Şimdi Ara

Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü (1051. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
23.821
Cevap
654
Favori
558.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10491050105110521053
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Çok sağolun hızlı cevap için.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, bayramdan sonra Roborock S6 MaxV almak istiyorum. Garantili olarak nereden almamı önerirsiniz?
    Delta teknik servis garantisiyle satılan cihazlar var. Ancak hiçkimse deltadan memnun değil. Garanti kapsamında teknik servis hizmeti veren başka firma var mı?

    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Mop pro kullanıcısıyım.
    Annemlerde de var ve 2 cihazda da aynı sorun mevcut.

    Cihazı fabrika ayarlarına bile geri döndürdürdük ancak bir türlü harita çıkarttıramıyoruz. İki cihazda da 10’ar kere denedik. Artık çaresiz kaldık.
    İos uygulaması güncel.
    Cihazın birisi harita çıkarıyor ancak sonrasında harita kayboluyor.
    Diğer cihaz ise harita dahi çıkaramıyor. Kafası karışıyor ve evde kayboluyor.

    Haritalama yapması için kenarları süpür özelliğini açıyoruz.

    Evi cihaz haritalama yapsın diye derleyip düzenlemekten yıldık.

    Yardım lütfen..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mop pro kullanıcısıyım şarj %100 olunca prizden çıkarıyorum daha sonra süpürme yaptırmak icin fişi geri taktığımda pil kendini tüketmiş oluyor. Çok tuhaf geldi. Tecrübesi olan var midir?
  • Robot süpürgelerin sürekli şarjda kalması gerekiyor pil optimizasyonu için. Telefon gibi şarjdan çekme olayı yok. Fişten çekince kullanmasınız da şarjı zamanla azalır. 10-15 gün vs kullanmayacaksanız fişten çekip kapatın.

  • cerci46 C kullanıcısına yanıt
    Bilgi icin teşekkür ederim. Eski mantıktan kurtulmak lazım demek ki
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Bundan önce ilife s8 vardı valla bundan iyiydi. Perde fln dinlemez dalar heryeri temizlerdi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • thekocak kullanıcısına yanıt

    E doğal olarak.. ne kamerası var ne lidarı...

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Olmaz olsun😁

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İnternet bağlantısı ve yer bulma daima açık.

  • tcantcan T kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    kenarları süpür komutu ile yapıyorsunuz ilk haritalandırmayı, değil mi?

  • tcantcan T kullanıcısına yanıt
    Benzer sorunu yaşamıştım cihaza reset atarak çözdüm olayı. Home tuşuna uzunca basın bir uyarı göreceksiniz. Uyarı sonrası 5sn içinde tekrar home tuşuna uzun basın daha sonra cihaz fabrika ayarlarına döndü gibi.birşey diyecek. Daha sonra kurulumları tekrar yapıyorsunuz. Bir de şarj istasyonunun sağ sol ve önü açık olsun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Evet hocam kenarları süpür seçeneğini açıyorum..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cedrus32 kullanıcısına yanıt

    Yaklaşık 5 kere fabrika ayarlarına döndürdüm cihazları.. çözüm olmadı maalesef..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 senedir s5 max kullanicisiyim herhangi bir sorun yaratmadı cihaz bana hiç. Yalniz son güncellemelerle 2 3 aydır uygulamaya girip robota tıkladıktan sonra ana ekranda birden fazla haritalama kaybedildiğinde haritayı değiştirmek için solda bir imge vardı o yok haritalara girip kullanmak istediğim haritaya gelip düzenle diyip ana ekrana gelince harita geliyor yok mu bir kısa yolu yahu eskiden tek tıkla hallediliyordu güncellemeyle gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 5 aydır s5 max kullanıcısıyım. Güncelleme geldi ama hiç güncellemedim. Yazdığınızdan hariç güncellemenin bir zararını yada faydasını gördünüz mü? benim firmware sürüm şuan: 01.10.26

  • Roborock S5 max kullanıcısıyım. Orjinal ya da orjinale çok yakın filtre arıyorum. Alıp memnun kalan, tavsiye edecek olan var mı? Teşekkürler..

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Sorunsuz olarak son güncelleme yüklendi, robotta her hangi bir sıkıntı gözlemlemedik.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bekircos B kullanıcısına yanıt

    Çok sevindim, sorunlu serilerden değilmiş demekki cihazınız.

    İyi günlerde kullanınız.

  • daywalker41 D kullanıcısına yanıt

    Orijinal Roborock filtresi bende var efendim.

    Sürekli ithal ediyorum.

    Özelden yazabilirsiniz.

  • 
Sayfa: önceki 10491050105110521053
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.