Şimdi Ara

YUKKO.COM VE SAPPHIRE EKRAN KARTI BANDROLÜ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
3.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba! Cuma gecesi yukko.com'dan Sapphire RX 580 8 Gb Nitro+ ekran kartı için ödeme yaptım. İkinci el ilanlarında Türkiye garantili ürünlerin kutularında olsun, internette kutu açılım videolarında olsun kartın dış kutusunu koruyan güvenlik bandı uzun ve üzeri Sapphire yazılı olarak görünüyor. Yalnız bugün gün içerisinde anneme teslim edilen ve akşam işten gelince kargo kutusunu anca açabildiğim üründe ilk fark ettiğim alt kısmının sanki zorlanmış olduğu idi. Daha sonra da güvenlik bandrolü durumu gözüme çarptı.

    Alt kısmının zorlanmış olması, üst kısımdaki bandrolü açmadan ürünün kutudan çıkarılıp kullanılmış ve iade edilmiş olabileceği hissini uyandırdı. Sonra da malûm; Sapphire yazısı olmayan ve orijinalinden küçük olan güvenlik bandı gözüme çarptı.

    Merak ettiğim, yakın zamanda yukko.com'dan Saphire marka ekran kartı alan arkadaşlar da benzer bir durum yaşadılar mı? Onların güvenlik bandrolleri nasıl? Eğer farklı bir durum var ise açmadığım ürün için iade işlemi başlatacağım. Bu arada kargolama havalı poşetlerle güzel ve korunaklı yapılmış idi. Teşekkürler...

    YUKKO.COM VE SAPPHIRE EKRAN KARTI BANDROLÜ YUKKO.COM VE SAPPHIRE EKRAN KARTI BANDROLÜ


    --------------------------------------------------------------------------------------------------------



    Düzenleme 1 (26.12.2018): Bugün (26.12.2018) Yukko.com sitesi üzerinden mesaj bölümünde yaptığım konuşmada ilgili durumu belirtmem üzerine görevli kişi "Yukko olarak kullanılmış, ikinci el, teşhir ürün satışımız bulunmamaktadır〝 şeklinde cevap verdi. Bunun üzerine ilk defa internetten alışveriş yapmadığımı ve bilinçli bir müşteri olarak ürünün markaya ait orijinal bir bandrolü olması gerektiği yönünde verdiğim cevabım üzerine "... ilgili ürün tedarikçi firmamız tarafından bize bu şekilde gelmiş olabilir.〝 şeklinde mesaj aldım. Halbu ki tedarikçi firma Arena Bilgisayar ve Yukko.com sitelerinde de belirttikleri gibi bir Arena bilgisayar iştirakidir, dolayısıyla da tedarikçi firma kendileridir. Üstelik Hem Arena Bilgisayarın kendi sitesinde, hem de Yukko.com'un kendi sitesinde belirtilen depo adresleri aynıdır. Hatta distribütör, seri no ile kontrol ettiğimde gördüğüm üzere şüphe götürmez bir şekilde Arena Bilgisayardır.

    Aynı gün (26.12.2018) akşam 17:27'de Yukko.com sitesinden arandım ve ürünümün iade alındığı ve 1-3 iş günü içerisinde iadenin kartıma yansıtılacağı bilgisi verildi. Bu arada kargomu takip ettiğimde dağıtımda olarak görünen kargo için sisteme teslim edilemediği bilgisi düşüldüğünü görmekteyim.

    YUKKO.COM VE SAPPHIRE EKRAN KARTI BANDROLÜ

    Aşağıdaki fotoğraf da daha önce Yukko.com'dan aynı model ürünü ben gibi orijinal olmayan bandrollü haliyle aldığını ve hatta arızalı çıktığını belirten yakup548 nickli arkadaşın gelen değişim ürününün olması gereken orijinal bandrollü halini paylaştığı fotoğraftır. Teşekkür ederim.

    YUKKO.COM VE SAPPHIRE EKRAN KARTI BANDROLÜ

    Tabi ellerinde stok kalmadığı için ben de değişim istemedim ve aynı süreci yaşamaktan tedirgin oldum açıkçası. Genel olarak firma hakkında yapılan yorumlar olumlu ama daha dikkatli olmalılar. Üstelik Amazon.com.tr 'de aydınlatması olmayan farklı bir marka Rx 580 model kart 1300 TL idi ve yukko.com 'u tercih ettiğim için o fırsatı da kaçırmış oldum.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Düzenleme 2 (30.12.2018): 27 Aralık akşamı ücret iadesi gerçekleştirildi. Yalnız...

    Durum hakkında şikayetvar sitesine şikayetimi yazdım ve taraflarından arandım. Özetle;

    Şikayetim yayımlandıktan bir kaç saat sonra bir görevli beni aradı; "değişim istememişsiniz, ücret de iade edilmiş, talebiniz nedir?" şeklinde bir soru sordu. Evet değişim istemedim, çünkü ürün stoğu tükendi.

