Şimdi Ara

THH nin değişim kararına karşı firma değişim yapmıyo

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
1.317
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • kipadan ocak ayında samsung buzdolabı almıştım (şimdi migros oldu) dolap 4-5 ay sonra arzalandı servise gitti tamir süresini aştığı için tüketici hakem heyetine başvurdum (başvurmadan önce servisten değişim istedim değişim reddettiler)THH benim lehime karar verdi ister ücret iadesi ister malın değişimi şeklinde. ben bu kararla migrosa gittim oradaki görevli bana bu üründen ellerinde olmadığını ya ücret iadesi yapacaklarını yada oradaki herhangi bi dolabı alıp üste kalan ücreti ödemem gerektiğini söyledi. ben dolabı 2000 lıraya almıştım benim dolap bugün 3000-3500 seviyesinde satılıyor. ben ısrarla bana bu ürünün aynısını veya bir üst modelini vermek zorunda olduklarını söyledim ama kabul etmiyor elimizde yok diyor
    ben garanti kapsamında bi ürünün değişimi gerekiyorsa ya aynısı yada bir üst modeli ile değişmesi gerektiğini biliyorum

    şimdi benim ne gibi bir yol izlemem gerekiyor bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olabilirmi teşekkürler







  • Genel merkeze ihtar çekin, olumlu dönüş olmadığı taktirde icra takibine girişin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eldarion kullanıcısına yanıt
    bilgi için teşekkürler hocam
  • Arkadasin dedigi gibi once ihtar. İhtarda icraya vereceginizi belirtin ve sure verin 7 gun 10 gun gibi. Sure dolunca icra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İcraya verin. Onlar koşsun peşinizde. Değişim talep edin. Para iadesi istemeyin. Ürün yoksa muadilini gönderilmesi gerekli.
  • ihtardan önce , kimlerle konuştuğunuzu kayıt altına alın.
    size değişim talebi kim yapmıyorsa onun adı lazım. bunu sözlü olarak değil yazılı olarak istediğinizi söyleyin.
    genelde kimse o g.t altına girmek istemez , bir üst makama iletilir olay mağaza müdürü yazıyı vermek zorunda.
    mağaza müdürü ile ilk adımı attığınız takdirde işiniz çok çok çok daha hızlı hallolacaktır.

    size vereceği yazı ile. "evet kanunları bildiğimiz halde biz bu kanunlara uymuyoruz" demek zorunda kalacaklarını anlayacaklar.
    defaten TEK.OSA firmasında işe yaramıştır.
    kredi kartı ile yapılan alışverişin ücreti başka başka firmalarda nakit olarak (normalde kreti kartına iade gerekir kasada açık çıkar) iade yapılmıştır.
    aylar hatta yıllar sonra yapılmayan iade işlemi esnasında firmalara fatura kesmedikleri ortaya çıktığı için 1000 tl den başlayan cezalar kesilmiştir..

    önemli olan size bu kanuna uymayacaklarını bildiren yazıyı almaya çalışmak.




  • cptANGRIST C kullanıcısına yanıt
    mağaza müdürüyle baya uğraştım dediğiniz yazıyı istedim ama vermiyo ben size öyle bi yazı veremem diyo
  • jest_89 kullanıcısına yanıt
    Kendini riske atmak istemediği için yapmıyor , ihtar çekin sonra belgeleri toplayıp icraya verin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cokbaska -- 4 Aralık 2018; 3:30:53 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • jest_89 kullanıcısına yanıt
    ozaman telefonunuz ile kayıt yapacağınızı söyleyin soruyu birdaha sorun. bu yazıyı isteyin, vermeyeceğini söylesin , ısrarcı olun zabıta çağırmaya veya güvenlik çağırmaya kadar gitsin olay, maksat sizin polis çağırmanıza olanak sağlayacak bir olay çıkması
    siz de polis çağırın polise yaşanan gerginlikten dolayı şikayetçi olduğunuzu söyleyin tutanak tutulur iken, mağaza müdüründen almak istediğiniz yazıdakileri yazdırın ve polise dolaylı olarakta mağaza müdürüne imzalatın. her türlü haklı çıkarsınız.

    (yukarıdaki yazı tamamen varsayım, :) , kızgınlık ile yazdım, şahsen okadar sabırlı olamam polis gelir beni alır götürür büyük ihtimalle (olayı ben çıkartırım çünki))

    mağaza müdürünün size böyle bir yazı veremeyecek olması bile bir itiraf aslında. eğer görüntü alabilirseniz " görüntü alırken bunu sesle ifade ettiğinizden emin olun, mağaza müdürüne (ses kaydı alıyorum ozaman) diye mutlaka söyelyin kayıt başlangıcında" sizin açınızdan olayı daha kısa sürede çözmenizi sağlayacaktır.




  • jest_89 kullanıcısına yanıt
    ozaman telefonunuz ile kayıt yapacağınızı söyleyin soruyu birdaha sorun. bu yazıyı isteyin, vermeyeceğini söylesin , ısrarcı olun zabıta çağırmaya veya güvenlik çağırmaya kadar gitsin olay, maksat sizin polis çağırmanıza olanak sağlayacak bir olay çıkması
    siz de polis çağırın polise yaşanan gerginlikten dolayı şikayetçi olduğunuzu söyleyin tutanak tutulur iken, mağaza müdüründen almak istediğiniz yazıdakileri yazdırın ve polise dolaylı olarakta mağaza müdürüne imzalatın. her türlü haklı çıkarsınız.

    (yukarıdaki yazı tamamen varsayım, :) , kızgınlık ile yazdım, şahsen okadar sabırlı olamam polis gelir beni alır götürür büyük ihtimalle (olayı ben çıkartırım çünki))

    mağaza müdürünün size böyle bir yazı veremeyecek olması bile bir itiraf aslında. eğer görüntü alabilirseniz " görüntü alırken bunu sesle ifade ettiğinizden emin olun, mağaza müdürüne (ses kaydı alıyorum ozaman) diye mutlaka söyelyin kayıt başlangıcında" sizin açınızdan olayı daha kısa sürede çözmenizi sağlayacaktır.




  • hakem heyeti malın değişimi dediyse (değişimi veya para iadesi demediyse) size ellerinde yoksa bile üst modelini vermek zorundalar. yani size yine buzdolabı vermeleri gerekiyor. dolayısıyla verin icraya.
  • yeni dolabı bugün servis gelip kurdu
    ihtar çekip icraya vermeye gerek kalmadı
    üstte de açıkladığım gibi mağaza müdürüyle tartıştığımda bana hep sistemin bu şekilde olduğunu ellerinde yoksa para iadesi yaptıklarını veya oradan herhangi bir dolap alıp üste parasını ödediklerini söylüyordu o gün benim değişim istediğimi not almıştı akşamında durumu şikayetvar a yazmıştım ertesi gün mağazada görüştüğümüz kişi aradı durumla ilgilendiğini durumu avukatlarına ilettiğini söylemişti
    bugün sabah samsung servisi aradı yeni buzdolabının geldiğini söyledi gelip kurdular
    illa bunlarla sert konuşulacak yumuşak davranmadan anlamıyolar başta tamam dese ne olurdu sanki
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.