Şimdi Ara

C180 alınır mı ? Dizelden LPG ye geçiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
2.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 50 bin km de hasarsız boyasız servis bakımlı I30 Crdi Elite tam otomatik aracım var.Piyasası 75-80 civarında. Araçtan ve hyundai servislerinden çok memnunum.
    ANCAK biraz kaşıntı biraz da sedan ve premium bir araca geçiş yapmak istiyorum.

    320d,a4 2.0tdi ve w2014 lpgli c180 arasında kullanım koşullarım ve piyasası nedeni ile en mantıklısı c180 kalıyor.

    90-100 bin bandında 80-120bin km aralığında bir kaç boyası olan temiz bir c180 almak ne kadar mantıklı ? Bu aralıktaki araçlarda yaşayacağım bir sorun olur mu ?
    Bir de 100+ ya çıkıp FL , yeni iç konsol olan modele zorlamak ne kadar mantıklı ? Değer mi bilemiyorum.
    En büyük endişem LPG ile sorun yaşamak. Yakıt olarak I30 ile çok fark olmaz sanırım ?

    Kısacası böyle bir değişimin artıları eksileri neler olur sizce ?

    Örnek ilanlar :
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-acil-satilik-mercedes-c-180-639734147/detayhttps://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-sahibinden-94000-km-de-prins-lpg-li-masrafsiz-akemisyenden-639452195/detayhttps://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-06znb28-84000-km-de-626811935/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dangerousman -- 27 Aralık 2018; 13:5:8 >







  • Bikaç ay önce aynı kaşıntı bende de vardı.

    3.20 D ve C 180 lere bakıyordum.

    Kendi arabamın da daha garantisi yeni bitti. Benim gibi birine en az 10 sene sorunsuz hizmet eder. Ve çok da memnunum.

    Bu değişimin tamamen müsriflik olduğunu düşünüp vazgeçtim.

    Hatasız aracı verip sorun yumağı almak da var 2. elde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 fl versiyonunu uzun süredir kullanıyoruz lpg ile. Mevcut aracınızın performansını aratabilir 5 ileri versiyon ama kaygı duymanız yersiz doğru sistemle lpg de sorun yaşamazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    Bikaç ay önce aynı kaşıntı bende de vardı.

    3.20 D ve C 180 lere bakıyordum.

    Kendi arabamın da daha garantisi yeni bitti. Benim gibi birine en az 10 sene sorunsuz hizmet eder. Ve çok da memnunum.

    Bu değişimin tamamen müsriflik olduğunu düşünüp vazgeçtim.

    Hatasız aracı verip sorun yumağı almak da var 2. elde.
    Bir yandan dediğinize katılıyorum, diğer yandan temiz bir araç bulabilirsem mercedeslerin piyasası daha iyi olduğundan ileride satarken daha iyi fiyata gideceğinden müsriflik yapmamış olurum diye dusunuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sienaumut

    2012 fl versiyonunu uzun süredir kullanıyoruz lpg ile. Mevcut aracınızın performansını aratabilir 5 ileri versiyon ama kaygı duymanız yersiz doğru sistemle lpg de sorun yaşamazsınız.
    En güzel versiyonu gerçekten FL + 5 ileri kombinasyonu. Forumda bir c180 sahibinin çözülemeyen lpg problemi nedeni ile kaygılanıyorum açıkcası.
    Performans olarak benim araç 128bg 6 ileri tam otomatik. Standart bir performans sunuyor. C180 156bg olmasına rağmen aratır mı dersiniz ?
  • quote:

    Performans olarak benim araç 128bg 6 ileri tam otomatik. Standart bir performans sunuyor. C180 156bg olmasına rağmen aratır mı dersiniz ?


    İki aracı da kullandım. C180 Performans olarak İ30'dan çok daha iyi. Yukardaki arkadaşın niye öyle birşey dediğini anlamadım. Otomatik şanzıman olarak da Mercedes 5 ileri, Hyundai 6 ileri tork konvertörden daha iyi.
  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Dizel olmasından tork yönünden demek istedim kullanmadığım için hyundai ile net bir yorum yapamam. Aracın performansı kötü denemez fakat 5 ileri olması törpülüyor bana göre 156 beygiri. Şöyle söyleyeyim aynı zamanlarda vw cc vardı 160 beygir kağıt üzerinde 4 beygir farklı olmasına rağmen c180 cc ye göre yürümüyor hissi veriyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dangerousman kullanıcısına yanıt
    Prins vsi 2 sistem taktırırsanız lpg li oluşunu hissetmezsiniz bile araştırın anlarsınız ne demek istediğimi ama fiyatı şuanda 7 bin lira civarında diye biliyorum bu sistemin. Malzeme kalitesi, sürüş hissi gibi konularda güzel araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • W204 2008 model komp. Aracım var. Pişman olacağınızı düşünmüyorum mümkünde makyajlı kasa alın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu devirde macera mı arıyorsunuz anlamıyorum yahu.



