Şimdi Ara

Samsung BURSA Ebru elektronik servisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 05.11.2018 tarihinde a8 2016 cihazi bataryanin %25 den sonra kapaninca en dogal olarak samsung yetkili servisine gittim ve cihazi verdim. Verirken kontrol edildi. Calismayan aksami yok tek sıkınti batarya. Cuma mesaj geliyor cihaz oldu diye ç.tesi 2 gibi gidip fiş alip bekliyorum. 40 dk bekledikten sonra servis kagidini veriyorum 10 dk oluyor 15 dk oluyor geliyorlar insanla dalga gecer gibi cihazin kamerasa sorun cikti diyorlar ozur mozur yok. Adam gibi açiklamada yok. Celiskili ifadeler hep. Snra baska biri geliyor kamera beyazliyor anakarttanda olabilir fln diyor. Cihaz cöp oldu yani. Cihazi tekrar onarima almamiz gerekiyor fln dediler. Batarya degisimi ile bunu becerenlerden nasil saglam cihaz alalim. Her gelen sikayetci. J7 pro da ic ekran durduk yere kiriliyor mus bekledigim 2 saatde 4 5 kisi geldi hepsi ayni dert hepside ic ekranda morarma akma sorunu 680 tl panel parasi istiyorlar. Hep bi sorun. Diger musteri cihazi aliyor 5 dk snra panel iyi yerine otutturulmamis diyerek sikayet ediyor. Simdi ben samsung turkiye yi aradim kayit olusturdular tuketici hakem heyetine gidicem. Teknik servisler cihazi onarmayip kullanilmaz hale getirceklerse bu tuketici nereye guvenecek ?.

    ## guncelleme

    Bugün hakem heyetine gittim. Olayi anlattim onlar servise gidip ya tutaanak tuturman gerek dedi yada servis raporunu alman gerek dedi. servise gittim hakem heyeti diyince soylemler degisti resmi talep olmadan hicbir sey yapamayiza dondu. Arka planda ne islemler yaptiniz , ilk teste okey diyen her sey telefonu parcaladiktan snra nasil fail verir diyorum en yetkili benim diyor sonra bilmiyorum diyor. Cihazin arka planda ne oldugu ne yaptiklarini isciligini bilmiyoruz. Sag olanlaei bozup parcalayip neler yapildiklari belli degil. Samsung turkiyeyi ariyorum vermesi gerekiyor yapmasi gerekiyor diyor yetki verilen firma hic bir sey yapmiyor. Tuketici samsungda hakkim0ni arayamiyor. En son tv kanallarinin whatsapp dan ulasip samsung yetkili servisini ifsa edecegim. Tuketici hakem heyetleri tutanak yoksa yapacak bir sey yok diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih203 -- 12 Kasım 2018; 16:49:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Benzer durumu bursada ABC teknik denen vasıfsız saygısız insanlardan kurulu yerde yaşadım. Kamera değiştirip içinde parmak izi ve tozlarla teslim etmişler ve arka kapağı kapatamamışlardı. Heyete verdim 3 ay sonra param hesabımdaydı. Süreç boyunca telefn sadece son 10 gün bilirkişide kaldı onun dışında bendeydi tepe tepe de kullandım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wade96

    Benzer durumu bursada ABC teknik denen vasıfsız saygısız insanlardan kurulu yerde yaşadım. Kamera değiştirip içinde parmak izi ve tozlarla teslim etmişler ve arka kapağı kapatamamışlardı. Heyete verdim 3 ay sonra param hesabımdaydı. Süreç boyunca telefn sadece son 10 gün bilirkişide kaldı onun dışında bendeydi tepe tepe de kullandım.
    Cihazi teslim almadim daha serviste.
    işçilik yetkili serviste böyle ise verilmez servise cihaz. Kendim degistirsem 15 dk da bitcek is ama garantisine guveniyoruz hep



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih203 -- 12 Kasım 2018; 9:33:47 >
  • Hakem heyetinin istekleri ve yetkili servisin ben bilmem ben vermem demesi sonucu tuketicilerim arka planda olan seyleri goremeyip magdur edilmesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazı aldim. Anakart, speaker, batarya degisti. Fakat panelin ust kismi kasaya iyi yapistiramamislar ve on kamerada da sanki cok parlak degisik. Fotolari ekleyecegim. Hakem heyetine direk mi gitsem. Pişman olsum vermeye servise

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.