Şimdi Ara

APPLE İphone Servis Rezaleti !!!!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
3.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • varan:1---13.12.2018 tarihinde bir gaflette bulunarak batarya değişimi için gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. ankara' da yaşayan arkadaşlar apple servis konusunda gitmemeleri gereken servislerin başına koymaları gerekir.
    varan-2 aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi.
    varan-3 sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı gün apple a gönderdiler.
    varan-4 ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz.
    17 aralık 2018:
    teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor
    sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar.
    varan-5 en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi..

    arkadaş afedersiniz donuma kadar apple kullanan bir insanım apple fanatiğiyim her yerde arkadaş ortamlarında forumlarda apple ,servisi müşteri memnuniyetini savunuyordum meğersem olmayan şeyi savunmuşuz,

    dün ankara kızılay da huwawei servisine arkadaşın telefonu götürdük adamlar yarım saatte ekranı değiştirip telefonu teslim etti

    hayatımda ilk defa bir apple servisine ürün götürdüm kullandığım cihazlar mac,apple tv,apple watch, iphone bunda da karşılaştığımız manzaraya bak..

    son olarak yaklaşık yarım saat derdimi dinleyen kıdemli danışman vildan hanıma teşekkür ediyorum..

    aklım almıyor adamın yetki verdiği servis telefonun bataryasını değiştiriyor, ürünü yine aynı yetkili servis apple onarım merkezine gönderiyor, apple onarım merkezindeki ultra dehaya sahip mühendis arkadaşlar cihazda yetkisiz erişim var diye garantisi devam eden ürünümü garanti dışı bırakıyorlar, bunu sözde yetkili bireysel bilişimi bildiriyorlar, sözde yetkili servis duruma itiraz ediyor, sonuç yok bu şekilde donduk bekliyoruz,apple ın 8 kıdemli danışman 24 müşteri temsilcisi, bireysel denilen servisin temizlik görevlisi ile bile irtibat kurdum sonuç yok 1 ay bekletip verecekler telefonumu ne haliniz varsa görün deyip sanırım...

    [https://i.hizliresim.com/nQ2A8V.jpg servis formu görüntüsü...]
    [https://i.hizliresim.com/16rYQj.jpg servis formu görüntüsü-2]

    21.12.2018 Son olarak süreci merak eden varsa detaylı araştırma ve görüşmeler sonucu;

    (Kıdemli danışman Eylem isimli yetkili ile)

    Telefonum 17.12.2018 tarihinde Apple onarım merkezi tarafından incelenmiş ve telefon üzerinde yetkisiz erişim kararı verilmiş.Aynı gün Depoya iade olarak kaldırılmış, yani 4 gündür depoda kargo yapılması bekleniyormuş,

    Apple onarım merkezindeki mühendislerin verdiği kararlar kesinmiş, peygamber soyundan seçiliyormuş apple mühendisleri onların kararları kesin ve tartışılamazmış.

    21.12.2018 itibari ile şunu öğrendim apple müşteri hizmetlerinin hiçbir yaptırımı yada konuya müdahil olma gibi bir yetkileri yok evde nasıl sehpanızın üzerinde bir vazo yada evinizin bir kenarında süs eşyasının size yada evinize karşı yaptırımı varsa onlarında aynı şekilde konuyla alakaları var..

    peygamber soyundan gelen mühendislerin varmış olduğu sonuca yapmış olduğunuz itiraz yurtdışına gönderiliyormuş usulen o arada telefonunuz için bir gelişme yok tabiki bu adam birşeye itiraz ediyor bir daha incelesek baksakmı v.s bir durum söz konusu değil yani..

    velhasıl kelam garantili telefonum 21.12.2018 itibari yetkili servisin yetkisiz müdahalesi ile hem bozulup hemde garanti dışı kalarak apple onarım merkezi deposunda kargo yapılacağı günü beklemektedir..


