Şimdi Ara

Hepsiburada, İndirim Aldatmacası ve Müsteriye Atılan Kazık

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ana Konu:
    Merhaba arkadaşlar. Herkesin başına gelebilecek ve hiçbir zaman hakkınızı yedirmemeniz gereken bir olayı sizinle paylaşayım, ayrıca deneyimli ve bilgi sahibi arkadaşların yorumlarını ve yardımlarını alayım:(resimlerdeki bilgiler herşeyi açıkça ortaya koyuyor, göz atarsanız sevinirim.)
    24 kasım 2018 tarihinde siparişini verdiğim Asus phoenix GTX1060 6gb ekran kartını sabırsızlıkla beklemeye başladım. Uzun zamandır almayı düşünüyordum ama 2000 TL üstü fiyatları görünce değerinin üzerinde bir miktarı ödemek gücüme gidiyordu. Tesadüfen 24 Kasım gecesi bu ürünü "süper indirim fırsatı" adı altında 1399 TL gibi güzel bir fiyata görünce "zaten 1 sene beklesem yine bu fiyata alamayacağım" diyerek siparişi verdim. Siparişimi özellikle "Hepsiburada" satıcısından, yani kendi depolarından verdim ki daha güvenilir ve garanti olsun dedim. Zaten indirim süresi geçince ürün fiyatı "Hepsiburada" satıcısında 2500TL oldu. Gün içerisinde eşime, "kendime öğretmenler günü hediyesi aldım ama bunu bana yedirmeyecekler gibi geliyor" dedim. Aradaki fiyat farkı bunu düşünmeme neden oldu.
    Ürünün kargo ile gönderilmesini 1 hafta bekledikten sonra, 1 Aralık günü teslimat şubesi olan Aras Gaziantep Şıhcan şubesine geldi. 3 gün bekledikten sonra kargo bilgilerini kontrol ettiğimde "adres yanlış olmasından dolayı teslim edilememiştir" yazısını gördüm ve çok şaşırdım. Çünkü yıllardır hepsiburada'dan ürün alırım ve adresim okul adresidir. Kargocu arkadaş gözü kapalı bile olsa adımıza bakar ve paketi teslim eder, edemese bile sağ olsun telefon açar ve bilgi verir.
    Aras Kargo Şıhcan Şubesi'ni aradım ve paketin durumunu sordum. Kesin bilgi veremediler ve paketi aradıklarını söylediler. 1-2 gün sonra tekrar aradığımda paketin kayıp olduğunu gerekli işlemlerin başlatıldığını, 1 hafta daha beklersem ürünün ücretinin ödenmesini konuşacaklarını söylediler. Ben de "siparişimi iptal etmeyeceğimi, ettiğim taktirde 1000TL gibi zararla aynı ürünü tekrar alacağımı belirttim." Çok şaşırdım ve hepsiburada müşteri hizmetlerini arayıp anında bilgi verdim. Kargonun kayıp edildiğini, Aras Şıhcan müşteri temsilcisinin paketin kayıp olduğunu söylediğini bildirdim. Günlerce, onlar paketin kayıp olduğunu söyledikçe ben müşteri hizmetlerini aradım. 11 Aralık 2018 tarihine kadar bu rezillik devam etti ve bir şok daha: 11.12.2018 saat 10:00'da paketimin Zeynep E... kişisine teslim edildiği yazısını okudum. Bütün okulu dolaşıp öğretmen arkadaşlara ve hizmetli arkadaşlara sordum. Kargo getiren arkadaşı aradık. Maalesef uydurma bir bilgi girdikleri gün gibi ortadaydı. Yine müşteri hizmetleri, şikayetvar com derken açık açık "savcılığa suç duyurusunda bulunacağımı, dolandırıcılık ile karşı karşıya olduğumu" söyledim. Bunu söylememle birlikte bir gün sonra bilgi tekrar "adres yanlış olmasından dolayı teslim edilememiştir" şekline çevrildi. Aras kargo Şıhcan şubesinden arandım. "kargonun kayıp olduğu, hepsiburada ile iletişime geçmem gerektiği, Zeynep E... kişisinin teslim bilgilerinin yanlışlıkla benim hesabıma girildiği" söylendi. İyice batmaya başladılar.
