Şimdi Ara

Yılın üçüncü çeyreğinde giyilebilir cihaz pazarının lideri Xiaomi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Bir süre durgunluğa giriş işaretleri vermiş olsa da giyilebilir cihaz pazarı yeniden çıkışa geçmiş durumda. Yılın üçüncü çeyreğinde önemli artışlar görülürken liderlik de el değiştirmiş durumda.


     


    Büyük artışlar var


     


    IDC tarafından yapılan üçüncü çeyrek dönem araştırmasına göre giyilebilir cihaz pazarında toplam 32 milyon adet satış yapıldı ve yıl bazında yüzde 21.7 artış görüldü. Firma bazında ise Xiaomi ve Samsung en büyük çıkışı yapan markalar oldu.


     


    Ayrıca Bkz.Çift ekranlı Vivo NEX Dual ile ilgili basın görselleri de geldi

    Özellikle bünyesine kattığı Huami gibi girişimlerin giyilebilir cihazlarıyla ekosistemini hızlı bir şekilde büyüten Xiaomi yılın üçüncü çeyreğinde 6.9 milyon civarında satış yaptı ve yıl bazında yüzde 90 artış gösterdi. Yüzde 21.5 pazar payı ile de liderliği ele geçirdi.


     


    Apple da yüzde 54 büyüme göstererek satış rakamını 4.2 milyona çıkardı. Elbette Apple’ın sadece tek seri ile ve yüksek fiyatlara rağmen bu büyümeyi gerçekleştirdiğini belirtmek gerek. Fitbit ise listenin tek kaybedeni olmuş. Yine de satış rakamları Huawei’ye göre oldukça önde.


     


    Huawei pazarda 1.9 milyon adet satış yapmış ve yüzde 20 artış sağlamış. Genelde 1 milyon civarında dolaşan Samsung ise bu çeyrekte yüzde 90 artış göstererek 1.8 milyon seviyesine çıkmayı ve ilk 5 arasına girmeyi başarmış. Samsung Gear serisi ve Galaxy Watch bu dönemde ilgiyi artırmış gibi görünüyor.


     


    Yılın dördüncü çeyreğinde tatil sezonunda etkisiyle satışların artması bekleniyor. Bununla birlikte Apple ve Fitbit’in oluşturduğu sağlık girişimlerinin küçük çaplı akıllı saat üreticileri için rekabet dezavantajı oluşturacağı da notlar arasında.


     



  • yeni sponsoru Şağomi sanırım :)

  • Balonmi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Balon bir karsilastiema. Cin ke di kuresel ekonomisini kurmak istiyor. Bunu da teknolojileri calarak yapiyor. Ucuz iscilik ve yuksek nufusu arti noktasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ucuz işçilik mi.diğer markalar üretimi kendi ülkesinde yapsa kimbilir size kaca kaktıracaklar bukadar da fanatik olunmaz.xiaomi bukdar büyümeye rağmen kendisini bozmuyor .apple argesindeki çayın suyunu bile masraf olarak sattığı cihazlara yansıtıyor :) gelmiş burda kaliteyi uygun fiyata satanı yargılıyor .gülsem mi ağlasam mı?

  • bravo
  • bluedevil866 B kullanıcısına yanıt
    Adamlar verileri görmeyen gözlere sokarcasına göstermiş ve kalkmış "balon bir karşılaştırma" diye mi ifade ediyorsun. Sonuçlar ortada, Apple bu zamana kadar "zaten bizi alan kitle, ne çıkarsak alır" mantığıyla sattı. Ne zamanki artık insanlar bu fahiş fiyatlı apple ürünleri yerine, senin tabirinle ucuz işçilik ürünü olan ama daha elle tutulur ya da daha yenilikçi teknolojileri iphone'nun yarı fiyatına satan Xiaomi, Huawei, OnePlus gibi üreticilere yönelince haliyle Apple tökezlemeye başladı. Bu durumda Çinli üreticileri tebrik etmek dururken, kazık fiyatlar koyan Apple'ı savunmak fanboyluğun ta kendisi olsa gerek.

  • Bu satışlarda Piranha adı altında satılan Mi Band 2'lerde var sanırım :D

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.