Şimdi Ara

NVidia'da Sürpriz: PhysX Açık Kaynak Hale Geliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • NVidia'nın resmi blog sayfasında bugün duyurulan habere göre NVidia'nın PhysX fizik motoru artık ücretsiz, açık kaynaklı bir formatta devam edecek. Ekran kartı hızlandırma desteği ile özellikle oyunlardan alışık olduğumuz PhysX, açık kaynak kodlu formatıyla çok daha fazla oyunda karşımıza gelebilir. Geliştirme kitiyle ilgilenenler GitHub'dan PhysX'in tam versiyonuna erişebilir:

    https://blogs.nvidia.com/blog/2018/12/03/physx-high-fidelity-open-source/







  • nereden baksan bi 10 sene önce yapması gereken şeydi.şu anda oyunlarda standart bir efekt haline gelebilirdi.amd mantle'yi açık yapmasa hala dx11 takılıyorduk ve o RTX'i nvidia icat etti diyen tayfa avuçlarını yalıyordu.
  • Kesinlikle öyle, o dönemlerde PhysX daha çok 2. bir ekran kartı satmak için kullanılan bir teknoloji görünümündeydi, bu nedenle özel destek verilen bazı oyunlar dışında kendisini gösterme imkanını pek bulamadı. Zaten bir süredir ismini neredeyse hiç duymuyorduk, NVidia bu gidişle ya tarihin tozlu raflarına kaldıracaktı ya da açık kaynak koduyla herkesin kullanımına açarak en azından benimsenmesine bir katkıda bulunmuş oldu. Tabi son derece programlanabilir yapısı sayesinde DirectX 12'de fizik efektleri yapmak eskisine oranla artık çok daha kolay, bu koşullarda PhysX eski altyapı üzerinden mi devam eder yoksa yepyeni bir sistemle mi geri dönüyor göreceğiz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.