    Biraz uzadı ama kusura bakmayın. 14 günün sonunda yani bugün takip bilgilerinde "iade edilmek üzere HB Depo şubesindedir" yazısını gördüm. Müşteri hizmetlerini bir daha aradım ve "kayıp" ürünümün nasıl oluyor da nihayet depoya geri gittiğini sordum. Müşteri temsilcisi haklı olduğumu, ürünün an itibariyle depoda olduğunu, yeni ürünün tarafıma gönderileceğini söyledi. Ayrıca aynı müşteri temsilcisi "Zeynep E... kişisinin teslim aldı bilgisinin bilinçli girilmiş olabileceğini, çünkü belirli bir süre içinde hepsiburada'ya teslim bilgisi verilmediği taktirde ürünün ücretinin kargo şubesindeki çalışanlardan kesileceğini" söyledi. Tamam dedim ve mutlu ama bitmiş bir şekilde sınıfıma girdim. 11:52 ve 13:40'da bana gönderilen mesajla iyice sinirlerim alt üst oldu. "ürünün tekrar gönderilmesi mümkün olmadığından para iadesi yapacaklarmış, istersem aynı siparişi bir daha girecekmişim. Daha fazla yardım edemedikleri için üzgünlermiş." Kısaca şu: İndirimli aldığın ürünün ücreti olan 1400 TL'yi sana ödeyeceğiz, sen de eşek gibi yeni fiyattan 2500TL verip aynı ürünü bizden alacaksın! Arkadaşlar 13-14 gündür sinirlerim harap oldu. İnsanın kendisini haklı çıkarmaya çalışması kadar kötü bir durum yokmuş dünyada. Bütün yazışmalar ve bilgiler aşağıdaki resimlerde mevcuttur. Okursanız sevinirim. Ne kadar da bana yardım etmişler, aman da ne kadar müşteri memnuniyetini öne çıkarırlarmış. Düpedüz nitelikli dolandırıcılıkla karşı karşıyayım. Sizler de fikirlerinizi verirseniz sevinirim. Haftaya sendika avukatları ile görüşüp maddi ve manevi tazminat davası açmanın dışında savcılığa da suç duyurusunda bulunacağım. Cebimden ne kadar gittiği önemli değil. İsterse GTX 1080Ti parası çıksın. İçimi rahatlatmam lazım, hakkımın savunulduğunu görmek istiyorum. Yıllardır hiçbir alışveriş sitesinde sorun çıkarmamışımdır. Ebay, ggidiyor, aliexpresss, amazn... Profilimizden dürüst alıcı olduğumuz belli olur. Ama hepsiburada profili, satın alma geçmişini umursamadan bizi cezalandırıyor. Mesele indirim değil bu saatten sonra. Göz göre göre indirimi bindirim'e çevirdiler. Keşke "bunu bana yedirmeyecekler" yerine başka bir şeyi içimden geçirseydim :)
    https://i.hizliresim.com/nQ786l.png
    https://i.hizliresim.com/v6E126.png
    https://i.hizliresim.com/16yQWp.png
    https://i.hizliresim.com/LlaVzG.png
    https://i.hizliresim.com/r5QlkN.png
    https://i.hizliresim.com/P1qLWN.png
    https://i.hizliresim.com/ZXDbBa.png
    https://i.hizliresim.com/oXgDWm.png
    https://i.hizliresim.com/lq7aGX.png
    https://i.hizliresim.com/V9Vqnn.png
    https://i.hizliresim.com/nQ7860.jpg
    https://i.hizliresim.com/v6E12v.png

    .....................................................................................

