Şimdi Ara

TURKTELEKOM'a abone olacaklar önemli tavsiyeler...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Apartmana yeni taşındım. burada tek internet sağlayacı TELEKOM olduğu için ona abone oldum. Yaklaşık bir sene kullandım. binamıza SUPERONLİNE temsilcileri geldi. Evime fiber internet sağlayacaklarını, hızlarının, TURKCELL TV+ vs hizmetlerinden bahsettiler ve ayrılma durumunda meydana gelecek farkı karşılayacaklarını söylediler. Çocukların da ısrarı ile kabul ettim. Gerçekten de TELEKOM fiber internet faturası kesmesine rağmen benim evimin içinde fiber hat yokmuş, odanın içine kadar fiber kablo çektiler. Gelen hizmetten memnunuz, halen onu kullanıyorum. Asıl sorun TELEKOM dan kurtulamamış olmam. Modem TİVİBU kutusu vs bütün ekipmanları aldım merkezlerine gittim, bana cayma bedeli olarak 1340 TL çıkarttılar.24 aylık sözleşmenin tam ortasındaymışım.(onlar adına cayma bedeli demiyorlar, size yaptığımız indirimi geri alıyoruz diyorlar, örneğin şu anda ortalama hızda sınırsız bir internet tarifesi 70 Tl ise, bunu 200 TL olarak gösteriyorlar, sizin için 70 TL yaptık diyorlar!) SUPERONLİNE sistemini kuran elemana bunu söylediğimde abi biz bunu ödemeyiz, en fazla 500 TL veriyoruz, onu da faturandan düşüyoruz dedi. Yani bu 1340 TL ödeyemedim, taksit olmuyor mu dedim hayır dediler. Bu nedenle de, tam bir sene boyunca kullanmadığım TELEKOM internet ücretini aylık 110 TL olarak ödedim.Tarihimin son günü gittim, aboneliğimi sonlandırıyorum dedim ve iptal ettiler. Bütün cihazlarını da şu andan 20 gün önce iade ettim. İki gün önce mailime 500 TL üzerinde bir fatura geldi. Telefonla arıyorum müşteri hizmetlerini ulaşamıyorum, öyle menüler yapmışlarki, birisiyle görüşemiyorsunuz, TC nizi soruyor , onu soruyor bunu soruyor ama tık yok. O zaman internetten şikayet maili yazdım. Orada nasıl iletişim kurmak istiyorsunuz diye bir bölüm var, telefon dedim. Ama arayan soran yok.. Sonra yine mail yazmışlar, bize elinizdeki belgeyi gönderin diye. Tamam göndereyim ama nasıl? nereye? internet sayfasında belge ekleyemiyorsunuz. Tekra aradım, artık yalan söyledim telefonda yeniden abone olmak istiyorum dedim, o zaman bi müşteri temsilcisi hemen çıkıyor, ondan rica ettim, beni bir bölüme aktardı, orada hesap sorar tavırlarla benden bi ton bilgi aldıktan sonra, şu fax numarasına fax çekin elinizdeki belgeyi dedi. Lan bu devirde fax mı kaldı? Siz bana fatura göderirken benim mailimi resmi olarak kabul ediyorsunuz! Ben resmini çekip ya da belge halinde internetten mail olarak göndersem? Yok olmaz.whats up göndersem? yok olmaz, FAcebook? yok...illa, uyuz, çiziki ezik bi fax çekeceksin. PTT ye gittim, bir sayfası 4,5 lira, iki sayfa dokuz liraya faks çektim. Bakalım sonuc bekliyorum.
    AMAN YENİ ABONE OLACAKLAR, bu yazdığım konuları iyi etüd edin, inceleyin , ondan sonra o kargacık burgacık ufak yazılı belgeye imza atın. Adamların söylediklerine sakın inanmayın. Hayat edindiğiniz tecrübelerdir unutmayın. Demedi demeyin, bir kazık da siz yemeyin.







  • Turkcell de aynı şeyin laciverti iptal ettireceğiniz zaman görürsünüz yakınıma 1 yıl kalan taahhütü için 1500 TL istediler sizinkisi gibi tv falan da yok kısacası Türkiye'de düzgün bir tane firma yok taahhüt olmayan da bile sorun yaşayınca beğenmiyorsan iptal et diyor



    Ayrıca internetten de fax gönderebilirdin veya Telekom müdürlüğünde, mağazasında işini görebilirdin



    quote:

    Müşterilerimizin abonelik fesih işlemlerini, Türk Telekom Ofis /Grup Mağazalarına şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapabilmesi mümkündür.


    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/destek/internet/sayfalar/fesih-islemleri-hakkinda.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Data -- 12 Ekim 2018; 23:14:22 >




  • TL;DR TTNET pişmanlıktır, ne yazıkki ülkede adam gibi iss yok.Bana sakın kablonet var demeyin beş para etmez bir iss.
  • Memlekette bu durumla ilgilenen kurum hangisiyse artık şu taahhüt olayına bir el atıp düzene sokması lazım. Sizin yaşadığınız gibi taahhüt yüzünden almadığı hizmete para ödemek zorunda kalanlar yada benim gibi toplu parayı ödemek istemeyip hizmet adı altında satılan leş interneti/hizmeti mecburen kullanmaya devam eden insanların sayısı çok fazla. Adamlar tefeci gibi kafasına göre taahhüt iptal bedeli çıkarıyo telefonda iki kelimeyle abone yaptığı kullanıcıyı iptal ederken sürüm sürüm süründürüyo. Gerekli yerlere gidip başvur demek istiyorum ama ilgili kurumların da ne olduğu malum. BTK'ya CİMER'e yazarsın onlar seni Türk Telekom'a tekrar yönlendirir mağdur olan yine kullanıcı olur. Bende Türk Telekom'dan ağzı yanmış bir kullanıcı olarak söylüyorum olurda bu yazıyı gören olursa sakın bu lanet firmaya bulaşmayın.
  • yukarıdan kaldığım yerden devam ediyorum :)

