Şimdi Ara

Gittigidiyor 4 aydır paramı ödemiyor!! (Mahkeme tokadı geldi, para iade edildi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 10/08/2018 tarihinde gittigidiyor üzerinden katlanabilir masa sipariş etmiştim. Gelen ürünün aşırı şekilde kalitesiz oluşu ve de 54 tl kargo bedeli talep edilince almaktan vazgeçip iade gönderdim. Tam 4 ay olacak gittigidiyor paramı hala iade etmedi. İşin ilginci çözüm merkezi hiçbir şekilde mesajlarıma cevap bile vermiyor. En son küfürlü bir mesaj yazdım alınganlık yaptılar. Bu şekilde koşuşursam bana yardımcı olamayacaklarını söyleyip işi yokuşa sürmeye devam ettiler. Buyrun aramızda geçen konuşmaları paylaşıyorum. Koskoca gittigidiyor, koskoca ebay şirketi ne hallere düşmüş. Tüketici mahkemesine şikayet oluşturdum. Ebay’e de şikayet dilekçesi hazırlıyorum. En kısa sürede üyeliğimi de sildireceğim.

    Acizane tavsiyemdir bu site ile alış veriş yapmadan önce bir kez daha düşünün.


    Gittigidiyor 4 aydır paramı ödemiyor!! (Mahkeme tokadı geldi, para iade edildi)

    GÜNCELLEME:

    arkadaşlar bugün kontrol ettiğim zaman paramın iade edildiğini gördüm. Anlaşılan tüketici hakem heyeti beklendiği gibi sonuç verdi. Ancak bu HIRSIZLAR benim paramı 6 ay boyunca kullandılar. Mebla yüksek bi mebla değil ancak görüldüğü üzere sadece bana değil bir çok kimseye aynı mağduriyeti yaşatmışlar. Toplanan paraları 6 ay boyunca mevduat faizine koyduklarında elde ettikleri kazancı tahmin etmek zor değil. Marka imajını kullanarak böyle dalavere çevirdiklerine göre anlaşılan kriz gittigidiyoru da etkilemiş. Umarım yakında ters birisine çatıp gerçek adaletin tokadını yerler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi müdür727 -- 9 Şubat 2019; 0:17:32 >







  • acizmisin
  • Ürünü sipariş etmişsin. Bu tamam.
    Ardından, ürün kapıya kadar gelmiş ve sen de kapıdan iade etmişsin. Buna da tamam.

    Peki;
    Ürünü alırken, ne kadar kargo masrafı çıkacağını bilmiyor muydun?
    Ürünün kalitesiz olduğunu, ürünü sipariş etmeden önce mi anladın yoksa ürünü sipariş ettin ve ürün de yola çıktı; sen bundan sonra oturup ürünü mü araştırdın?
    Diyelim ki ürünü sipariş ettikten sonra kalitesi ile ilgili memnuniyetsizlik yaşadın; firmaya neden hemen bildirimde bulunmadın da, ürün kapına kadar geldikten sonra iade sürecini başlattın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    Ürünü sipariş etmişsin. Bu tamam.
    Ardından, ürün kapıya kadar gelmiş ve sen de kapıdan iade etmişsin. Buna da tamam.

    Peki;
    Ürünü alırken, ne kadar kargo masrafı çıkacağını bilmiyor muydun?
    Ürünün kalitesiz olduğunu, ürünü sipariş etmeden önce mi anladın yoksa ürünü sipariş ettin ve ürün de yola çıktı; sen bundan sonra oturup ürünü mü araştırdın?
    Diyelim ki ürünü sipariş ettikten sonra kalitesi ile ilgili memnuniyetsizlik yaşadın; firmaya neden hemen bildirimde bulunmadın da, ürün kapına kadar geldikten sonra iade sürecini başlattın?
    Kargo ücretinin ne kadar çıkacağı ilanda yazmıyor. Kaldı ki bir masa 54 tlye gelmez, gelemez. Satıcı firmalar genelde anlaşmalı oldukları firmalar ile cüzi bi rakama gönderiler ama bu firmanın anlaşması yok görünen o.


    Ürünü kargodan teslim almadan önce açıp inceledim son derece ucuz ve adi bi görüntüsü vardı ben de geri iade gitmesini istedim. Sonrasında ise yukarıda anlattığım süreç başladı.


    Kaldı ki eğer ben haksız bile olsam, bi yerde bi yanlışım olmuş olsa bile böyle bir muamele sizce normal midir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi müdür727 -- 28 Kasım 2018; 13:36:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: müdür727

    Kargo ücretinin ne kadar çıkacağı ilanda yazmıyor. Kaldı ki bir masa 54 tlye gelmez, gelemez. Satıcı firmalar genelde anlaşmalı oldukları firmalar ile cüzi bi rakama gönderiler ama bu firmanın anlaşması yok görünen o.


    Ürünü kargodan teslim almadan önce açıp inceledim son derece ucuz ve adi bi görüntüsü vardı ben de geri iade gitmesini istedim. Sonrasında ise yukarıda anlattığım süreç başladı.


    Kaldı ki eğer ben haksız bile olsam, bi yerde bi yanlışım olmuş olsa bile böyle bir muamele sizce normal midir?

    Alıntıları Göster
    Tabii ki değil. Aslında, internetten satın aldığınız her ürünün toplam maliyeti baştan bildirilmek zorunda. Aksi durum olduğunda, ürün ne olursa olsun firma yasadışı işlem yapmış sayılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Pınar hanıma çok ayıp olmuş erkekler adına ben özür dileyeyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • benimde paramı vermiyorlar 1 sene oldu ayakkabı iade ettim ne arayan var ne soran var mesajlara cevap vermiyorlar gecikme falan olmuştur diyorlar harcama itirazı yazacam bankaya
  • bende ayın 3 ünde iade verdim satıcı kargolamadan
    satıcı anında iadeyi onayladı ortada para yok 660 lira ya el koydular bankada bir hata oluşmuş gün içinde idesi yapılacak diyorlar hergün
    bankaya alışveriş itirazı oluşturdum zaten hemen bakalım ne olacak
  • çok iyi ya . bankaya ödeme itirazında bulunun
  • Alış veriş itirazı oluşturmanın çözüm olacağını sanmıyorum tüketici hakem heyetine başvurdum bekliyorum gelişmeleri paylaşacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bugün kontrol ettiğim zaman paramın iade edildiğini gördüm. Anlaşılan tüketici hakem heyeti beklendiği gibi sonuç verdi. Ancak bu HIRSIZLAR benim paramı 6 ay boyunca kullandılar. Mebla yüksek bi mebla değil ancak görüldüğü üzere sadece bana değil bir çok kimseye aynı mağduriyeti yaşatmışlar. Toplanan paraları 6 ay boyunca mevduat faizine koyduklarında elde ettikleri haksız ve uçuk kazançları tahmin etmek zor değil. Marka imajını kullanarak böyle dalavere çevirdiklerine göre anlaşılan kriz gittigidiyoru da etkilemiş. Umarım yakında ters birisine çatıp gerçek adaletin tokadını yerler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi müdür727 -- 9 Şubat 2019; 0:18:36 >
  • müdür727 M kullanıcısına yanıt
    Firmada üçkağıtçılık olduğu belli zaten, firmanın anlaşmalı kargosunu olmasına gerek yok GittiGidiyor kod veriyor zaten o kodu yazarak gönderiyorlar yani gg nin kargo anlaşmasını kullanıyorlar.
    O kargonun 50 küsür TL gelmesi imkansız satıcı ya acemi yada üşengeç yada bir iş var bu işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.