Şimdi Ara

Yeni Kasa 2019 Mazda3 Tanıtıldı: Harika Tasarım, Torsiyon Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
2.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Kasa 2019 Mazda3 Tanıtıldı: Harika Tasarım, Torsiyon Rezaleti

    Galeri için:
    https://tr.motor1.com/photo/3584901/2019-mazda-mazda3/

    Sunum için:
    https://www.mazdausa.com/new-era



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CVenturas -- 28 Kasım 2018; 11:41:34 >







  • zotacing kullanıcısına yanıt
    zotacing demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Torsiyon çubuğu ile bağımsız süspansiyon arasında fark yoksa neden yıllardır bağımsız süspansiyon kullandılar ve bununla övündüler?

    Ford bağımsız süspansiyon kullanınca yol tutuşu ve sürüş konforu sınıfının en iyisi derken Ford torsiyon çubuğu kullanınca bağımsız süspansiyon ile arasında fark yok demek pekte objektif bir yorum olmaz.

    Torsiyon çubuğu ile iyi yol tutan araçlar yok mu? Tabi ki var ama onlarda bile özellikle bozuk yollarda bağımsız süspansiyonun eksikliği hissedilir. Firmalar maliyet kaygıları ve tüketici beklentileri nedeniyle bir bir torsiyon çubuğuna geçiyorlar. Bunun dışında başka bir açıklaması yok.
    Mazda butik bi marakadır renault gibi araç satayım diye yırtınmazlar, müşteri kitlesi bellidir zaten alan bi daha gider alır. Cx3 ümüz var gayet kaliteli bi araç ve çok memnunuz... Zaten herkes almasın.



    Torsiyon konusuna gelince yeni focus da torsiyonlu, 308de de torsiyon olmasına rağmen bağımsız süspansiyonlu rakiplerine nal toplanıyor. Herşey biraz teknoloji biraz matemetik.
    2012 model ACC + BLIS + Lane Keeping Aid + Isıtmalı + Hafızalı + Deri Koltuk + Hayalet Gösterge olan R-Line bir Golf ilanı gösterebilir misiniz ?

    Hayalet gösterge bile 2014 yılında Higlhine Passat ile Volkswagen envanterine girdi.

    Volkswagen alt gelir grubuna hitap eden bir otomobil markası olup, Premium olmadığı gibi, özellikleri bakımından da segmentinde en özelliksiz araçları satmaktadır.

    Golf günümüzde DSG şanzımanının azizliği ile ün salmış, kenar mahalle aracı olarak çok sayıda bulunan, filo kiralama şirketleri tarafından da kullanılan, 2012 yılından bu yana yüzü eskimiş demode olduğu kadar özelliksiz bir araçtır.

    Golf kullanıcıları genelde sanayiye gitmeyi seven, gizli özellik (!) açtırmak için sıra bekleyen, U LED varsa bunu ballandıra ballandıra anlatan, düşük bütçeli insanlardır.

    Mazda Bose Ses Sistemi, Istmalı Deri Koltuk gibi özellikleri çok önceden sunarken Head-Up Display daha Golf'te YOK.
    Ben niye kendi fotografımı koyayım ki ? İster inan ister inanmayın. Aynı organizasyondan bir fotoğraf daha ekleyeyim. Diger ic fotolar ve videolar ( serit takip videosuda mevcut ) flashımda kaldı. Ama onlardanda bir kac birsey ekleyecegim kaşındın çünkü







    Bu arada fotolar İspanya' da ki Golf 7 lansmanından. Bulsana internetten bu fotoları ?

    Ha birde bana bilgisiz tecrübesiz demişsin ama ön camdaki kameraya yagmur sensoru olabilir diyorsun. Cahillik akiyor resmen.
  • Yav araç zaten satamayacak bu kadar konu açmaya ne gerek var . Hala mazdayı ciddiye alan kaldımı gerçekten ! Adamların Türkiye'de araç satma gibi dertleri yok hatta tek tük alanlarla kendi satış danışmanları dalga geçiyor
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Mazda butik bi marakadır renault gibi araç satayım diye yırtınmazlar, müşteri kitlesi bellidir zaten alan bi daha gider alır. Cx3 ümüz var gayet kaliteli bi araç ve çok memnunuz... Zaten herkes almasın.