    Bu Apple zaten dünyanın en büyük şirketlerinden birisi daha allah mı olmak istiyor, allah olmak istiyosa toplanak allah diyek!

    benim cihazda nasıl işler dönüyor anlamadım apple ne yapmaya çalışıyor nereye varmak istiyor anlamadım.
    https://ibb.co/Px1sVvXhttps://ibb.co/1sGGTkQ

    APPLE İphone Servis Rezaleti  !!!!!!!!APPLE İphone Servis Rezaleti  !!!!!!!!

    anladığım kadarıyla apple ve bireysel bilişim tarafından 4750tl ye aldığım telefonum iç edildi emeğe geçenlere haram zıkkım olsun bireysel bilişimi anlarım merdiven altı servis, apple senin müşteri anlayışına memnuniyetine tüküreyim yazıklar olsun.

    24.12.2018 THH başvurusu yapıldı.

    13.12.2018 tarihinde batarya değişimi için Bireysel Bilişime gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi. sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı
    gün apple a gönderdiler.
    ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz.
    17 aralık 2018:
    teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar. en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi.. Son olarak telefonumu apple yetkili servis olan Bireysel Bilişim e batarya değişikliği için ekteki formda göründüğü üzere teslim ettim, telefonumda nasıl bir işlem yapıldıysa apple tarafından yetkisiz erişim nedeni ile telefonum garanti dışı bırakılmıştır. Apple firması garantisi devam eden ürünümü yetkisiz işlem yapıldığı gerekçesi ile keyfi olarak garanti dışı bırakmıştır kendi yetki vermiş oldukları Ankara Bireysel Bilişim yetkili servisinde telefonumun bataryası değişmiş ve aynı gün telefonda çıkan sorunlar apple müşteri hizmetleri ile yapılan telefon görüşmesinde tespit edilmiş ertesi sabah telefonum yine apple yetkili servisi olan Bireysel Bilişim teslim edilmiş, Bireysel bilişim aynı gün telefonumu apple onarım merkezine göndermiş telefonum apple a ulaşır ulaşmaz yetkisiz müdahale gerekçesi ile garanti dışı bırakılmıştır. Apple in keyfi uygulamasından şikayetçiyim, telefonumun bilirkişi tarafından incelenmesini ve Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarını keyfi uygulama ile zor durumda bırakan Apple firmasına gerekli yaptırımların yapılmasını talep ediyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 24 Aralık 2018; 11:52:14 >







  • Eeee ne oldum demicen ne olacam dicen. Bizim başimiza boyle durumlar geldiğinde yazdığımızda appleyi kotulemeyin diyip appleyi savunan sizin gibi fanboylarla karsilastik hep. İnsan başına gelince deil doğruyu her daim doğru diye söylemeli. Üzücü bir durum umarim sorununuz çözülür. Peşinide birakmayin Garantiniz devam ediyorsa hakem heyeti para iadesi ideal çözüm olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdaryigiter -- 20 Aralık 2018; 20:13:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdaryigiter

    Eeee ne oldum demicen ne olacam dicen. Bizim başimiza boyle durumlar geldiğinde yazdığımızda appleyi kotulemeyin diyip appleyi savunan sizin gibi fanboylarla karsilastik hep. İnsan başına gelince deil doğruyu her daim doğru diye söylemeli. Üzücü bir durum umarim sorununuz çözülür. Peşinide birakmayin Garantiniz devam ediyorsa hakem heyeti para iadesi ideal çözüm olur
    haklısın hocam ne desen haklısın adamların attığı kazığa bak hala şoktayım bu kalleşliği nasıl yaparlar anlayamıyorum THH yolu gözüktü dahada apple ürünü alırsam bilmem ne yapsınlar beni..
  • 7 senelik Apple kullanıcısıyım. Garantisi bitmek üzere olan telefonun servis tarafından değişim yapılmasını ve yeni telefona tekrardan 2 sene garanti yapıldığını bile gördüm ama böyle bir olayı ilk kez görüyorum.

