Şimdi Ara

Türknet Haksız Faturalandırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • - Çözüme ulaşmıştır , konu silinebilir . -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jrsmurfs -- 11 Ekim 2018; 11:32:7 >



  • 2126903211 hizmet no'lu Türknet aboneliğimi iptal ettirdim. Telefonuma mesaj olarak 03.10.2018 tarihinde talebiniz üzerine aboneliğinizi iptal ettik mesajıda geldi ama ekim ayı faturası kesilmiş 64.99 TL olarak. Ben iptal ettirdiğim hizmet için boş yere fatura demek istemiyorum Türknet lütfen artık benimle olan ilişkini kesermisin. Fatura kesilecekse bile 2 günlük bir tutar gelmesi lazımdı 64.99 ne demek gereğinin yapılmasını arz ediyorum. Yoksa gerekli mecralara başvuracağım.
  • Aynı problemle bende karşı karşıyayım. Tarihlerde aynı. Hizmet numaram 2165329078

    3 Ekim'de Türnet aboneliğimi iptal ettirdim. İptalin gerçekleştiğine dair mesaj da geldi ve online işlemlerdeki tüm bilgiler erişilmez oldu. Kısaca buraya kadar sorun yok. Ancak bugün ekim ayı için fatura kesmişler ben ilk üç gün için bir fatura bekliyordum ama tam fatura gelmiş. (65 TL) Tabi kredi kartından otomatik olarak çekmişler parayı hemen. Kurtulmaya uğraştığımız yetmedi. Bir de şimdi sıra paramızı geri almak için uğraşmaya mı geldi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jdivision -- 12 Ekim 2018; 3:24:39 >
  • Jdivision J kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 14:53:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jdivision J kullanıcısına yanıt
    Fatura incelemesini için sikayette bulundum sikayet hattini arayip durumu belirt sende btk ya yazdim ben durumu sende lanet firmadan bi kurtulamadik arkadas bu nedir ya ben demi odiyim faturayi simdi odemezsem bide gecikme payida eklerler sikayet hattinda konustugm kişi faturayi odeyin bidahaki ay iade edilir fazlasi diyor şu saçmaliga bakarmisin ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destek hattına faturanın incelenmesi için kayıt bıraktım. her ne kadar ilginmeyeceklerini düşünsem de.

    Kredi kartımdan otomatik ödeme alınma iznini de iptal ettim. En azından bu sorunun devam etmesi halinde ödeme otomatik gerçekleşmemiş olur.

    Bunların işi müşteriyi oyalamak, o yüzden bana da "siz ödeyin sonra iade alırsınız" deneceğinden şüphem yok.
    forumdaki destek konusuna da yazacaktım ama orası da müşterinin gazını almak niyetiyle var sadece.

    otomatik ödeme alındığı için üstteki arkadaşın söylediği de aklıma yattı. bu ay bekleyip sonuca göre btk'ya başvurmak doğru geliyor şu an. neticede hizmetin iptal olduğuna dair mesajı da aldığımıza göre en kötü ihtimalle iş btk tarafından çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jdivision -- 12 Ekim 2018; 12:42:4 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.