Şimdi Ara

55 Bin TL - Astra J HB 1.3 - 1.4T - 1.6 ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
2.528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    55.000 TL bütçeye sizce Astra J HB hangi kombinasyonu tercih edelim. Dizel, Benzinli(LPG) ve otomatik, manuel her öneriye açığız.

    1.3 dizel, 1.4 turbo, 1.6 atmosferik her üç motor da bütçemiz dahilinde 2011-2013 model bulunabiliyor.

    1.4 turbo veya 1.6 tercih edersek ya lpg'li olacak ya da lpg taktıracağız. Bu motorlara lpg kiti taktıran çok. İyi bir montaj ile sorunsuz binilebilir diye düşünüyorum.
    Astra J'lerin otomatik vitesleri nasıldır? Yakıt tüketimine olumsuz yönde çok etkisi var mıdır?

    Performans sıralaması 1.4 > 1.6 > 1.3
    Yakıt tüketimi 1.4(lpg) > 1.3(dizel) > 1.6(lpg)
    diye düşünüyorum. Doğru mudur?

    Siz olsanız bu bütçe ile hangi kombinasyonu tercih ederdiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metallurgy -- 16 Aralık 2018; 11:54:25 >



  • Küçük ilde isen manuel 1.4 t, 1.3dizel olanı hantal diyorlar performans aramazsan dizel daha iyi olur bende 1.4 t otomatik LPG lisi şanzıman konforlu ama motor gücünü çok torpülüyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasara

    Küçük ilde isen manuel 1.4 t, 1.3dizel olanı hantal diyorlar performans aramazsan dizel daha iyi olur bende 1.4 t otomatik LPG lisi şanzıman konforlu ama motor gücünü çok torpülüyor.
    İl İstanbul. Dediğiniz gibi otomatik şanzıman performansızmış. O yüzden manuel tercih edeceğiz gibi. 1.3'lerin 0-100'ü 14 küsür görünüyor doğru mudur acaba? Performans fazla aramıyoruz ama bu değer de biraz fazla geldi.

    1.3 dizellerden hangi paket iyidir?

    Bir çok paket mevcut. En boşu edition, en dolusu cosmo oluyor galiba?

    Active,
    Business,
    Cosmo,
    ecoFlex Cosmos,
    ecoFlex Enjoy,
    ecoFlex Sport,
    Edition,
    Edition Plus,
  • 1.4T A14net motor olması gerekiyor (lpg uyumlu) kitleri pahalı olabilir ben en son istanbulda bir opel bayisi ile görüşürken (ort 1 ay önce) Landirenzo Evo Kit önerdi 7000-7500tl arası bir fiyat çıkardı. Ayrıca konuştuklarımdan Brc 4400tl civarı değişken , Prins dümdüz 900 küsür € üzerinden güncel kur istiyoruz dedi turbo vsı kit için...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • En dolusu cosmo dizel unite sakin kullananlar için yeterli olur. LPG tasarruf var ama supap meselesi, bagajını küçültmesi, dizel kadar tasarruflu olmaması, ayrıca motor sesinin LPG den dolayı incelemesi ve LPG de benzin performansı vermemesi gibi durumlar var. LPG de benzine yakın yuzde 90 kadar performans veriyor ama benzin gibi değil . Benim küçük bebek vardı yoksa ben dizel otomatik 308 alacaktım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • J kasada LPG çok zahmetli iş. Yerinizde olsam 1.3 dizel alırdım hele bir de İstanbul'da iseniz. Bütçenize göre en temizini bulmaya çalışın bence donanım çok da önemli değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Storm Raider kullanıcısına yanıt
    Turbo olduğu için kitler epey pahalı haklısınız. Almışken lpg kitli almak lazım. Sonradan 7 bin tl daha vermek fazla masraflıca olacak. Forumda konulara baktım da landirenzo için 7 bin TL'ye gerek olmadığını BRC'lerin de yeterli olduğunu yazmışlar. Ne kadar sağlıklıdır bilemiyorum tabi.
  • yasara Y kullanıcısına yanıt
    1.6 lpg'li astra h kullanıyoruz. LPG'ye karşı ön yargımız yok ancak 1.4 turbo olunca ister istemez kafada soru işaretli oluyor. Dolayısı ile cosmo-dizel tercihi daha mantıklı gibi görünüyor haklısınız.
  • Herkes 1.3 önerdiğine göre ibre 1.3'e doğru kaydı :) Sizce en fazla kaç bin km'ye kadar almak gerekir? max. 125 bin iyidir diye düşünüyorum.
  • metallurgy kullanıcısına yanıt
    Önemli olan her zaman kitin ustasıdır. Firma zaten kiti her şeyi hesaplayarak satıyor motor için uyumlu olduğu gözüküyorsa sıkıntı olmaz. Ama montajda sıkıntı varsa sorun her zaman olur.



    Temiz bir astra 1.4T manuel yaklaşık 60-64 gibi düz 62 diyelim 4500kit 2500 sübap 70 e kadar geliyor. Aynı paraya manuel egea 1.6multijet urban/lounge var. Fluence dizel otomatik zaten 60-64 arasına temiz bulunuyordu en son Hb otomobillere değinirsek ordada 2-3 alternatifi var. arabayı aldıktan sonra bu kadar yatırım biraz fazla gibi geliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Önemli olan her zaman kitin ustasıdır. Firma zaten kiti her şeyi hesaplayarak satıyor motor için uyumlu olduğu gözüküyorsa sıkıntı olmaz. Ama montajda sıkıntı varsa sorun her zaman olur.



