Şimdi Ara

Telekoma numara taşımada müşteri hizmetleri yetersizliği, bilgi alamama

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.035
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,
    geçtiğimiz hafta annemi turkcell'den telekoma geçirmek için internetten başvurdum, aradılar ve sözleşme ile hattı yolladılar. Cuma günü kargo geldi, hattı getirdi ve sözleşme evraklarını geri aldı. Ne zaman hat aktif olacak diye sorduk bilmediğini söyledi. 4441500'ü aradım. Bilmediklerini, ulaşabileceğimiz bir numara olmadığını ve hat aktif olunca bizi arayacaklarını söylediler. Evin oradaki telekom bayiine gittim onlar da bilmediklerini söylediler. Bu nasıl bir müşteri hizmeti, nasıl bir sistem anlamadım. Nereyi arayarak ben hattın ne zaman açılacağını öğrenebilirim?

    Kendim 1 ay önce vodafone'a geçtim ve her süreçte acayip ilgili ve yardımcıydılar. Çok pişman oldum telekoma karar verdiğimize.



  • Turkcell aradı mı onaylamak için ben tt den turkcelle geçerken tt aramıştı vazgeçirmeye çalışmıştı aradıklarından 1-2 gün sonra sabah geçirdiler turkcelle ama turkcellde nasıl yürüyor bu iş bilmiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Müşteri himetlerini arayın takip numarasından bulurlar sim seri numarasından da aktif olup olmadığını görürler



    Evrakların nerede olduğunu öğrenin önce size verilen takip numarasından



    Ya siz durumu tam anlatamadınız yada temsilci yardımcı olmak istememiş



    Başka temsilci ile tekrar deneyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.