    Yani yapmayı düşündüğünüz tercih bana çok saçma geliyor.Arabanızdan memnun olduğunuzu dile getirmişsiniz.Baktığınız araçlarda da boyalar mevcut,tüplü,ne zaman sorun çıkaracağı bilinmeyen araçlar.



    Yani sorun çıkardığı zaman buraya gelip ağlayacağınız türde araçlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende ilanı görünce vay be dedim farlara bak sıfır gibi... derken değişmiş :) araç güzel temiz gözüküyor c180 iyidir lpgsiz bizde mevcut

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mayıs ayında bir arkadaş bu araba yıllardır hayalim diyerek illa alıcam diye tutturdu ben de aynı dönem jetta TSI 2015 otomatik 150hp aldım... Ona da bu aracı önerdim ama hayalim mercedes diyip onu seçti... şimdi her gördüğünde keşke seni dinleseydim diyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araca LPG %100 uyumlu ise alın abi laguna aracıma zamanında LPG taktırdım her ay sanayideydim. aracı 2 yaşında aldım biraz binip prins lpg taktırdım tutmadı.

    honda cr-v vardı atiker lpg vardı 3 yıl bindim hiç sıkıntı çıkarmadı.
    alacağınız araç lpg sorunsuz olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sienaumut

    Prins vsi 2 sistem taktırırsanız lpg li oluşunu hissetmezsiniz bile araştırın anlarsınız ne demek istediğimi ama fiyatı şuanda 7 bin lira civarında diye biliyorum bu sistemin. Malzeme kalitesi, sürüş hissi gibi konularda güzel araç.
    İlanlarda özellikle prins sistemli olanlara bakıyorum, en az sorun yaşamak icin.
  • CihangirCanavarı kullanıcısına yanıt
    sebep ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangerousman

    İlanlarda özellikle prins sistemli olanlara bakıyorum, en az sorun yaşamak icin.

    Alıntıları Göster
    En iyisi benzinli alıp iyi bir ustaya LPG montajı yaptırmak. Bu mümkün değilse prins takılı olanlar hem daha az risk taşır hem de araç sahibinin araca masraf yaparken çok ucuza kaçmadığını gösterir.
  • yaklaşıl 1.5 yıl önce bizde vardı güzel araba gidişi falan sağlamdı sağlam hissettiriyor konforluydu.ama araç en ufak arızası bile pahalıya mal oluyor mesela bizde klima düğmeleri bozuldu içine su kaçmış komple panel değişti yanlış hatırlamıyorsam işçilik dahil 2-3 bin tl arası masrafı oldu orijinal parça için.aynı şekilde torpido kapağı kırıldı sanayide taktırdık ona bile birkaç yüz tl para verdiydik zaten sanayiye böyle arabayla gidince de usta seni koparmanın peşinde oluyor.
  • seçenekler 320d veya 2.0 tdi a4 iken lpgli c nin ağır basması teknik olarak imkansız sadece manevi olarak ağır basar oda sizin tercihinizdir , 80 civarına alacağınız 184lük e90 hepsinden daha az yakar çok kaçar sorunsuzdur vs vs
  • Usta ne kullanırsanız kullanın ama lpg yi yakıttan saymayın arabanın resmen anasını ağlatıyor. Hele ki mercedes bmw gibi bakım masrafı ağır markalara yakıttan ekonomi sağlamaya çalışırsanız bi yerinden patlak verir bu para zaten sizden kat kat mislisiyle çıkar. Performansa gelince yolda kendi çapında gider ama benzin veya dizelin performansını veremez. Yıllar içinde motoru süngere çeviriyo. Millet ucuz ekonomik diye kullanıyo yoksa kullanılacak bi yakıt değil. Arabada tüp takılmışsa al kullan ama hiç tüp takılmamışsa bence taktirip kızlığını bozma derim aracın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.