    Torsiyon konusuna gelince yeni focus da torsiyonlu, 308de de torsiyon olmasına rağmen bağımsız süspansiyonlu rakiplerine nal toplanıyor. Herşey biraz teknoloji biraz matemetik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Mazda butik bi marakadır renault gibi araç satayım diye yırtınmazlar, müşteri kitlesi bellidir zaten alan bi daha gider alır. Cx3 ümüz var gayet kaliteli bi araç ve çok memnunuz... Zaten herkes almasın.



    Torsiyon konusuna gelince yeni focus da torsiyonlu, 308de de torsiyon olmasına rağmen bağımsız süspansiyonlu rakiplerine nal toplanıyor. Herşey biraz teknoloji biraz matemetik.
    Mazda ve butik marka

    Milletçe sahip olduğumuz araç markalarını yüceltmek gibi sorunumuz var




  • Mazda nın türkiyede araç satma gibi bir derdi yok . Hedef ülkeleri Amerika ve japonya avrupada pek mazda görmedim.Rusya da aynı şekilde bizdeki citroen kadar tercih ediliyor.

    Mazda3 2007 kullandım şuan Citoroen c4 Cactus var peugeot 308 2013 model var dı içlerinde en sürüşü felan güzel araba mazda idi.
  • Boş konuşanlar gitsin megane alsın. Arabalarını diğer beyaz meganlardan ayırırken plakalarına baksınlar acaba şirket aracı mı benım aracım mı diye
  • macropolo kullanıcısına yanıt
    Global bazda yılda 1.6 milyon araç satan bir firma butik marka olmaz. Ha tr için bu söylenir mi bilmiyorum ama mazdanın tryi sallamadığı gerçeğini değiştirmez bu olay.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Mazda ve butik marka

    Milletçe sahip olduğumuz araç markalarını yüceltmek gibi sorunumuz var

    Alıntıları Göster
    Milletçe neye sahibiz? Boş konuşuyorsun hep trol hep trol.
  • Ne renoymuş arkadaş ya trafikte görmek bile istemiyorum artık bi taneye bile tahammülüm yok
  • Fanboyluğa gerek yok işte, maliyet kaygısından dolayı daha basit ve ucuz bir sistem kullanmışlar. Bu forumda mazda fanboylarından fazla mazda ile ilgilendiğimi, sempati duyduğumu söyleyebilirim. Benim bir şey bilmediğimi de iddia edebilecek kadar özgüven sahibi arkadaşlar var, özgüven iyidir takdir ediyorum Focusda bağımsız/torsiyon farkının hissedilmediği iddia eden bile olmuş. Senin hissetmediğine tüm kalbimle inanıyorum. Ama herkes senin gibi değil
  • Yine güzel ve bizlere uzak bir araç olmuş.
  • Mazda 3 Hatchback C Sütun Edition.

    Araç C sütunundan oluşmasaydı iyidi.
  • Kaç tane satar satmaz beni ilgilendirmiyor marka da hissem yok da arac harika duruyor . Focus hb ve bu araç c segmentinde ki diger araçlardan ayrışıyorlar bence. (Premium lar konuya dahil değil tabi .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Torsiyon çubuğu ile bağımsız süspansiyon arasında fark yoksa neden yıllardır bağımsız süspansiyon kullandılar ve bununla övündüler?

    Ford bağımsız süspansiyon kullanınca yol tutuşu ve sürüş konforu sınıfının en iyisi derken Ford torsiyon çubuğu kullanınca bağımsız süspansiyon ile arasında fark yok demek pekte objektif bir yorum olmaz.