    TELEKOM un merkezine, bütün ekipmanları, orjinal naylon poşetleri dahil teslim etmem rağmen, bunlar merkeze göndermemiş, bende faks istemişlerdi. Nalet faks numarasını buldum, PTT den 9 TL ödeyerek çektirdim. BEŞ GÜN GEÇTİ arayan soran yok. aradım bunları yine telefon ile şikayet bölümü yok ulaşmak zor ama yeni müşteri olacak diye yalvar yakar ulaştım :) dedim ben faks gönderdim, ananın adı, kızlık soyadı vs vs, bakalım dedi...Baktı dedi gelmemiş daha (FAKS yolda, beş günde samsundan asnkaraya gitmemiş) ne yapalım edcdim: Bekleyelim dedi beş günün dolmasını, yarın sabah bir daha arayın.. Ertesi gün tekrar aynı telefondan yalvar yakar aradım. Sorgu sual sonrası, yok dedi gelmemiş faksınız...Ne yapalım? Yeniden çekin dedi. dedim allah belanızı versin (içimden) kardeşim dedim bir faks 9 TL, maille yollayım, whatsup dan yollayım, face den yollayım, yalvar yakar bi mail adresi verdi..buradan gönder, ama gönderdikten sonra bi daha bizi ara, göndediğin mail adresini söyle, onas göre kontrol edelim. Şimdi söylesem olmuoyr mu? yok olmuyor... Mail gönderdim.. Kontrol ettim bende gitti görünüyor. Tekrar yeni abone olacam bölümünden telefon bağlantısı sağladım, çıkan elemana yok kardeşim be yeni abone olmayacağım, şikayet ediyorum, beni o bölüme aktarır mısın, yalvar yakar.. aktardı.. Bekliyorum..Telefonda ses yok..Çıt çıkmıyor.. telefonum ölü taklidi yapıyor.. Yahu bir ses ver, ulaşılamıyor de, beklemede de, meşgul de, bi şey de... Ses yok.. üç dakika bekledim.. kapattım.. biraz sonra yine aradım, yeni aboner olacam taklidi yaptım, bu sefer ben sinirliyim ya, hemen hissederler, çok hassaslar, kızdı bana hanımefendi, burası dedi yeni müşteri kaydı yapılan yer, yanluış aradınız.. Yapma bacım, bak dua ederim, Allah rızası için, ne olur oraya aktar beni..tamamdedi aktarıyorum... On saniye sonra "aradığınız numaraya ulaşılamıyor, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz"... Sonra gittim tabancamöı aldım, temizledim namlusunu, şarjörümü kontrol ettim, hemen yakınımda zaten, bana bu zulmü yapan TELEKOM u basacam. Şaka şaka :) ama gittim TELEKOM merkezine, anlattım, dedim 500 liralık fatura.. Baktılar, kontrol ettiler. dediler bununüçyüzünü düşelim.. İyi de dedim kalan 200 ne? o da dediler sizin itivibu aboneliğiniz dört ay sonradan olmuş ondan cayma bedeli...Ama intrnetim doldu 24 ay eşek gibi ödedim. sizi bana sağlamadığınız TİVİBU hizmetinin parasını alıyorsunuz, bu dediler internetsiz olmaz. Ne yapmalıydım? 24 ay keriz gibi ödediğin interneti, bu sefer taahhütsüz dört ay daha (150 TL) uzatsaydın TV izlemek için..Allah topunuzun belasını versin diye niyet ettim içimden ve çıktım geldim :) Şikayet edecem her yere.. ama bu adamlarla iş yaparken bu yazdıklarımız tevrübe olsun yeni nesillere.. Bi sözleşme imzalarken mutlaka okuyun arkadaşlarım kardeşlerim.




  • aaaaaaaaaaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D70F677D1 -- 30 Nisan 2020; 5:40:11 >
  • aaaaaaaaaaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D70F677D1 -- 30 Nisan 2020; 5:40:0 >
  • aaaaaaaaaaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D70F677D1 -- 30 Nisan 2020; 5:39:49 >
  • Taahhüt olayında bir sınır olmalı...mesela 6 aydan fazla taahhüt yapılmamalı ya da atıyorum 300 tlden fazla cayma bedeli çıkmamalı...ama devlette maalesef bunların yanında halkın değil
  • Size bence en büyük kazığı turkcell atmış. Ben olsam turkcell i iptal ederdim taahhüt bittiğinde.



    Cayma bedelini karşılarız deyip sonra 500 lirasını karşılıyoruz biz onu da taksitle demesi turkcell in en büyük kazığı olmuş.
  • maxplanck M kullanıcısına yanıt
    Cayma bedelleri bu kadar yüksek değildi eskiden.



    Bunu ilk çıkaran turkcell oldu. Bir süre sonra Türk Telekom da turkcell den örnek alarak bunu getirdi.



    Şu an sorsan belki turkcell bu cayma bedellerinin düşürülmesini ister. Çünkü geçiş yapmak isteyen kişilerin cayma bedellerini ödeyemiyor. Çok yüksek bedeller.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.