Şimdi Ara

N11 Faturasız / Kaçak Ürün Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
2.174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    11.11 kampanyasında 'Trioto' denilen firmadan 2 farklı siparişte, 4 adet nokian kışlık lastik aldım.
    Ürünler 15.11 perşembe günü teslim edildi. Ürünle beraber fatura gelmedi. Hemen satıcı ile iletişme geçip fatura talep ettim, 7-10 gün içinde Efatura göndereceklerini belirttiler.
    Kabul etmedim, 16.11 cuma günü n11 i arayıp talep açtım bununla alakalı.
    Teslimat adresi ve Fatura adresim sistemde farklı. Hata olmaması için buna ekstra dikkat edilmesi gerektiğni satıcıya belirttim.Onlar da sistemde nasılsa, aynı şekilde faturalandırılacaktır denildi.
    GÜnler geçti, herhangi bir cevap alamadım. Mağaza komple sorumsuz çıktı. Ne mesajlara dönüldü, ne telefonlarını açtılar.
    Ben ise taleplerimi sürekli yeniledim, n11 soru cevap üzerinden.
    Sonradan bir adet fatura gönderdiler bana, o da yanlış şekilde kesilmiş. Teslimat adresi ve Fatura adresi bölümüne bakılmadan, rastgele fatura kesmişler. Ben bunu kabul etmediğimi belirttim.
    Trioto denilen firma ise, yeni fatura kesmeyeceğini söyledi.

    Ben de bunun yasal hakkım olduğunu, hatanın kendilerinden kaynaklandığını belirttim. Ve işlem yapmazlarsa Maliyeye şikayette bulunacağımı da söyledim.
    Bu sürede hemen her gün n11 i aradım. Hatanın firmadan kaynaklandığını, firmanın sistemdeki bilgilere nazaran fatura kesmediğini defalarca teyit ettiler.Ve sonucu üst kurulun vereceğini belirttiler.

    Bu şekilde 14 gün faturamı almak için çabaladım. Maliyeyi arayıp, faturayı kesmediği için Trioto denilen firmayı ve n11 i şikayet ettim. Onlar da bana satıcının kanunen 7 gün içinde faturayı teslim etmezse , ceza alacağını açıkladı. Ki teslim etmediler.

    26.11 tarihinde N11 tarafından arandım ve faturaların sistemde yazan şekilde kesilemeyeceğini, satıcı yanlış kesmiş de olsa bunu değişteremeyeceğini söyledi.
    Ben ise, hatanın beni bağlamayacağını ve kanuni hakkım olarak doğru faturayı talep ettim.

    Tam tamına 35 dakika n11 çağrı merkezi çalışanı , 'Ben başka işlem yapamam' 'bana gelen bilgi bu şekilde' vs gibi laflar edip, TELEFONU YÜZÜME KAPATTI.

    Tüm bunlar kayıt altında olan işlemlerdir.
    Sonradan satıcının yorumlarına baktığımda, 11.11 den sonra hemen herkese aynı şeyi yaptığını , şikayetlerde gördüm.

    bir şikayet şu şekilde / n11 mağaza yorumlarında:
    Sefa KILIÇ - 26.11.2018
    bir hafta uğraştırdılar. 4 lastiğinde faturasını kargoya kestirip 3 ünü gönderdiler. sonra kargo kaybetmiş dediler. kargo ile görüştüm bize teslim etmiyorlar herkese öyle yapıyoruz. merak etmeyin 1 ay bile geçse gönderirler dedi. kargoyla anlaşmışlar.göndermiş gibi yapıp göndermediler. zorla tehditle bir hafta sonra göndertebildim lastiği. iletişim sıfır telefonlara cevap vermiyorlar. hayatımın en sıkıntılı alışverişiydi. bırakın sıfır puan vermeyi seçenek olsa eksi 10 felan verirdim. ürüne sözüm yok güzel ama alışveriş yaparken dikkat edilmesi gereken bir mağaza.



    n11 mağaza linki:https://www.n11.com/magaza/trioto & https://www.n11.com/magaza/trioto/magaza-yorumlari


    Sonuç olarak N11 hiç bir türlü yardımcı olmadı. 14 gün peşinde dolandırdı bizi.
    Faturasız satışa, kaçak satışa destek verdi. Ve çağrı merkezi çalışanları saygısızca, fütursuzca hareket edip TELEFONU yüzümüze kapattı.

    Herkesin dikkatli olmasını , bu mağazadan alışveriş yapmamanızı tavsiye ediyorum.


    Not: Üyelikleri olan arkadaşlar, sözlük vs gibi sosyal medyada bu şikayeti iletirlerse minnettar olurum.







  • Kayra sen misin?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.