    Torsiyon çubuğu ile iyi yol tutan araçlar yok mu? Tabi ki var ama onlarda bile özellikle bozuk yollarda bağımsız süspansiyonun eksikliği hissedilir. Firmalar maliyet kaygıları ve tüketici beklentileri nedeniyle bir bir torsiyon çubuğuna geçiyorlar. Bunun dışında başka bir açıklaması yok.
  • Hatback araç sevmem ama bu çok güzel olmuş...
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    VAG Fanatic Detected.

    Günümü forumdaki böyle VAG fanatiklerini kırbaçlarayarak geçiriyorum.

    Beyinsis, spinattımyalnızlığa ve moueson gibi nicelerini sağlam argümanlarımla tokatladım.

    İçmeye ayranı olmayan insanlar bir Golf öğrenmiş -iyi ki bi Comfortline Golf'e bindiniz- Comfortline Golf'ü çok iyi bir araba zannedip sokak jargonu ile övüyorlar.

    Head-Up Display, Lane Keeping Aid, BLIS, ACC, Hafızalı Koltuk, Isıtmalı Deri Koltuk vs. ne demek haberi yok, "Golf premium otomobildir." diyerek kendine güldüren insanlardan biridir.

    "Togh gapı sesi var gardaş..." diyerek sanayide "Gizli Özellik Açtırma" kuyruğu bekleyen yurdum Golf fanatiğidir.

    Her şey Beyaz Şahin üretiminin durmasıyla başladı, o furya bitti şimdi o Beyaz Şahincilerin hepsi Golf'e biniyor.

    Dikkat ederseniz nezaket, görgü, saygı ve üslup Beyaz Şahin kullanıcısı profili çiziyor.

    Hiçbir gerekçe ve dayanağı olmayan şehir efsanelerine inanan, analitik düşünce ve sorgulama kabiliyeti düşük olan insanlarla mücadelem devam edecek.




  • macropolo kullanıcısına yanıt
    Torsiyon seçilmesinin sebebi maliyet odaklı olmasından dolayıdır, yoksa focusun torsiyonlarının üstün teknolojili olduğu için değil. Yeni focus için hem yeni multilink hemde yeni torsiyon geliştirildi, multilink süspansiyonlu focusların torsiyonlu focuslardan iyi yol tutacağı kesindir. Düşük motorlarda torsiyon konulmasının sebebi birçok kullanıcının ihtiyacı olmaması ve daha uygun maliyetli olması. Gereksiz yere torsiyonu övmeye gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunharca Eleştiri

    VAG Fanatic Detected.

    Günümü forumdaki böyle VAG fanatiklerini kırbaçlarayarak geçiriyorum.

    Beyinsis, spinattımyalnızlığa ve moueson gibi nicelerini sağlam argümanlarımla tokatladım.

    İçmeye ayranı olmayan insanlar bir Golf öğrenmiş -iyi ki bi Comfortline Golf'e bindiniz- Comfortline Golf'ü çok iyi bir araba zannedip sokak jargonu ile övüyorlar.

    Head-Up Display, Lane Keeping Aid, BLIS, ACC, Hafızalı Koltuk, Isıtmalı Deri Koltuk vs. ne demek haberi yok, "Golf premium otomobildir." diyerek kendine güldüren insanlardan biridir.

    "Togh gapı sesi var gardaş..." diyerek sanayide "Gizli Özellik Açtırma" kuyruğu bekleyen yurdum Golf fanatiğidir.

    Her şey Beyaz Şahin üretiminin durmasıyla başladı, o furya bitti şimdi o Beyaz Şahincilerin hepsi Golf'e biniyor.

    Dikkat ederseniz nezaket, görgü, saygı ve üslup Beyaz Şahin kullanıcısı profili çiziyor.

    Hiçbir gerekçe ve dayanağı olmayan şehir efsanelerine inanan, analitik düşünce ve sorgulama kabiliyeti düşük olan insanlarla mücadelem devam edecek.
    Beni başka fanatikle karıştırdınız sanırım volkswagenden ömrüm boyunca nefret etmişimdir batsa göbek atarım hiç bir modelinide beğenmem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 28 Kasım 2018; 16:47:44 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.