    Ayrıca Apple'ın gün geçtikçe aşağıya doğru inen bir müşteri hizmeti grafiğinin olduğunu da söylememek haksızlık olur.
  • Birkeresinde kasa açıklığı olan cihazımi appleye servise verdiğimde bana kozmetik sorunlar kullanima engel değildir cevabı almıştım. Yani cihaz ayipli ama kullanima engel deil kullanın demiş işlem yapmamışlardı. Bende hakem heyeti karariyla parami geri almıştım. Adamlar resmen defolu ürünümüzü ayipli ürünümüzü kullanacaksin işlem yapamayiz demişti xD. Yukarida arkadaş garantisi bitmek üzere olan cihazi değişip bide garantiyi baştan başlatmışlar demiş. Olmamıştır demiyorum. Yapmişlarsa helal olsun fakat şöyle bi durum var. Forumdada çok raslamisimdir. Bende yasadim. Değisimden gelen cihaz aktif edildiğinde yeni bir cihazmis gibi görünüyor garanti sorgulama sayfasinda. Fakat bir hafta 10 gun sora tekrar sorgulama yapıldığında aslinda durumumun öyle olmadığı ve garantinin kaldigi yerden tarihten guncellenerek devam ettiğini görmüşlerdir. Ki bende ayni durumu gördüm yaşadim. Ama yapmamişlardir demiyorum. Garantisi bitmek uzere olan cihazi baştan garanti başlatiyorlarsa helal olsun diyorum. Ayrica arkadaşa katılıyorum son günlerde apple servis kalitesi aşiri derecede şikayet aliyor ve kötüleşmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bakın ben pil değişim konusuna da yazdım.



    Gürgençler şikayetvarda şikayet kaynıyor.



    Ben gittim ankamall e yetkili bir bey karşıladı. Batarya değişikliği istiyorum ama görev icabı bak bu programlar 12 sürümde çalışmıyor dedim. Güncelleme dedim. Yok efendim batarya seçermiş telefon. Kilitlenir miş. Başka parçası bozulurmuş. Düşünün sağlam tel verip batarya ile sorunlu alabileceksin.



    Dedim ki batarya değişecek yahu başka sorunu yok. Bana dediği cevap sana çıkacak sorunları anlatsam anlamazsın. Dedim eyvallah ben pil değişecegime powerbank ile gezerim.



    Adamlar pili ücrtsiz değişiyorlar ya yanında başka parçalarda değişelim appledan para alalım derdindeler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu adamlar olmayan sorunları varmış gibi yazıyor herhalde. Rapora

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı durum bizim başımıza da geldi . Pili sorunlu iPhone 7 cihazı troy a verdik . Orada testlerden geçip pil değişimi için alınan cihaz Apple a gönderildi ve cihazda hoparlör de sorun var denip değişim yapılacak dendi . Sonra cihazda yetkisiz müdahale var denip gönderildi . Ve ne oldu dersiniz cihaz geldiğinde çalışmıyordu . Bizde cihazı teslim ederken çalıştığını hoparlör ile ilgili bir sorunumuz olmadığını sadece cihazı pil değişimi için gönderdiğimizi söyledik ve cihazı almayıp apple müşteri hizmetlerini aradık. Bu ara forum da da dikkatimi çekti bu tür konular çoğaldı . Özellikle pil için değişim istenen cihazlara sorun Çıkartıyorlar .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_Jazz

