Şimdi Ara

Sapphine Nitro+ RX480 8GB , çift monitör problemi ?!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,

    i5 7600k, MSI H270M BAZOOKA, Samsung 500GB 840 SSD, 16GB RAM
    üzerinde Sapphire Nitro 8gb RX480 ekran kartım takılı,

    problem şu, 2.bir monitor bağlandığında bilgisayarda yavaşlama ve kasma problemi yaşıyorum.
    örnek vermek gerekirse corel sayfası açtığımda yeni sayfa açılması yaklaşık 9-10sn sürüyor. kopyala yapıştır işlemleri 5-6sn lere çıkıyor. bu işlemler normalde saniyelik işlemlerdi, youtube da anlık donmalar meydana geliyor, bir problem var ama bulamıyorum. monitorun birinin bağlantısını kestiğimde eski haline dönmüyor bilgisayar, format atmam gerekiyor.

    bu konu ile ilgili bilgisi olan, fikri olan, yol gösterebilecek kimse varmı ?


    Stress testi sonucu: %99,4 Pass olarak verdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeresMa -- 10 Aralık 2018; 16:44:54 >



  • arkadailar konu hakkında bilgisi, fikri, tavsiyesi olan yok mu ?
  • Hangi çıkışlar dan bağlıyorsunuz hocam monitörleri ve genişlet modunda değil mi ?
  • WmGMD W kullanıcısına yanıt
    evet hocam genişlet modunda kullanıyorum,
    önce ikisinide hdmi ile bağladım, sonrasında birini displayport birini hdmi ile bağladım fakat sorun halen devam etmekte.
  • şu amd nin en son çıkan sürücü paketi neydi crimson mu ne onunla bende sorun yaşadım çift monitör olarak ... windows 8 ile...windows 10 da sorun yoktu ama

    yalnız bendeki olay görüntü titremesi idi...

    meğer son sürücüler windows 8 ile uyumlu değilmiş eski bi catalyst sürücüsü yükleyerek sorunu çözmüştüm
  • neredeyse bütün sürücüleri kurarak denedim ama bana çare olmadı, sanki son sürümde bi nebzede olsa düzeldi gibi ama halen dertli. :(
  • +
  • O benzer sorun bende de var maalesef artık fenalık geldi ben de 2.monitörü bağladım HD4600 üzerinden. 4 tane sürücü denedım bir şey olmadı. Windows 10,4790K sistem kullanıyorum bu arada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7A1E308D7 -- 7 Ocak 2019; 14:29:3 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.