Şimdi Ara

Oneplus 5t amoled yanığı oluştu yardımlarınıza ve fikirlerinize ihtiyacım var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle telefonum garantili ve 7-8 aylık bir cihaz telefonun status bar kısmında batarya ikonu wifi simgesi falan belli belirsiz görünüyor özellikle de mavi ve beyaz ekranda belli oluyor resim ektedir. Ekranda komple sarıya kayma durumu var sarımtrak bir görüntüsü var sanki.

    Şimdi birkaç sorum var ne önerirsiniz özellikle garanti işlerinden falan hiç anlamıyorum araştırdım ama biraz sıkıntı var ne yapmam gerektiğini bilemedim.

    Telefon malesef delta garantili ve firmanın ne olduğunu az çok öğrendim araştırdım. Telefonumda zerre kadar çizik ezik göçük yok sıfırı ne ise benim telefonumda o. Kendilerine telefonu kargo ile yollayacağım ve garantiye yolladığımda orada zarar vermelerinden ciddi derecede endişe duyuyorum bunun için ne önlem alabilirim.

    İkinci olarakta orada garanti dahilinde tamir ettiler diyelim ekranı tam olmadı ya da sorunlu oldu bunun için ne yapmam gerekir

    Üçüncü olarakta muhtemelen telefonu 20 gün içinde veremeyecekler ve bende tüketici hakem heyetine gideceğim.

    Dördüncü olarakta diyelim ki telefon deltaya gitti ve saçma salak bir şekilde bunun kullanıcı hatası olduklarını bildirdiler o zaman ne yapmam gerekir ?

    Özellikle dördüncü maddede neler yapabilirim. Telefonumdan müthiş derecede memnundum belki hayatımda ilk kez 5-6 yıl kullanırım lan ben bu telefonu dediğim bir telefon çıktı ama oda arıza verdi gerçekten üzüldüm.

    Haklarım neler neler yapabilirim yardımlarınıza ihtiyacım var şöyle madde madde düzgünce anlatacak birine ihtiyacım var

    Oneplus 5t amoled yanığı oluştu yardımlarınıza ve fikirlerinize ihtiyacım var







  • Ayrıca telefonun tamir olmasından çok komple değişim yapılmasından yanayım çünkü bir telefonda amoled yanığı olduysa 3-5 ay sonra tekrar yine olur diye düşünüyorum
  • NakeBenihime kullanıcısına yanıt
    Siz telefon değişimini bırakın eğer o ekrandaki arızayı görüp ekranı sağlam ve orjinal bir şekilde değiştirirlerse iki rekat şükür namazı kılın delta servisten bahsediyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Delta servise 2 kere LG G2 göndermiştim zamanında.Bir sorun çıkarmadılar ama taktıkları ekran sanki orjinal ile birebir değildi.Gönderirseniz telefon ile arayıp baskı da yapın kasıtlı bekletiyorlar yoksa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lemans kullanıcısına yanıt
    hocam ben insallah bekletirler diyorum 20 gunu gecer umarim bende direk mahkemeye verir yeni telefon talep ederim ama sanmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NakeBenihime kullanıcısına yanıt
    Valla ben o işlerle uğraşmazdım.Sorun çok büyük gözükmüyor ben olsam yaptırmam.Garanti bitimine 1-2 ay kala ekranı garantiden değiştirip satar yeni modele geçerdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lemans kullanıcısına yanıt
    Hocam en mantıklısı sanırım dediğinizi yapacağım zaten bu ay ve önümüzdeki aylarda çok sıkışığım birde başıma telefon belası almıyim söylediğiniz şey aklıma yattı. En azından 2019 un 5 nci ayında falan gönderirim daha mantıklı olur. Telefonu satmayı düşünmüyorum belki düzgün yaparlar devam ederim kullanmaya.

    Çok teşekkürler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.