Şimdi Ara

Teleservice ve samsung rezaleti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 4 Eylül 2018 tarihinde teknosa.com internet sitesinden Samsung j7 Pro telefondan iki adet sipariş ettim. 8 Eylül tarihinde kargodan ürünleri teslim aldım. Ürünlerden bir tanesinin ekranın büyük bölümünün simsiyah, içinden mürekkep akmış gibi olduğunu, fark ettim. Hemen Teknosa müşteri hizmetlerini aradım. Telefonu kendilerine geri göndermelerini ya da Teknosa mağazasında teslim etmemi söylediler. Hem bulunduğum ilçede ilgili kargo şirketinin olmaması hem de telefonun sıfır hasarsız bir şekilde teslim ettiğime dair belge alabilmek için 11 Eylül günü Teknosa Aydın mağazasında ürünü teslim ettim. Ürünün hasarsız olduğunu fakat ekranında renk akması olduğuna dair ve değişim isteğimi belirtir belge aldım. Tam 21 gün sonra Teleservice tarafından arandım ve kullanıcı hatası olduğunu 700 TL masrafı olduğunu belirten bir telefon görüşmesi yaptım. Benim telefonu onarım için göndermediğimi sıfır olarak aldığım ürünün bozuk çıkması üzerine değişim için Teknosa'ya iade ettiğimi belirttim. Durumu Samsung müşteri hizmetlerine de bildirdim. Yetkili biri tarafından aranacağım söylendi. Şimdi merakla bekliyorum sonucu. Bu arada ürünü kargodan sağlam bir şekilde teslim aldım ne kutuda ne de telefonda herhangi bir darbe, çarpma, ezilme, çizik vb... İzi yoktu. Kutunun üstünde koruma etiketi vardı ve daha önce açılmamıştı. Telefonun üstünde gelen jelatinine dahi dokunmadım, aldığım şekilde de teslim ettim. Bugün teleservice den sms geldi, ürünümüz kargoya verildi diye. Sikayetvar daki sikayetcime binaen samsung dan aradım yapacak birşey olmadığını yeleservisin telefonun iç ekranının kırık olduğunu tespit ettiğini bu durumun kullanıcı hatasına girdiğini anlattılar. Ben de jelatinine dahi dokunulmamış üzerinde en ufak bir kusur, iz, olmadan bunun nasıl olabileceğini sordum, onu biz bilemeyiz yanıtını aldım. Fakat izmirde ki başarı elektronik servisine gönderebileceğimi belirttiler. Teknosagı arıyorum, kargo görevlisine tutanak tutanak tutturmanız lazımdı dediler. Kutu sapasağlamdı, kutunun üstündeki koruma bandı sağlamdı buna rağmen kutuyu açtım telefon sıfırdı ve toz dahi yoktu. Neyin tutanağı, ben zaten mağazanıza hasarsız teslim ettim diyorum. Sizi arayacaklar deyip geçiştiriyorlar. Bu durumda ne yapmalıyım şaşırdım, sinir sistemim bozuldu. Yarın kargodan ürünün üstündeki bana geldiği gibi değilse; koruma bandı sökülmüş vb. Tutanak tutturup teslim almayı düşünüyorum. Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.