Şimdi Ara

Yeni Fiat Panda Euro NCAP'ten yıldız alamadı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Uyguladığı zorlu testlerle yeni araçların güvenliği hakkında kullanıcıları bilgilendiren Euro NCAP, en son güvenlik derecelendirmelerini açıkladı. Yeni test edilen araçlardan biri olan Fiat Panda, çarpışma testlerinden yıldız alamadan ayrıldı. Yeni Jeep Wrangler ise sadece bir yıldızla yetindi.
     

    Euro NCAP tarafından teste tabi tutulan Fiat Panda’nın performansı dört kategoride de yüzde 50’nin altında kaldı. Yetkililerin endişe duyduğu en büyük konulardan biri, aracın arka koltuğundaki çocukların güvenliği oldu. Zira Fiat Panda bu kategoride yüzde 16 başarı göstererek yüzde 79’luk ortalamanın epey altında kaldı. Fiat Panda, yetişkin yolcu, yaya güvenliği ve güvenlik yardımcıları kategorilerinde de sırasıyla yüzde 45, yüzde 47 ve yüzde 7 başarı gösterebildi.

     

    Euro NCAP yetkilileri Fiat Panda ile ilgili “Araçta en azından otonom acil durum freni bulunmalı. Kazaları önleyen bu sistem Panda’da oldukça önemli. Çünkü araç kaza anında pek bir şey sunmuyor” yorumunda bulundu.

     
     
     

    Yeni Jeep Wrangler en kötü araçlar arasında

    Çarpışma testleri FCA Grubu’nun bir başka üyesi yeni Jeep Wrangler için de pek iyi geçmedi. Euro NCAP, araca çocuk koltuğu takma konusunda ciddi sıkıntılar yaşandığını belirtti. Test edilen 4 kapılı Jeep Wrangler Sahara Unlimited modeli yetişkin yolcu, çocuk yolcu, yaya güvenliği ve güvenlik yardımcıları kategorilerinde sırasıyla yüzde 50, yüzde 69, yüzde 49 ve yüzde 32 başarı gösterdi. Bir yıldızla yetinen yeni SUV, Panda ve Punto’nun ardından en kötü puan alan araçlar arasına katıldı.

     
     

    Test edilen bazı modeller ve performansları şöyle;

    • Audi Q3 à 5 yıldız
    • BMW X5 à 5 yıldız
    • Hyundai Santa Fe à 5 yıldız
    • Jaguar I-Pace à 5 yıldız
    • Peugeot 508 à 5 yıldız
    • Volvo V60 à 5 yıldız
    • Volvo S60 à 5 yıldız
    • Hyundai Nexo à 5 yıldız
    • Lexus ES à 5 yıldız
    • Mazda 6 à 5 yıldız
    • Mercedes-Benz A Serisi à 5 yıldız
    • Peugeot Rifter à 4 yıldız
    • Citroen Berlingo à 4 yıldız

     








  • Punto'nun 5 yıldızdan 0'a düşmesi gibi, önüne geçen sallıyor. Aktif güvenlik sistemleri olmadığı için puanlar düşük ---YENİ--- Euro NCAP standartları nedeniyle. Yoksa pasif olarak araç yine aynı şekilde koruyor kokpit içerisindekileri.

    Fiat'ın kırılan koltuk ve emniyet kemeri muhabbeti can sıkıcı eyvallah da; İyi bir şey daima pahalı olmak zorunda değil. Fiat'ın derdi ucuza araba üretmek. Üretemiyor değil, maksatı ucuza mâl etmek. Fiat'ın altındaki markalara bakınca anlarsınız demek istediğimi.
  • Bu aracı utanmadan 60K'ya satmaya çalışırlar Türkiye'de.

  • İtalyanlara tasarım konusunda lafımız yok, fakat üretim aşamasında personellerinin gayri ciddi olduğunu dinlemiştim.. Üstelik askeri personelimizin kullandığı Kasa tipi uçakların üretiminde yaşananları duydum, kulaklarıma inanamadım.. Bizimkilerle italyanlar ortak üretimde, italyan personel kanatta yalnış delik açıyor, sonra çaktırmadan kapatıp işine devam etmeye çalışıyor, bizimki fark ediyor tartışıyorlar.

  • Videıya göre oldukça sağlam. Bu test puanlarıda hikaye belliki.

    https://youtu.be/zFFXmzG0GDc

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Curimo kullanıcısına yanıt
    60k mı, iyimser bir rakam, i10 gibi 75k dan aşağa gelmez, o da kurlar bu halde devam ederse. Yükselmesi halinde tabii 100 ü bile görebiliriz a segmenti bir araba için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Curimo

    Bu aracı utanmadan 60K'ya satmaya çalışırlar Türkiye'de.
    60'a satsalar alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dostum adamların sağlamlıktan kastı arabanın az eğilip bükülmesi değil.arkada savrulan maketlerdeki sensörlerin gösterdiği değerler.ayrıca aracın çarpma esnasında aynası bile düşüyor.içerde savrulan bir şey olduğunda ciddi puan kırıyorlar. arabanın dağılıp parçalanıp içeriye en az oranda g kuvveti aktarması üzerine kurulu bir test bu.

  • fiat panda = kutu kola

  • sonra büyük indirim diyip 70-80 bine itelerler burda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cherkesomer -- 5 Aralık 2018; 17:21:15 >
  • bu hangi seviye, pintipanda bu haberi görse nickini değiştirir.
  • Punto'nun 5 yıldızdan 0'a düşmesi gibi, önüne geçen sallıyor. Aktif güvenlik sistemleri olmadığı için puanlar düşük ---YENİ--- Euro NCAP standartları nedeniyle. Yoksa pasif olarak araç yine aynı şekilde koruyor kokpit içerisindekileri.

    Fiat'ın kırılan koltuk ve emniyet kemeri muhabbeti can sıkıcı eyvallah da; İyi bir şey daima pahalı olmak zorunda değil. Fiat'ın derdi ucuza araba üretmek. Üretemiyor değil, maksatı ucuza mâl etmek. Fiat'ın altındaki markalara bakınca anlarsınız demek istediğimi.

  • çarpışma testi sonuçlarını paylaşayım.. öyle ek güvenlik sistemleri eksikliğinden falan değil! fiat mümkünse araba üretmesin..

    https://hizliresim.com/QLJ9Nr
    https://hizliresim.com/QLJ9Nr

    [simage]
    Yeni Fiat Panda Euro NCAP'ten yıldız alamadı
    [/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drserk -- 5 Aralık 2018; 21:44:30 >




  • fiata şaşırmadık da jeep tam fail olmuş.

  • Punto üretimi yıllar önce durmadı mı?
    Ne diye muhabeti oluyor hala?
    Punto 2008 yıllarında bu testlerden 5 puan almıyor muydu?

  • tüm arabalar otonoma geçsin !
    otonoma geçince zaten kaza riski
    kader riskine dönüyor :)
    işte o zaman yumurta zarı kadar ince kaportalı arabalar kullana bileceğiz :)

  • ahmetkep kullanıcısına yanıt
    Punto hala üretiliyor siz başka araçla karıştırıyor olmayasınız?
  • Fiattan ne beklenir ki zaten

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.