    Bu arada stoğu tükenen iade ettiğim ürünün iade işlemi onaylanır onaylanmaz aynı ürün 1 adet stokla satışa sunuldu. Nereden biliyorsun derseniz; telefondaki yetkili "ürün şu an 1 adet stokta ve fiyatı da yükselmiş" dedi. İade işlemleri ile uğraşırken ürünün stoğu tükenmişti. Zaten sitelerinde de görünüyor ve sadece 1 adet alınabiliyor. Kendilerinden "iade edilen ürünleri biz tekrar satışa sunmuyoruz, distribütör yolluyor" şeklinde cevap alıyorum. Tamam ama ürünün distribütörü seri numarası ile kontrol ettiğimde sistemde Arena Bilgisayar olarak görünüyor ve Yukko'nun merkez ve depo adresleri Arena Bilgisayar ile aynı, yani distribütör kendileri. Bu açıklama karşısında nasıl bir düşünce oluşmalı? Telefondaki bayan bir de "diğer alışveriş sitelerindeki şikayetleri biliyoruz, biz müşteri odaklı çalışıyoruz, sıkıntı çıkarmadan ürününüzü iade aldık" şeklinde yorum yaptı. Ben de iade almalarının benim yasal bir hakkım olduğunu, bunu bir lütufmuş gibi belirttiklerini söyledim.

    Neyse 75 TL site indirim kuponum, 75 TL kart puan indirim hakkım yandıktan sonra ve 1 haftalık gereksiz sancılı bir süreç yaşamam sonrası telefondaki yetkili en azından ürünü stoğa girdikten sonra aynı kampanyalar dahilinde alabilmem için yardımcı olacağını ve takipçi olacağını söyledi. Bundan sonra kartın ana fiyatı stoğa girince aynı olur mu bilmiyorum. Kupon vs. ile telafi yapılabilir ama geçen süreyi ne şekilde telafi edecekler?

    Not: Ben burada bana iade ürün yolladıklarına dair kesin bir dil ile konuşmuyorum. Burada sadece Sapphire markası tüm dünyaya ürünlerini; kutuları orijinal Sapphire yazılı bandrol ile korumalı bir şekilde dağıtıyor iken, tarafıma alelade bir bandrol ile kapatılmış şekilde yollanan bu ürünün farkını bilmediğimden, genel olarak ilgili siteden alışveriş yapanların deneyimlerini öğrenmek ve iade konusunda ürünü açarak aleyhime bir süreç oluşmamasını istememden ötürü bir paylaşımda bulunuyorum.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Düzenleme 3 (04.01.2019): Şikayetvar sitesi benim bilgim olmadan şikayetimi kaldırmış. :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TechTR -- 4 Ocak 2019; 22:43:11 >







  • Teşekkür ederim hocam. Bandı açıp kontrol etmek istedim yalnız benim de açtığım belli olsun istemedim. YUKKO'yu aradım iade edin dediler, Arena Bilgisayarı aradım onlar da YUKKO'ya yönlendirdi beni. Zaten Arena Bilgisayar ve YUKKO aynı depoya sahip. En azından iade edin demek dışında kendilerinden tatmin edici bir cevap alsaydım iade etmezdim. Bizzat YUKKO'dan Sapphire kart alan birisinin deneyimini de öğrenemediğim için süreç uzamasın diye de bekletmek istemedim.

    Bu arada YUKKO'DAN Sapphire ekran kartı alan arkadaş varsa deneyimlerini hâlâ bekliyorum, teşekkürler...
    Pipirikten değil sorunlu çıkan iade edilmiş ürünleri tamir ederek ya da etmeden başkalarına sıfırmış gibi satıyorlar, outlet olarak satmaları lazım. Belki de benim iade ettiğim kartın fanını değiştirip adama yolladılar bilemeyiz.

    Kart çalışıyorsa sorun yok tarzı da düşünebilirsiniz ama sonuçta sıfır olarak belirtiliyor sitede. İnsan 1500 1600 tl verip saglam bile olsa sıfır parasına outlet urun almak istemez.
  • Güvenlik bandı normal.
  • Türkiye garantili hangi ürünü gördüysem Sapphire yazılı bandrol vardı. Kendi ürününüzle mi karşılaştırdınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TechTR T kullanıcısına yanıt
    Ben de ne kadar ekran kartı aldıysam hepsinde şeffaf kontrol bandı vardı. Sapphire bilemem. Mesela yurt dışındaki ürünlerde böyle bir bant yok, dışı kaplı poşet naylon oluyor. Ülkeye göre değişiyor ama asus, msi, gigabyte gibi markaları aldığımda hepsi şeffaftı
  • Hocam ben de dediklerini kullandım. Dış kutusunda bandrolü olmayıp, statik poşeti bandrollü olanları da vardı. Corsair klavyeler aldım hepsi yukarıda fotosunu paylaştığım gibi sadece yuvarlak şeffaf bantlı idi.