    Aynı durum bizim başımıza da geldi . Pili sorunlu iPhone 7 cihazı troy a verdik . Orada testlerden geçip pil değişimi için alınan cihaz Apple a gönderildi ve cihazda hoparlör de sorun var denip değişim yapılacak dendi . Sonra cihazda yetkisiz müdahale var denip gönderildi . Ve ne oldu dersiniz cihaz geldiğinde çalışmıyordu . Bizde cihazı teslim ederken çalıştığını hoparlör ile ilgili bir sorunumuz olmadığını sadece cihazı pil değişimi için gönderdiğimizi söyledik ve cihazı almayıp apple müşteri hizmetlerini aradık. Bu ara forum da da dikkatimi çekti bu tür konular çoğaldı . Özellikle pil için değişim istenen cihazlara sorun Çıkartıyorlar .
    sonuç ne oldu hocam?
  • Christopher Moltisanti kullanıcısına yanıt
    Sonuç daha belli değil bekliyoruz bakalım. Ama sonuç olumsuz olursa hakem heyetine gideceğiz . Çalışan cihaz çalışmaz oldu ki hoparlör de hiç sorun yoktu cihazı verdiğimizde ki alırken cihaz çok temiz kullanılmış gibisinden söylemler de oldu ayrıca test te yapıyorlar alırken cihazı . Ya Apple çakozladı bu servislerin çakallığını yada işin içinde başka bir iş var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_Jazz

    Sonuç daha belli değil bekliyoruz bakalım. Ama sonuç olumsuz olursa hakem heyetine gideceğiz . Çalışan cihaz çalışmaz oldu ki hoparlör de hiç sorun yoktu cihazı verdiğimizde ki alırken cihaz çok temiz kullanılmış gibisinden söylemler de oldu ayrıca test te yapıyorlar alırken cihazı . Ya Apple çakozladı bu servislerin çakallığını yada işin içinde başka bir iş var
    THH den başka çare yok sanırım, ben evrakları hazırlayıp yarın başvurumu yapıcam, anlamak mümkün değil bir firma özellikle de apple gibi bir firma müşterisine söver gibi böyle birşey yapar, Apple ı THH ye vericem onda sıkıntı yokta, avukat felan yokmu bu bireysel denen servise ne yapabiliriz acaba?

    Bu arada Sizin ürün Apple onarım merkezine tekrar mı gönderildi? ürünü sorgulayabiliyormusunuz?
    https://checkcoverage.apple.com/tr/tr/

    burdan sorguladığınızda garanti durumu ne diyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 20 Aralık 2018; 22:6:44 >




  • Christopher Moltisanti kullanıcısına yanıt
    Ürünü tekrar gönderdi troy. Garanti görünüyordu en son daha sonra kontrol etmedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 21.12.2018 Son olarak süreci merak eden varsa detaylı araştırma ve görüşmeler sonucu;

    (Kıdemli danışman Eylem isimli yetkili ile)

    Telefonum 17.12.2018 tarihinde Apple onarım merkezi tarafından incelenmiş ve telefon üzerinde yetkisiz erişim kararı verilmiş.Aynı gün Depoya iade olarak kaldırılmış, yani 4 gündür depoda kargo yapılması bekleniyormuş,

    Apple onarım merkezindeki mühendislerin verdiği kararlar kesinmiş, peygamber soyundan seçiliyormuş apple mühendisleri onların kararları kesin ve tartışılamazmış.

    21.12.2018 itibari ile şunu öğrendim apple müşteri hizmetlerinin hiçbir yaptırımı yada konuya müdahil olma gibi bir yetkileri yok evde nasıl sehpanızın üzerinde bir vazo yada evinizin bir kenarında süs eşyasının size yada evinize karşı yaptırımı varsa onlarında aynı şekilde konuyla alakaları var..

    peygamber soyundan gelen mühendislerin varmış olduğu sonuca yapmış olduğunuz itiraz yurtdışına gönderiliyormuş usulen o arada telefonunuz için bir gelişme yok tabiki bu adam birşeye itiraz ediyor bir daha incelesek baksakmı v.s bir durum söz konusu değil yani..

    velhasıl kelam garantili telefonum 21.12.2018 itibari yetkili servisin yetkisiz müdahalesi ile hem bozulup hemde garanti dışı kalarak apple onarım merkezi deposunda kargo yapılacağı günü beklemektedir..




