Şimdi Ara

awdawd

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • aadwadawd



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F33CFF7EF -- 10 Haziran 2022; 9:11:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ben de 3 4 gün önce başvurdum hocam kargo ile sözleşme geldi imzaladık halihazırda tt müşterisiyim hattım fiber yeni çekilmiş bir hat bakalım ne olacak ben de merak ediyorum bazen iyi yaptım diyorum ,bazen tt nin 24mbps 35 gb paketi alsam yılbaşında da akn kalkınca rahat kullanırdım heralde diyorum ama millenicomda da taahhüt olmaması ve ileride hizmetten memnun kalırsam 100 mbps 85 tl tarifeye geçme fikri hoş geliyo ,bağlanınca hız ve ping testlerini paylaşacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SheKilLll

    Ben de 3 4 gün önce başvurdum hocam kargo ile sözleşme geldi imzaladık halihazırda tt müşterisiyim hattım fiber yeni çekilmiş bir hat bakalım ne olacak ben de merak ediyorum bazen iyi yaptım diyorum ,bazen tt nin 24mbps 35 gb paketi alsam yılbaşında da akn kalkınca rahat kullanırdım heralde diyorum ama millenicomda da taahhüt olmaması ve ileride hizmetten memnun kalırsam 100 mbps 85 tl tarifeye geçme fikri hoş geliyo ,bağlanınca hız ve ping testlerini paylaşacağım.
    Ben 12 taahhüt imzalayacağım. Sonuçları ve yaşadıklarımı adım adım anlatacağım bu konuda. Umarım verecekleri hız ve ping oranları iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F33CFF7EF -- 5 Aralık 2018; 23:1:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhabalar, öncelikle müşteri hizmetleri ve kargo süreci ile ilgili yaşadığınız sorundan dolayı üzgünüm. Ne yazık ki bazen böyle talihsizlikler yaşanabiliyor insanı büyük boyutta sinir etse de. Özel mesaj ile bilgilendirme yapacağım dilerseniz Millenicom aboneliğini hızlıca beklemeden yapmanız için yardımcı olabilirim, yine de sizin kararınız
  • Konuya açıklık getirmek amacıyla yazıyorum. Yaşanan olaylar benim başıma gelenler arkadaşlar. Sizlerin başına gelmeyebilir. Yarın başka bir sağlayıcının çalışanları gelip internet bağlanacağını söylüyorlar. Olurda baglamazlarsa Woozie hocamın aracılığıyla bir daha başvurmayı deneyeceğim Millenicom'a.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 3 aydır müşterileriyim verdikleri hız gayet güzel ama modemleri o kadar kalitesiz ki kablosuz bağlantıda çok fazla ping sorunu yaşıyorum. Malesef ki kablolu bağlantıda bile bazen ping sorunu yaşatabiliyor. Ben zorunluluktan kullanıyorum kimseye tavsiye etmem ping değerleri çok fazla.
  • Sarıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben başvuru yapalı 1 ay oldu.. ne gelen ne giden var rezalet diz boyu.. hiçbir şekilde bilgilendirmeleri yok üstüne olmayan interneti iptal etmek istediğimizde çok yüksek cayma bedeli ve yapmadıkları bağlantının ücretini istiyorlar utanmadan.. mevcut başvurumuz olduğundan başka bir servis sağlayıcıdan da abonelik başvurusu yapamıyoruz. umarım 2019 yılında bağlantımız yapılır.. rezalet bir firma.
  • Arkadaşlar ben de yeni abone oldum, yeni konu açmayayım dedim hazır konusu varken.



    Woozie'nin de desteği ile dün akşam saatlerinde başvuru formumu gönderdim, saat 20 gibi arayıp teyit aldılar, ertesi sabah saat 11 gibi Türk Telekom'dan arayıp geldiler, Türk Telekom ve Superonline ftth var bizim evde. Halihazırda Superonline fiber aktifti zaten, o yüzden Telekom üstünden abone olmak istedim karşılaştırmak için. Saat 12 olmadan hattım açılmıştı.



    Bu kadar hızlı beklemiyordum açıkçası. Pek kullanmadım henüz ama 100 mbit alabiliyorum, aynı şehirdeki sunuculara speedtest'te 1ms ping veriyor. Nasıl bu kadar hızlı bağlandı bilmiyorum ama bölgesel farklılıklar vardır muhakkak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı şekilde benim işim de Woozie sayesinde hızlıca halledildi buradan teşekkür ediyorum, Cuma öğlen başladığımız süreç bugün tamamlandı. Mevcut Sol'ü henüz iptal etmediğim için kullanmıyorum ancak hız testi yaptığımda 50mbit'i veriyordu, cgn ip bloğuna karşıda önlem olarak statik ip'ye geçeceğim. Umarım sorunsuz bir şekilde kullanırız.
  • Selamlar

    Yaşadığın olumsuz müşteri deneyimini için üzgünüm ve hata nerede nasıl olursa olsun özür dilerim. İnternete bağlanmak isteyip de bunu makul bir sürede beklemek sonuna kadar hakkınız. Belki çok geç ama eğer yine de tekrar şans tanımak istersen bu sefer bizzat ben süreci takip edip aboneliğinin sağlıklı bir şekilde başlamasını sağlayacağım.i Umarım geç de olsa belki bu cevabımızla bize bakışın daha pozitife dönebilir.
  • Forumda millenicom ile ilgili konulara bakın hepsinde %70'i şikayet ediyor hale bakın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taktaktakirdama -- 16 Aralık 2018; 15:12:52 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.