    Ben Sapphire ekran kartından bahsediyorum. Nerede fotosunu, videosunu gördüysem etiketi üzerinde Sapphire yazıyor. Bu sebeple ürünün daha önce iade edilip tedarikçi veya satıcı firma tarafından yuvarlak bir band ile yapıştırılıp tekrar satışa sunulmuş olma ihtimalinden şüphe duyuyorum. Üstelik kutu altının zorlanmış gibi olması iade edilmiş olma ihtimalini güçlendiriyor.

    Teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TechTR -- 25 Aralık 2018; 2:2:50 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TechTR T kullanıcısına yanıt
    Aynen şimdi bir iki izledim, sapphire yazıyor, ilginç. İçine sinmiyorsa geri iade et, yukko ne kadar güvenilir o'nuda bilmiyorum kusura bakma...
  • Bu kadar dertlendiysen kutuya, geceleri uykun kaçacağına iade et.
  • martax32 kullanıcısına yanıt
    Ben forumun amacı dahilinde başlık açtığımı düşünüyorum. İnsanlar olası bir alışverişte diğerlerinin deneyimlerinden faydalansın, süreç hakkında bilgi edinsin ve sitenin konu hakkında ne şekilde bir geri dönüşü oldu haber sahibi olsun diye paylaşımda bulundum. Gecenin 3'ünde seni ne rahatsız etti bilmiyorum ama istersen Konu Dışı bölümünde "Cool Story Bro veya Tipim Nasıl SS'li" benzeri başlıklarla ilgilen bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TechTR -- 25 Aralık 2018; 9:35:35 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Beni rahatsız etmedi. Senin adına üzüldüm. Bu kadar dert sahibi olmaktansa iade et kurtul. En kestirme ve kesin çözüm bu. Niye parasını verdiğin ürünün arkasından acaba ? diyesin ki. Kutuyu açmamışsın bile. Bence şüpheye mahal bırakmadan iade etmelisin. Allah korusun ya başkaları dokunmuşsa o ekran kartına ?
  • Eğer kartı kasaya takmadıysanız altın sarısı pinlerine bakın, eğer pinlerde hiçbir renk farkı, iz vb. yoksa kullanılmamış demektir (en fazla takılıp hemen çıkarılmıştır). Eğer pinlerin üzerinde iz görüyorsanız PCI-E portuna takılmış ve bir süre kullanılmış olduğu kesindir. Bir de güvenlik bandını o kadar dert etmeyin, bazı firmalar paralel ithalat ürün sattığı için onların güvenlik bandı farklı olabiliyor. Bunun dışında distribütörler kutuyu açıp içine garanti belgesi, Türkçe kullanım kılavuzu gibi zorunlu evrakları koyup tekrar kapatabiliyorlar. Şu anki kullandığım ramlerden örnek vereyim, ilk aldığım 8gb'lık modülü HB'den almıştım, güvenlik bantlı ve içinde hiçbir evrak olmadan gelmişti, ikincisini yine kampanyadan bu sefer Kingston'ın resmi satıcısından aldım, güvenlik bandı kesik ve içinde garanti, vb evraklarıyla gelmişti. Ama cep telefonumda sorun yaşayınca garantisine bakmıştım, yetkili serviste satın aldığım süreye göre 4 ay daha kısa bir garanti görünüyordu ve kutusuna o zaman baktığımda 2 adet güvenlik bandı olduğunu farkettim, bana her türlü kullanılmış ve iade edilmiş, belki de tamir görmüş telefonu satmışlardı.




  • Father Torque kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam. Bandı açıp kontrol etmek istedim yalnız benim de açtığım belli olsun istemedim. YUKKO'yu aradım iade edin dediler, Arena Bilgisayarı aradım onlar da YUKKO'ya yönlendirdi beni. Zaten Arena Bilgisayar ve YUKKO aynı depoya sahip. En azından iade edin demek dışında kendilerinden tatmin edici bir cevap alsaydım iade etmezdim. Bizzat YUKKO'dan Sapphire kart alan birisinin deneyimini de öğrenemediğim için süreç uzamasın diye de bekletmek istemedim.

