Şimdi Ara

Tucson Geyik Testi km77

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hyundai nin geldiği nokta,böylesi yüksek ve ağır araç için gayet iyi ve başarılı.Referans almak istediğiniz bir jeep varsa porsche cayennenin aynı kanaldaki videosuna bakabilirsiniz.
    Hiç fena değil adamlar kendini gerçekten çok geliştirdi bu kadar senede..


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Kadınların gözdesi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • helal olsun adamlara
  • İnsanların kafalarında oluşan imajı silmek zor oluyor tabiki. Hyundai uzun süredir gayet iyi araçlar yapıyor. Hyundai şu tasarım evresine geçerken amblemini de yeniden tasarlasa inanıyorum ki daha fazla araç satardı. Belki de hala durum aynıdır. Yani amblem değiştirse hala satış artırabilir.
  • Bizdekinin aksine Hyundai ve Kia avrupa ve amerika da çok daha iyi seviyelerde görülüyor, öyle de zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    İnsanların kafalarında oluşan imajı silmek zor oluyor tabiki. Hyundai uzun süredir gayet iyi araçlar yapıyor. Hyundai şu tasarım evresine geçerken amblemini de yeniden tasarlasa inanıyorum ki daha fazla araç satardı. Belki de hala durum aynıdır. Yani amblem değiştirse hala satış artırabilir.
    Hyundai ve Kia gayet iyi imaja sahipler artık. O eski ucuz araba algısı yok. Türkiye'deki modelleri dolayısıyla hala iyi algıya sahip olmuyor olabilir ama dünyanın geri kalanında durum öyle değil. Amblem konusuna katılıyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 6 Aralık 2018; 13:52:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Hyundai ve Kia gayet iyi imaja sahipler artık. O eski ucuz araba algısı yok. Türkiye'deki modelleri dolayısıyla hala iyi algıya sahip olmuyor olabilir ama dünyanın geri kalanında durum öyle değil. Amblem konusuna katılıyorum...

    Alıntıları Göster
    Amblemin revize edilmesi gerekiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 19 inç lastik 245 yanak ile anca 77 ile geçebilmiş, grandlandx 18 lastik 225 yanak ile 81 km ile geçmiş pejo 3008 80 ile geçiyor aynı ebatlar bence başarılı sayılmaz, benzer videoları izlerseniz Tuscon un idare eder olduğunu düşünebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pug resmen ders veriyor bu geyik testlerinde rakiplerine. Suv lara göre normal bir performans sergilemiş Tucson.
  • Bobera10 B kullanıcısına yanıt
    Hyundai yanlış yapmış ben olsam 17' 225 yanak ile girip merkez kaç kuvvetini aşağı çeker lastik esnemesini minimumuma indirirdim, en az 2-3 km fark ederdi.
  • 4x4 daha yüksek hızlarda girer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bobera10

    19 inç lastik 245 yanak ile anca 77 ile geçebilmiş, grandlandx 18 lastik 225 yanak ile 81 km ile geçmiş pejo 3008 80 ile geçiyor aynı ebatlar bence başarılı sayılmaz, benzer videoları izlerseniz Tuscon un idare eder olduğunu düşünebilirsiniz
    Tucson neredeyse 1900 KG.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyun, Skoda ve Dacia aynı sınıf diyen arkadaş, lada ve moskovich’i unutmuşsun. El insaf

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aaguler kullanıcısına yanıt
    Çok takılmamak lazım. Ona göre 2’den fazla airbag de gereksiz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi 3008 kadar çevik değil ama bir koreli için fazla çevik yine de :)
  • bence o kadar iyi değil, bariz şekilde araç sekiyor kontrolü kaybetme eğiliminde.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.