktır.

    Geçmiş olsun gerçekten...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sefotak

    Şikayetimi bir de Şikayetvar.com a yazdım.Şikayet edilen Firma Türkcell di.dün yayınlandı ve öğleden sonra Mobiloyuncu beni aradı.Bir daha kontör çekilmeyecegine dair ve mevcut 900 küsür kontör bocumu da kaldırdıklarını bildirdiler.
    Bir arakdaştan hattıma kontör transfer ettirdim bu sabah(60 kontör),denemek için.12 saat dolmak üzere kontörler yerinde duruyor hala.Normalde uçmuştu şimdiye kadar.Hala tedirginlik devam ediyor.Bakalım.


    Bu sabah kontrol ettim duruyor mu diye.YOK KONTÖRLER.UÇMUUŞ 60 KONTÖR.
    Erken sevinmişim.Kapıp kaçtılar gene.La Havle...
    Ellerini hattımdan çekmemekte inat ediyorlar sanki...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Graindor -- 23 Nisan 2007; 0:49:41 >
  • Tekrar şikâyet sitelerinde dile getiriniz.
    Bir de müşteri hizmetlerine bu uzantıyı ulaştırınız. Bunu elektronik posta yollayarak yapabilirsiniz.

    İncelesinler.
    En iyi reklâmı kendileri yaparlar. Bakalım müşteri memnuniyetini ne kadar önemsiyorlar bir kez daha görelim.

    Selam ile...
  • İlgilenen arkadaşlar sağolun
    Bu soruna "hattı at ,yenisini al kurtul" gibi kolay çözüme başvurmayacağım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sefotak
    İlgilenen arkadaşlar sağolun
    Bu soruna "hattı at ,yenisini al kurtul" gibi kolay çözüme başvurmayacağım.


    Dediğim gibi müşteri hizmetleriyle olan görüşmelerinizde bunu gayet açık bir şekilde ifade edin.

    Valiliklerdeki müşteri heyetlerinden de yardım alabilirsiniz.

    İyi Geceler.
  • Of Of..

    Adınıza çok üzüldüm. Bu tarz sorunları yaşayan sizin gibi 10larca insan var ne yazık ki. Medeniyet, 2007, yok 3Gydi, çekiyor vs. gibi onlarca göz boyayıcı reklam ve hava yapması kolay tabii ki. Ne yazık ki 32 milyon abonesi olan, Turkiye dışında bile sevilen sayılan koskoca bir operatör müşteri memnuniyetini bu derece densiz ve önemsiz buluyor ve bu tarz işler yapıyorsa yazıklar olsun. Bu ülkede kime güvenicez? Neyi tercih edicez iyice kafam karışmaya başladı. Birinin eli balda birininki petrolde birininki altınlar içinde. Adam gibi müşteri memnuniyetini önemseyen bir tane mi şirket olmaz.

    Hattını kapat demek kolay. En kesin çözüm olmasının yanısıra, Ömer'in Vodafone'a karşı verdiği mücadele gibi, sizde bu konuda Turkcell'e karşı mücadeleye kararlısınız sanırım. Sadece "kolay gelsin, umarım sabredersiniz, ama yinede umudum yok" diyorum. Çünkü bu ülkede ciddi anlamda hukuğa, prosedürlere, kişi haklarına vs. güvenip kalmadı. Siyasi anlamda her alanda durmadan kandırılıyoruz. Örneğin Turkcell'de bir yakınınız yoksa, şirket içinden direk yoldan işinizi halledebilecek bi çözüm yolu yoksa, çok zengin değilseniz, sorunlarınız için Turkcell sizi aramıyorsa hiçte önemsemiyorlar.

    Benzer bir sorunu bende yaşadım. Bir arkadaşım kampuscell'e geçicekti. Daha geçen yıl üniversiteye yerleşti. Bayiye gittik, öğrenci kimliğiniz ile daha önce başka bir hat geçiş dediler. Müşteri Hizmetlerini en az 5 kez aradım, inceleme başlattılar yok bilmem naptılar vs. sonuç: bi bişey değişmedi. Bu mudur müşteri memnuniyeti?..




  • Başarı'ya ait bir servis ise adamlara ait holding ve diğer tüm kuruluşlara ne telefon ne de sitelerinde belirtilen e-posta vb. ile ulaşmak imkansız. İsterseniz aşağıdaki e-posta adreslerinin tamamına mesaj göndermeyi deneyebilirsiniz, bende işe yaradı:

    nihat.ekici@basarimobile.com; ferda.yildiz@basari.com.tr; yardim@heryerdeoyna.com; teknoloji@basari.com.tr; broadcast@basari.com.tr; aftersales@basari.com.tr; kaan@basari.com.tr; kaandestek@basari.com.tr

    Tabi adamlar 1 tane mesajdan anlamıyorlar, ben onlarca mesaj göndermek zorunda kalmıştım, mesaj yağmuruna tutmanızda fayda var...




  • Iyi hortlatışsın.10 yıl olmus.Hattı o zaman attım arkadaşım.Hala yanıyorum giden kontorlere.Başarı'yı da Allah billdiği gibi yapsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.