    Bu arada YUKKO'DAN Sapphire ekran kartı alan arkadaş varsa deneyimlerini hâlâ bekliyorum, teşekkürler...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende bu aralar o ekran kartına bakıyorum. Özellikle yukkoda çok uygundu. Fakat geçen gün bir anda stok bitti. Ben de hala araştırmaya devam ediyorum. Bu arada newegg de 1200 tl ye satılıyor ordan alınır mı? Global garantisi var mı Sapphire in?
  • Ben de yukkodan sapphire rx580 nitro+ 8g aldım, kart geldiğinde kutuda o mavi güvenlik bandı yoktu, kutunun kapağında sizi ki gibi yuvarlak bir bant vardı. Kartı kasaya taktım test ettim tek fanında bir ses sorunu vardı, hemen birebir degisim için yukkoya geri gönderdim (tabi seri numarasını falan fotoğraf çektim aynı kartın geri yollanmasi ihtimaline karşı)
    Ürünün değişimi onaylandı yeni ürün gönderdiler, kutu kapağındaki bant yuvarlak boş bir bant değildi, dikdörtgen sapphire logolu bir banttı, seri numarasi da farklıydı ürünün ve herhangibir sorunu yoktu.
    Bant duruyorsa benim kutuda eve gittiğimde fotoğrafını atarım.

    Şimdi ozetle söylemek istediğim ilk gelen sorunlu kartta sizinki gibi yuvarlak bant vardı, değişimden sonra gelen kartta dikdörtgen sapphire logolu bir bant vardı.

    Eğer kartta sorun yoksa devam edebilirsiniz ama iade edilmis olma ihtimali var iade edildiyse bir sıkıntı olmuş olabilir. Ben eve gittiğimde kendi kutumun fotoğrafını atarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Güvenlik bandında bişey yok 2 kuruş ürün alıyorsunuz bu ne pirpirik adam size havası alınmış pakette mi ürün gondersin taciroglu beyaz peyniri gibi



    Yurtiçi giren her ürün incelenir gümrükte açılır bakılır bile paketlere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Brother ToLGa B kullanıcısına yanıt
    Pipirikten değil sorunlu çıkan iade edilmiş ürünleri tamir ederek ya da etmeden başkalarına sıfırmış gibi satıyorlar, outlet olarak satmaları lazım. Belki de benim iade ettiğim kartın fanını değiştirip adama yolladılar bilemeyiz.

    Kart çalışıyorsa sorun yok tarzı da düşünebilirsiniz ama sonuçta sıfır olarak belirtiliyor sitede. İnsan 1500 1600 tl verip saglam bile olsa sıfır parasına outlet urun almak istemez.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakup548

    Pipirikten değil sorunlu çıkan iade edilmiş ürünleri tamir ederek ya da etmeden başkalarına sıfırmış gibi satıyorlar, outlet olarak satmaları lazım. Belki de benim iade ettiğim kartın fanını değiştirip adama yolladılar bilemeyiz.

    Kart çalışıyorsa sorun yok tarzı da düşünebilirsiniz ama sonuçta sıfır olarak belirtiliyor sitede. İnsan 1500 1600 tl verip saglam bile olsa sıfır parasına outlet urun almak istemez.
    Kartı tamir edecek teknolojiye sahip değiller ve tamir işi astarini geçer



    İade ürün ise konu , evet burası Türkiye şimdi bu arkadaş durduk yere pirpiriklendi kendi kafasına göre aldığı sıfır ekran kartıni kutusunu açtı güvenlik bandının yerini beğenmedi ürünü iade etti yarın , şimdi ne olacak o sıfır hiç bir sorunu olmayan kart çöpe mi atacaklar?



    Adamın kazandığı %3-5 para sizin nazinizi mi çeksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Forumu ne boş adamlar basmış, adam sıfır diye bunu tercih ediyor, sıfır olduğu için ekstra para veriyor tabiki ürünün daha önce açılıp, açılmadığını sorgulayacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brother ToLGa

    Kartı tamir edecek teknolojiye sahip değiller ve tamir işi astarini geçer



    İade ürün ise konu , evet burası Türkiye şimdi bu arkadaş durduk yere pirpiriklendi kendi kafasına göre aldığı sıfır ekran kartıni kutusunu açtı güvenlik bandının yerini beğenmedi ürünü iade etti yarın , şimdi ne olacak o sıfır hiç bir sorunu olmayan kart çöpe mi atacaklar?



    Adamın kazandığı %3-5 para sizin nazinizi mi çeksin.

    Alıntıları Göster
    Benim aldığım kartım fanı arızalıydı ve sapphire nitro rx580 lerin fanları ayrı olarak satılıyor, kartin kolay fan degistirme özelliği var, tek vida ile tak çıkar tarzı bir değişim. Ben demiyorum ki çip arızasından iade gelen ürünü tamir edip satıyorlar. He sen diyosan ki koskoca yukko fan degistirebilecek teknolojiye sahip değil o zaman yazık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende iade ettiğim kartın seri numarası duruyor, sendeki kartın seri numarası varsa benim iade ettigim ile karşılaştıralım aynı kart mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.