Şimdi Ara

N11 Samsung Türkiye 50MU7000 muamması

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
763
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • N11’e ve satıcı olan Samsung Türkiye’ye güvenerek tesadüf eseri gördüğüm televizyonu aldım. Yaklaşık 10 dakika sonra siparişin onaylandığına dair 2. bildirim de geldi. Keyifle işe döndüm.
    Yarım saati biraz geçince n11’den değil samsungun kendisinden iptal edildiğine dair bir mail geldi. Hemen n11 siparişimi kontrol ettim hala onaylandı, kargo bekliyor şeklinde.
    Satıcıların n11 dışından iptal edildiğine dair bildirim gönderdiğini ilk defa gördüm. Satıcıya durumu sorduğumda stokta olmadığını belirtti. Sorarken benden günler önce satıp da iptal ettiği siparişlerin mesajlarını gördüm. Ya satıcı dalga geçiyor ya n11. Stokta olmayan malı neden açıyorsun? Satıcıya iptali kabul etmediğimi, stokta olmamasının benim problemim olmadığını, onayım olmadan böyle bir işlem yapamayacaklarını belirttim. Ama cevap veren kişi robot sanki. Baştan sonra sadece aynı mesajı yazdı.
    Sözleşme diyorum, kanun diyorum, bilmiyorsanız bilene aktarın diyorum, yok. Muadili ya da üst modeli istiyorum, seçimlik hak diyorum, yok. İnat ettim. Ya başka yerden alıp aradaki farkı samsung’tan tazmin edeceğim ya da direkt thhye gideceğim. Adamlar boş yere kartın limitini doldurdu ve taksit taksit iade alacağımdan kullanamayacağım.
    Mağduriyetin karşılığı ‘anlayışınız için teşekkür ederiz.’

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • n11 şaka gibi gerçekten. Mağaza ne kadar güvenilir olsa da n11’e güvenip birşey alırken 2 kere düşünmek lazım. Sorun yaşandığında çözüm yok. İptal et diyor bana. Mağazaya demiyor ki neden göndermeyeceğin malı onayladın. Hala beni yönlendiriyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • qeep kullanıcısına yanıt
    Merhaba qeep ,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Özel mesaj ile bilgilerimi attım. Bekliyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.