Şimdi Ara

konudışı şikayetvara döndü!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bence yeni bir başlık açılsın tüketici şikayetleri diye.konudışına gülüp eglenmek için giriyoruz ama onlarca şu pişmanlıktır,bu firma şöyledir okuyup duruyoruz.bu konuları bir başlıkta toplamak daha mantıklı olur gibi.sırf şikayet yazmak için üye olan bile var foruma



  • +1
  • Konu dışı diyoruz zaten buraya.
    Güldürü / eğlence bölümü olmadığı gibi şikayet bölümü de değil.
    Konu başlığı olmayan her şey buraya yazılabilir.
    Aynı mantıkla sizin için şikayet konuları açanlarda serzenişte bulunabilir.
    Karşılıklı hoşgörü lazım.
  • Şu firma şöyle dolandırıcı, şurası böyle paramı kaptı, şu kişi tarafından dolandırıldım, çok tipsizim, en büyük loser benim, annem beni doğurmamış m...ış.. Bu nedir olm Yeminle tiksindim konu dışından
  • Burada insanlar seslerini duyurabiliyor sebep o.
  • şu reklamı geç gene çıkıp duruyor nasıl iptal ediyoduk ya şikayet edecem artık
  • Sanane?
  • Cool Storm kullanıcısına yanıt
    yazdıgımdan SANENE? hadi konuya girdin,girdigin gibi de gidersin
  • tabi ki sesimizi duyuralım,buna itirazım olmadıgı gibi ayrı bir bölümaçılsın diye teklif sundum.hatta firmalar için daha caydırıcı olur düşüncesindeyim


    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teomanda -- 9 Ekim 2018; 18:38:9 >
  • Ekşi sözlük ve donanımhaber daha geniş bi kitlete hitap ediyo. Firmalar burdaki şikayetleri dikkate alıp sorunu daha çabuk çözüyo. Şahsen benlik sıkıntı yok. Yarın herhangi bir mağduriyet yaşasam bende açarım konu. Biraz böyle konuları mazur görmek lazım aslında.
  • konu disi bitmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teomanda

    yazdıgımdan SANENE? hadi konuya girdin,girdigin gibi de gidersin
    SENENE
  • hocam yanlış anladınız galiba,bu tür konular açılmasın demiyorum,tabi ki açılsın birlikte hareket edip birbirimize destek olalım ama bunu tek bir başlık altında yada bölümde toplasak daha etkili olmaz mı? anlatmak istedigin buydu
  • fikrinize katılıyorum.

    bir ürün alırken öncelikle arama motorlarında firma ile ilgili şikayertleri, müşteri memnuniyetine bakarım.

    burda da bi dünya mağdur insan sorunlarını paylaşıyor. sırf 100lerce okunduğundan şirketin sorunu çözdüğü görülebiliyor.
  • rukaplan R kullanıcısına yanıt
    evet haklısınız.firma şikayetleri yada müşteri membuniyetsizligi gibi bir bölüm olsa firmalar o bölümde adlarını görmemek için daha duyarlı davranırlar.böylece konudışı bölümüde eski haline dönmüş olur
  • teomanda kullanıcısına yanıt
    Bu konu şikayet için yeterlidir

    Yönetimden gereğinin yapılmasını rica ederim
  • Arkadaşlar konu dışı siyaset yüzünden bitmiştir.
  • Rindaman kullanıcısına yanıt
    ülke gündemi ve siyaset başlıgı var zaten ama her konuyu bölümüne açan üye pek yok
  • teomanda kullanıcısına yanıt
    Valla sen de haklısın ama insanlar kendini duyurabilmek için sosyal medyanın gücünden faydalanmaya çalışıyor..

    ben de geçende konu açtım, bir sürü insan geldi yazdı, iyi diyen de oldu kötü diyende oldu..

    Umarım senin de konu açıp destek alma ihtiyacı duyduğun bir gün gelmez...
  • Rindaman kullanıcısına yanıt
    hocam beni tamamen yanlış anlamışsınız,ben kimse şikayet konusu açmasın demedim ki; bu şikayetleri başka bir başlık altında toplayalım dedim.böylece firmalar açısından daha caydırıcı olur kanaatindeyim
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.