    Güncelleme 18.12.2018
    Cumartesi günü genel merkezden arayan sosyal medyadan sorumlu bayan ile 10-15 dakika konuştuk ve durum ile bizzat ilgileneceğini söyledi. Pazartesi günü bana dönüş yapacağını da özellikle belirtti. 17.12.2018(pazartesi) ve 18.12.2018(salı) günü bekledim ama arayan soran olmadı. Tekrar müsteri hizmetlerine aşağıdaki mesajı attım:
    Hepsiburada, İndirim Aldatmacası ve Müsteriye Atılan Kazık
    1 saat içinde genel müdürlükten bir bayan aradı ve arama talebinde bulunmadığımı, neden böyle bir istekte bulunduğumu sordu. Açıkça olanları tekrar anlattım. Cumartesi günkü konuşmalar yalan oldu anlayacağınız. Ürünün şu anda depolarına geri döndüğünü, tekrar aynı ürünü gönderemeyeceklerini, para iadesi yapacaklarını söylediler. Kayıp ürün nasıl oluyor da tıngır mıngır geri dönüyor?
    Hakkım olan, sipariş verdiğim ürünü kısacası bana vermiyorlar. Modern zorbalık, Alicengiz oyunu, müşteri aldatmacası... Ne derseniz deyin. İndirim falan hikaye arkadaşlar. Para iadesi istemediğimi, ürünümün bana teslim edilmesi gerektiğini son bir defa mesaj yolu ile bildirdim. Artık başka çare kalmadı, hukuki yollara başvuruyorum. İş biraz uzun sürebilir ama yine de takipte kalın :)

    .......................................

    Güncelleme 25.12.2018
    Tüketici Hakları Hakem Heyetine başvurumu yaptım.

    Hepsiburada, İndirim Aldatmacası ve Müsteriye Atılan Kazık

    ................................................


    Son:
    24.12.2018 saat 15.00 civarında Tüketici Hakları Hakem Heyetine başvurumu yaptıktan 1 gün sonra "hepsiburada" aynı üründen bir tane daha kargoya vermiş (25.12.2018) (büyük ihtimalle birincisini göndermediler). Paket bugün geldi.
    Hepsiburada, İndirim Aldatmacası ve Müsteriye Atılan Kazık

    İşlerin bu kadar hızlı yürüdüğünü zannetmiyorum. Öğrencilerimden bir tanesinin babası sağolsun Kaymakamlık'ta ilgilendi ve dilekçenin sonucunu da takip edeceğini söyledi. Acaba benim dilekçemin örneğini hepsiburada merkezine faks mı çektiler bilmiyorum. Kokusu yakında çıkar.


    .....................................................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pofpor01 -- 22 Eylül 2019; 23:33:51 >







  • ödemeyi kredi kartıyla ödedi iseniz bankaya dolandırıcılık şikayetinde bulunabilirsiniz. ücreti iade etmiş olsalar bile paranızı tutmak için sizi oyuna getirdiklerini söyleyin. ürünü indirimli fiyattan vermeyebilirler ama bu laubali şirketin ticari siciline bunun bi nebze işlenmesini sağlayabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende indirimden birşey aldım 40 liralık bir oyuncağı 15 liraya. Ama oyuncak yerine tornavida gönderdiler. Aradım gönderin diye oyuncağı,tornavidayi gönderin gondericez dediler. Iki hafta sonra stok yok para iadesi. Yani işin özeti hepsiburadadan bi b. olmaz. Indirimden aldım diye güvenmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redwhiteee -- 15 Aralık 2018; 10:21:5 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugün genel müdürlükten aradılar bakalım. Pazartesi günü tekrar görüşeceğiz ararlarsa, aramazlarsa da en uygun zamanda işi resmiyete dökerim artık.
  • Güncelleme yaptım.
  • Sonunda yeni paket geldi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.