  • Bu Apple zaten dünyanın en büyük şirketlerinden birisi daha allah mı olmak istiyor, allah olmak istiyosa toplanak allah diyek!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 21 Aralık 2018; 21:44:10 >
  • 23.12.2018 benim cihazda nasıl işler dönüyor anlamadım apple ne yapmaya çalışıyor nereye varmak istiyor anlamadım.
    https://ibb.co/Px1sVvXhttps://ibb.co/1sGGTkQ

    APPLE İphone Servis Rezaleti  !!!!!!!!APPLE İphone Servis Rezaleti  !!!!!!!!

    anladığım kadarıyla apple ve bireysel bilişim tarafından 4750tl ye aldığım telefonum iç edildi emeğe geçenlere haram zıkkım olsun bireysel bilişimi anlarım merdiven altı servis, apple senin müşteri anlayışına memnuniyetine tüküreyim yazıklar olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 23 Aralık 2018; 21:47:27 >




  • Christopher Moltisanti kullanıcısına yanıt
    Onarım güncellemesi suresi doldu ne demek acaba? Hani hatalarını anladilar serviste geçen bi süre vardir o süre doldu biz size yeni cihaz yollayacaz anlamindami acaba. Yoksa servisin cihaz değişimi için size bi süre verdiği bu sürede ucretli değişim icin onay vermemeniz nedeniyle ürünün iadesimi. Umarım hatalarini anlayip cihaz değişimi yapmişlardir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdaryigiter -- 23 Aralık 2018; 22:5:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdaryigiter

    Onarım güncellemesi suresi doldu ne demek acaba? Hani hatalarını anladilar serviste geçen bi süre vardir o süre doldu biz size yeni cihaz yollayacaz anlamindami acaba. Yoksa servisin cihaz değişimi için size bi süre verdiği bu sürede ucretli değişim icin onay vermemeniz nedeniyle ürünün iadesimi. Umarım hatalarini anlayip cihaz değişimi yapmişlardir
    yok hocam telefonumu geri iade ediyorlar servise anlamak mümkün değil apple neden böyle birşiy yapıyor acaba? şu saaten sonra herhangi bir apple ürünü alırsam beni öpsünler kafamdan dumanlar çıkıyor sinirden yazıklar olsun adamlar ülkenin açığını bulmuşlar garantiye telefon ver apple yetkisiz erişim tespit ettik diye telefonunu garanti dışı bıraksın eee elin kolun bağlı kal hakkını arayama THH ye versen 3-4 ay orda uğraş, bunlara kim dur diyecek yokmu adamlar sistemin açığını bulmuş geleni gideni öpüyor bunu avrupa da ABD de yapsana APPLE.




  • https://www.sikayetvar.com/iphone

    17.sayfaya kadar okudum adamlar bütün iphone 6 ve iphone 7 lerde aynı taktiği uygulamış arada iphone 8 ve iphone X lerde var..

    ülkenin açığını bulmuşlar..
  • Christopher Moltisanti kullanıcısına yanıt
    Uğraşacak bisey yok vereceksin hakem heyetine ki yuzde 90 kazanacaksin fatura tutarini geri alacaksin. Asıl ugraşmayip yanlarina bırakırsan ekmeklerine yağ sürmüş olursun durumu kabullenmiş olursun. Bence düşünme bile. Ki artik öle 4 ay falan da deil 2 aya kalmadan sonuçlanıyor. Bunu neden yaptiklari ortada deilmi. 2.5 sene once 3900 tl ye aldığım iphone 7 plus 1 ay once apple sitesinde 6400 tl idi. Şuan yeni 5600 tl ye düştü. 2.5 sene önceki jenerasyonu 3900 tl den bugün 5600 tl ye cikardilar. Cihazlar pahali onlara zarari büyük cihaz değişiminin. Zamaninda paramı Söke Söke aldım onlardan hakem heyetiyle. Yanlarina birakmayin insani aptal yerine koymalarina musaade etmeyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdaryigiter -- 24 Aralık 2018; 1:52:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.