    Temiz bir astra 1.4T manuel yaklaşık 60-64 gibi düz 62 diyelim 4500kit 2500 sübap 70 e kadar geliyor. Aynı paraya manuel egea 1.6multijet urban/lounge var. Fluence dizel otomatik zaten 60-64 arasına temiz bulunuyordu en son Hb otomobillere değinirsek ordada 2-3 alternatifi var. arabayı aldıktan sonra bu kadar yatırım biraz fazla gibi geliyor.
    Açıkçası fluence, egea gibi araclarla astrayi ayni kefeye koymak mantikli gelmiyor. Arada bariz kalite farki olduğunu dusunuyorum. Ama dediginiz gibi lpg ye yuksek meblag odeyince yani 70 bin bandina cikinca bir cok alternatif listeye girebilir. Civic, focus gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.6nın alt devir çekişi leş deniyor, kullanmaya da gerek yok zaten neredeyse 1.5 ton ve 155nm torka sahip.
    ben lpg sevmediğimden 1.4ü de elerim benzinli de binilmez bu şartlarda.
    en temizi 1.3. 1750-3250 arası olması lazım 190 torku var, 1.6 4000 devirde anca 155nm alıyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=baUBpxLamA8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 16 Aralık 2018; 17:0:10 >
  • 1.4 140lık al landi tak yola devam.Opel sorunsuz araç zati 11yıl binersin rahat masrafsız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Herkes 1.3 önerdiğine göre ibre 1.3'e doğru kaydı :) Sizce en fazla kaç bin km'ye kadar almak gerekir? max. 125 bin iyidir diye düşünüyorum.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-sahibinden-hasar-kayitsiz-temiz-opel-astra-624806286/detay



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-sahibinden-2012-model-opel-astra-1.3-cdti-enjoy-plus-634136670/detay



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-2012-model-degisensiz-cok-temiz-633816842/detay



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-opel-astra-cdti-lacivert-620796393/detay



    Hocam kısa bir araştırmayla bunları buldum

    Not: ilanlarla bir alakam yoktur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam elinize sağlık. Çok teşekkürler. Hepsini tek tek inceleyeceğim.
  • 1.4 turbo alıp benzinde binmenizi öneririm. 1.6 hantaldır ve yaktığı kadar gitmiyor. 1.3 dizel de hantaldır ama ekonomiktir bayağı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Açıkçası fluence, egea gibi araclarla astrayi ayni kefeye koymak mantikli gelmiyor. Arada bariz kalite farki olduğunu dusunuyorum. Ama dediginiz gibi lpg ye yuksek meblag odeyince yani 70 bin bandina cikinca bir cok alternatif listeye girebilir. Civic, focus gibi.

    Alıntıları Göster
    hem astra hemde egea sahibi biri olarak söyleyeyimyakıt olarak egea konfor sürüş keyfi eşit astra daha tok bir araba bakım masrafları olarak egea kesinlikle avantajlı bana göre astra egeadan cok üstün araba değil herkes malını güzel görür ama ikiside olunca farkı anlıyorsunuz. ben olsam egea lır gecerim 1.3 dizeli baya az yakıyor bursada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Açıkçası fluence, egea gibi araclarla astrayi ayni kefeye koymak mantikli gelmiyor. Arada bariz kalite farki olduğunu dusunuyorum. Ama dediginiz gibi lpg ye yuksek meblag odeyince yani 70 bin bandina cikinca bir cok alternatif listeye girebilir. Civic, focus gibi.

    Alıntıları Göster
    hem astra hemde egea sahibi biri olarak söyleyeyimyakıt olarak egea konfor sürüş keyfi eşit astra daha tok bir araba bakım masrafları olarak egea kesinlikle avantajlı bana göre astra egeadan cok üstün araba değil herkes malını güzel görür ama ikiside olunca farkı anlıyorsunuz. ben olsam egea lır gecerim 1.3 dizeli baya az yakıyor bursada




  • 1.6 olanı tüpte can sıkar performans istiyorsanız. Ha abartıldığı kadar da hantal falan değil devirli kullanınca gideri var ama hızlanma konusunda hassassanız hoşunuza gideceğini sanmam. Ben olsam 1.4t alırdım.
  • ben de 1.6 turbo 180 beygir var.
    öncelikle 1.6 düz 115 beygir olan pek performanslı değil.
    yokuşlarda falan zorlanıyor. 1.3 için de aynı şeyler söyleniyor. zira bu araba kilo olarak ağır bir araç.
    kit olarak özel bir lpg kitine ihtiyaç yok. sadece regülatör büyük olacak turbo uyumlu olması gerekiyor. ve lpg borularının 8 mm olması gerekiyor.
    bu ikisi olmazsa lpg yetiştiremiyor ve fakir karışımda çalışıp duruyor.
    1.6 düz de alsan turbo da alsan subap sorunu yaşayabiliyorsun. hatta subap sorunu 1.6 düz motor da daha fazla görülüyor.
    2.500 tl civarına çelik subap takılıyor.
    en iyisi benzinden binmek aslında ama lpg'siz aracın yakıtını karşılamak zor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.