Şimdi Ara

Yeni Seat Leon MK4 (ANA KONU) (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
786
Cevap
45
Favori
115.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yavaş hızlarda virajı dönerken sis lambası dönülen yönde yanıyor. Ama araç motoru tamamen durdurduğu anda sis lambası sönüyor virajda olmanıza rağmen. Dönüşe duyarlı sis lambaları sizde de böyle mi çalışıyor. Yanıp söndüğünü görebiliyorum normalde yavaşça yanıp yavaşça sönmesi gerekiyor manevra anlarında. Sizde de var mı bu tarz bir sorun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrt E kullanıcısına yanıt
    Öncelikle aracınız hayırlı olsun. Bir sorun yok, merak etmeyin. Sistem bu şekilde çalışıyor. Yolda giderken tekerlekler belli bir açıya geldiğinde sis farları viraj aydınlatma görevi görüyor. Bunu yaparken net bir şekilde yanıp sönüyorlar. Yani sizin düşündüğünüz gibi yavaşça yanıp sönmüyorlar. Bu önceki kasalarda da aynı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • lektonstar kullanıcısına yanıt

    Bahsettiğim sorun yavaşça yanıp sönmemesi değil aslında. Sorunum şu:

    Araç dönüş esnasında motoru tamamen kapatırsa (eTSI özelliği) yanar vaziyette olan sis farı sönüyor dönüşü tamamlamamış olsanız bile. Gaza basıp motora start verirseniz sönmüş far yeniden yanıyor dönüşün ortasında.

    Mesela sağa sinyal veriyorum sağ sis yanıyor gazdan ayağımı çekiyorum araç yavaşlıyor ve motor kapanıyor araç süzülüyor. Tam o esnada yanan sis farı da sönüyor. Viraj manevrasını yaparken far sönük oluyor eğer manevra esnasında gaz verirsem far yanıyor. Yani tutarsız çalışıyor. Bazen tüm manevrayı motor kapalıyken yapıyorsunuz sonra hızlanmak için gaza basınnca far yanıp sönüyor.


    Biraz ayrıntılı yazdım kusura bakmayın ama dediğim olayı test edebilecek arkadaş varsa çok sevinirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrt E kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah, gayet güzel anlatmışsınız. E-tsi larda durum nedir bilemiyorum ama anlattığınıza göre buna aslında bir eksiklik ya da hata diyebiliriz. Çünkü sürüş esnasında nasıl motor kapansa da farlar sönmüyorsa, sis farlarının da sönmemesi gerekir.
    Bu konu ile alakalı Seat a şikayet mesajları giderse belki servislere bir bülten yayınlanır ve MK4 kere bir güncelleme yapılır. Bence düzeltilmesi gereken bir sorun bu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • lektonstar kullanıcısına yanıt






    şu videoda görülebilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • şu dönüşlerde sis farı yanması tam saçmalık ne gerek var

  • berkaydj kullanıcısına yanıt

    Aslında sevdiğim bir özellik ama işte düzgün çalışmıyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Ya da doğru çalışanı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mart ayında Sytle Plus modelini aldım ve hiç sevemedim aracı ısınamadım. Sürekli SOS arızası veriyordu, multimedya bazen donuyordu, içten yanmalı motoru kapatma teknolojisine de bir türlü alışamadım. Ayrıca yol sesi alıyordu epey. Satıp Toyota'ya geri dönüş yaptım. Allah'a şükür çok memnunum. Herkese aracıyla keyifli ve güvenli sürüşler dilerim.

  • Merhaba arkadaşlar. Bu leon u çok beğeniyorum ve almayı düşünüyorum ama yurtdışında satılan bu plug-in hibrit versiyonu Türkiye ye gelecekmi yada ne zaman gelir bir duyum alan veya bir haber okuyan varmı acaba?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bu bahsettiğim sis farı olayını test edebilecek biri var mıdır? Israrla bunun normal olduğunu söylüyor servis. Ki bence değil. Sizden gelecek dönüşe göre hareket edeceğim. Şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkaydj kullanıcısına yanıt

    Aa bende ibizada ilk o özelliği kullanmis ve çok hoşuma gitmişti. Demek ki zevk meselesi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • martta manuel fr aldım, mk4'ü, ama hem manuel vitesin artan trafikle verdiği rahatsızlık, hemde hala car play'in açılamaması, ambiyans aydınlatması, ön park sensörü gibi eksikliklerden dolayı satmaya karar verdim.


    Önceki araçlarım 2020 mk3 leon fr, 2016 golf highline'dı. Ufak bir kıyaslama videosu çekmiştim, araçla ilgili sorusu olanlara birçok açıdan yardımcı olur diye düşünüyorum.


    Yigit Yilmazyoutube
    2021 Seat Leon Fr detaylı inceleme. 2020 Seat Fr ve 2016 Golf Highline'dan farkları. Acaba en iyi fp aracı bu mu ? İletişim yigityilmaz169@gmail.com alisuat@hotmail.com.tr İnsta: yiitylmaz5
    https://www.youtube.com/watch?v=RVT8DzCUd9s
  • SOS konusu yazılmış önce ki sayfalarda, aynı araca sahip bir başka kişiyle bu konuyla ilgili konuştuk, 2 tür sorun var. Ben de bazen önce hoparlörden bir cızırtı geliyor sonra 1 dk sonra falan Sos arızası veriyor, (genelde uzun yolda yada otoparkların bodrum katlarında), aracı açıp kapattığımda düzelmiyor. Aradan genelde birkaç saat geçtikten sonra , arabayı çalıştırdığımda düzelmiş oluyor. Artık alıştık bu durumda.


