Şimdi Ara

Konu Silinsin.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
7
Favori
63.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
602 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konu silinebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 14 Mart 2019; 16:27:46 >



  • beni annemin de başına gelmişti memlekete giderken telefon annemin çantasında annem mesaj atmayı bilmiyor telefonbagaj da annemin çantasında 1 yada 2 mesaj geldi memlekete geçince baktık ... üyeliğiniz başalmıştır diye neyse ardaım müşteri hizmetlerini diyorki mesaj atmışsınız hanımefen di annem mesaj yazmayı bilmez ve biz uzun yoldayız telefon çanta da bagajda dyorum yok siz mesaj yazmışsınız diyor hala ..iktirgidin dedim suratına kapattım mesaj yazmayı bilmeyen kadına ve bagaj da duran telefona bahane bulamadılar.. turkcell soygundur
    Bu aboneliği 1 kişiye değil binlerce kişiye yaptığını düşünün.
    Evet iş işten geçti 6.5 TL sinde değilim. Bu sizin de başınıza gelebilir. Empati kuralım lütfen..
    Ben genç olduğum halde yanlışlıkla tıklayabiliyorsam, yaşlılarımızı düşünemiyorum.

    Daha fazla mağduriyet yaşanmaması için, bu tür pop-up aboneliği son bulsun...
    Sesimizi duyuralım....
  • Bu şekilde abonelik yapılmamalı. Çok paraya ihriyaçları varsa sms ile kayıt için bilgilendirme yapılmalı. Pop-up tarzı abonelik işlemlerine ve faturalı hatta da karşıyım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell Haksız Kazançları Son Bulsun...

    Destek Lütfen...
  • beni annemin de başına gelmişti memlekete giderken telefon annemin çantasında annem mesaj atmayı bilmiyor telefonbagaj da annemin çantasında 1 yada 2 mesaj geldi memlekete geçince baktık ... üyeliğiniz başalmıştır diye neyse ardaım müşteri hizmetlerini diyorki mesaj atmışsınız hanımefen di annem mesaj yazmayı bilmez ve biz uzun yoldayız telefon çanta da bagajda dyorum yok siz mesaj yazmışsınız diyor hala ..iktirgidin dedim suratına kapattım mesaj yazmayı bilmeyen kadına ve bagaj da duran telefona bahane bulamadılar.. turkcell soygundur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aboneliği 1 kişiye değil binlerce kişiye yaptığını düşünün.
    Evet iş işten geçti 6.5 TL sinde değilim. Bu sizin de başınıza gelebilir. Empati kuralım lütfen..
    Ben genç olduğum halde yanlışlıkla tıklayabiliyorsam, yaşlılarımızı düşünemiyorum.

    Daha fazla mağduriyet yaşanmaması için, bu tür pop-up aboneliği son bulsun...
    Sesimizi duyuralım....
  • Bunu en çok türktelekom adlı berbat şirket yapıyor.

    6 lira ile kalmıyor o şirket, 30-40 lira bindiriyor.

    Tüketici hakları mahkemesine başvurun hocam, ben öyle almıştım paraları geri. Nerdeyse 200 e yakın para almışlardı bu aboneliklerden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba

    Okumadan onay verip sonra beni soydular demek haksız
    Kabul etmiş ücretini ödemişsin madem kullan bari
    İptal etmeyi unutup e yine çektiler diye şikayet etme
    Turkcell de hata yok bariz hata sende

    Güle Güle..
  • senelerdir var maalesef böyle bişey..aniden çıkıyor ortaya...bu pop-up mesajları engelleyecek yöntemi bulmamız lazım telefondan; bilen var mı?sonuçta aramayı, sms i engelleyebiliyoruz bu pop-up mesajı da telefondan ayar yapıp bi şekilde engellemiz lazım ama nasıl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmosferikmotor

    Merhaba

    Okumadan onay verip sonra beni soydular demek haksız
    Kabul etmiş ücretini ödemişsin madem kullan bari
    İptal etmeyi unutup e yine çektiler diye şikayet etme
    Turkcell de hata yok bariz hata sende

    Güle Güle..
    hata kullanıcıda değil, bilip bilmeden konusma..pop-up mesajları aniden ortaya çıkyıyor ve ekranı aktif hale getiriyor..sen cebinden veya çantandan telefonu çıkarırken elin ekrana değdiğinde onayla veya tamama ister istemez yanlışkla basıyorsun...hata onu geçtim telenla konusurken kapatmak için elin kapamaya gittiği esnada tam oraya denk gelecek şekilde bile çıkıyor bazen...
  • Ben iptal ettirdim bu olayı. Artık Pop-up reklam çıkmıyor. Bazen telefon elimdeyken yanlışlıkla basıyordum. Ama şansıma kabul et yerine reddet kısmına bastığım için sorun olmamıştı. Sonrasında da dediğim gibi kapattırdım.

    Daha önce başka bir firmada buna benzer bir sorun yaşadım. Paramı geri alamamıştım. Sen yine de dene şansını.

    Konuya bir tane de troll gelmiş ciddiye alma onu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibob

    Ben iptal ettirdim bu olayı. Artık Pop-up reklam çıkmıyor. Bazen telefon elimdeyken yanlışlıkla basıyordum. Ama şansıma kabul et yerine reddet kısmına bastığım için sorun olmamıştı. Sonrasında da dediğim gibi kapattırdım.

    Daha önce başka bir firmada buna benzer bir sorun yaşadım. Paramı geri alamamıştım. Sen yine de dene şansını.

    Konuya bir tane de troll gelmiş ciddiye alma onu.
    nasıl yaptınız, turkcell i mi aradanız, ne dediniz?
  • press-tij kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam aynı olay benim başıma denk geldi yanlışlıkla onayladım tam 10 tl havaya uçmuştu 1 günlük internet gibi saçma bir paket tanımlamıştı.

    Sonra iptal ettirdim müşteri hizmetlerinden ama 10tl gittiği için almam gereken pakete param yetmemişti 1 ay boyunca ne arama ne internet hiç bir şey yapamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ensarcell kullanmayın kullandırtmayın.
  • vodafone'da da çıkıyor.bir anda beliriyor son anda fark edip parmağımı çektim birkaç kez,şimdiye kadar basmadım neyse ki.

    akıllarınca yeni dolandırıcılık yöntemi geliştirmişler.
  • tüketici hakem heyetine başvurarak geri alabilirsin.
  • uzil kullanıcısına yanıt
    Turkcell menuyu devre disi virakiyorsun package disabler dan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Celonfix

    Ensarcell kullanmayın kullandırtmayın.
  • twittetdan Turkcell müşteri hizmetleri ve 1-2 tane Turkcell ceo ve müdürünü etiketleyip güzel Türkçe fotolar ile durumunuzu bildirin geri dönüş yaparlar.



    Sosyal medyadan yazınca daha çözüm odaklı çalısıyorlar fazla şikayet birikmesin diye

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom da paketimi bakiyem olmasına rağmen yenilemeyerek internet ücretini almıştı, onay mesajını beklemeniz gerekirdi diye de saçmalamıştı. Ne yapalım Vodafone 'a mı geçelim illa?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.