Şimdi Ara

N11 alışveriş fatura sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
910
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • N11.com daki bir satıcıdan alışveriş yaptım, ürün elime geçti herhangi bir problemi yok;ancak ürünle beraber fatura gelmedi . Satıcıyla iletişime gectim,durumu anlattım faturayı tarayıp e-posta olarak yollayacaklarını söylediler .3 gün olacak bekliyorum fatura yollamalarını.N11 müşteri hizmetleri ile iletişime geçip durumdan haberdar ettim, ilgili departmana iletildi problem dediler.Yapmam gerekenler bu mudur , başka bir şey yapmalı mıyım ? İlk defa böyle bir sorunla karşılaştım.İlerde fatura gelmez ise ne yapmalıyım? ( Siparişi daha onaylamadım, satıcıya para geçmedi )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Merhaba Bot Player Tr,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • N11 ile satıcı sorunu hallettiler,fatura elime ulaştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 de sürekli oluyor bu 3-4 defa bana da gelmedi fatura Mail atınca da unutulmuş kargoda kaybolmuş falan diyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.