    Bir tanıdığımda ise, arıza hiç sönmüyor. İlk başlarda benim gibiyken son zamanlarda hiç sönmemeye başlamıştı, İspanya'dan modul gelecek falan demişlerdi adam bu sorundan arabayı satıyor şu anda.


    Üst mesajda arabayı aldığım ilk hafta çektiğim video ve kıyaslamaları anlatmıştım, aradan 5 ay geçti, ve 5 ay sonucunda araçla ilgili birkaç yorumum daha olacak.


    Aracım 9000'de şu anda ve şunu söylemekte bir sakınca görmüyorum, Trim sesi konusunda Mk3'den daha başarılı olmakla beraber basslarda kapılardan ses hafiften gelmeye başladı, Golf'te 40 binde bile sorun yoktu.


    En büyük artısını şunu söyleyebilirim özellikli 500 km+ uzun yolculuklar sonrası, genel olarak yormadı, hem sürücü hem yolcular açısından bu çok net, bu araçta en çok neyi geliştirdiler derseler konfor derdim.


    Süspansiyon bence hala son derece sert, tümseklerden çukurlardan geçerken bu çok net hissediliyor. Ama genede daha iyi mi daha iyi.


    Otomatiğe geçmek için satmam gerekiyor ama , Mk3'de olan, ambiyans aydınlatma, carplay, ön park sensörü olsa gene düşünülebilirdi, koltuk altı saklama gözlerine kadar çıkarmaları bence Seat'ın eksisi.


    Doğuş bir plus paket kampayası tarzı birşey yapsa, belli ücret karşılığında, ön park sensörü, geri görüş kamerası, carplay ve akıllı ambiyans aydınlatmayı açsa 10 bin dese verilir ama bu durumda arabanın büyük orta ekranının vs. hiç bir özelliği kalmıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ASJV06 -- 18 Ekim 2021; 16:47:14 >




  • victoriuss kullanıcısına yanıt

    Hibrit modele bence çok heves etmeyin. Vag grubun bu konuıyla alakalı çözemediği bir durum var. Bu araçların aküleri çok fazla ısınıyor. Özellikle son kasa hibrit golfte birkaç kötü olay yaşandı. Araçlar kendi kendine motor kısmından alev aldı ve araçlar yandı. Belki ülkemize gelene kadar sorunu çözmüş olurlar. Ama şuan için büyük muamma.

  • Öncelikle aracınız hayırlı olsun.

    Sadece Seat değil diğer markaların da donanımdan, hatta basit bir saklama gözünden bile kısması hepimizin canını sıkıyor. Bence ekstra opsiyon olarak, sipariş esnasında her şeyi müşteriye sunsunlar. İsteyen alsın istemeyen almasın. Herkes cebindeki parası kadar araç alır. Önceden firmaların sitelerinde KONFİGÜRASYON bölümü olurdu. Canınızın istediği özelliği zevkinize göre eklerdiniz. Fiyat kafanıza uyarsa o donanımda aracı sipariş geçerdiniz. Sanırım o dönemlerde araç alan şanslı kişilerden biriyim. Çok şükür aracım her noktasından keyif alacak kadar dolu (ön iki koltuk altı saklama gözleri dahil :). Şimdi utanmasalar "BEYFENDİ ARACINIZDA PASPAS OLSUN MU ?" diye soracak hale geldiler. Zaten fabrikadan çıkarken araca konan birçok şeyi, araç bayiye geldiğinde alıp parayla sattıklarını hepimiz biliyoruz.

    Trim sesi konusunda maalesef çok mağdurum. Sağolsun aracım ben işe gidene kadar ya da işten eve dönene kadar benimle dertleşiyor resmen :) Bir iki noktayı silikon sprey ile hallettim ama hala başka noktalardan sesler geliyor. Kaderime razı oldun artık. Bir de ülkemizin yollarının maşallahı var. Her yer çukur tümsek.

    Klasik MK3 kullanıcısı diyebilirsiniz ama ben son kasaya dış görünüş olarak pek ısınamadım. Ama ön konsol, direksiyon muazzam. Süspansiyon konusunda son kasada da herkes sertlikten muzdarip. Tamam araç spor bir model ama bir tık daha hassas bir sistem ayarlanabilirdi. Cevizin üstünden geçsek, dan dun sekiyor.

    Tekrar hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim.





  • lektonstar kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler, ben aracımı satıp, sıfır FR plus aldım, şu anda leon fr'a bindiğimi anladım. Gerçekten cam tavan, akıllı ambiyans, ön sensör önemli özellikler benim adıma, otomatik vites e-tsi motor farkından hariç olarak

  • Hayırlı olsun, kazasız belasız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subat ayında fr mk4 aldım şuan 7300 km de pazartesi işe gidecem marş yapmıyor akü bitik uyarısı verdi o günden beri serviste olayın 3 gün öncesine kadar da start stop devre dışı kalmıştı cumartesi servise götürmüştüm aküden olabilir test için getirin dediler ama ben getiremeden akü pazartesi bitti mecburen servise bıraktım. Servis kontrollerden sonra şarj dinamosu sıkıntılı gözüküyor, doğuş oto teknik ekibe mail attık cevap bekliyoruz dedi. servis sorun çözümü içinde bir tarih vermiyor. İzmir mbu yetkili serviste 4 gündür yatıyor araba bakalım nasıl bir dönüş yapacaklar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenır -- 29 Ekim 2021; 13:28:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenır kullanıcısına yanıt

    Aynı durum octavialarda yaşanıyor. Leonda ilk defa sizden duydum. Umarım sorununuz en kısa sürede çözülür. Yeni dönem vag grubu araçlarda sorun oranı maalesef yüksek. Diğer yandan çözüm odaklı da değiller, garip bir durum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenır kullanıcısına yanıt

    geçmiş olsun, yeni nesil e-tsi motormu var araçta?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.