Şimdi Ara

(Santral problemi -?-) Hat değerleri olmakla olmamak arasında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Türknette yeni abonelerden biriyim. 1 ay düzgün bir şekilde kullandıktan sonra Nakil yapmam gerekti ve her ne hikmetse her şey bundan sonra başladı. Adım adım yazıp çözüm bulmayı bekliyorum sayın yetkililerden.@TurkNetDestek

    - 7 Eylül 2018 tarihinde online nakil işlemi başlattım ve 2 gün sonra SMS geldi. "Fiziksel bağlantılarınız tamamsa kullanabilirsiniz." gibi bir içeriği vardı. Yeni taşındığım ev sıfır bina değil ve benden öncekiler internet ve telefon kullanıyordu yani fiziksel bağlantı tamam. Ancak ne DSL ne internet ışığı yanıyor ve telefonda çevir sesi de yok.
    - 12 Eylül 2018, arıza kaydı oluşturdum veya 9 u da olabilir. Online işlemlerdeki hangisini gösteriyor bilmiyorum. Sistemdekini buraya aynen aktarıyorum. "İnternet Arıza
    19664939

    Merhaba, Türk Telekom saha ekibi santral ve binanızdaki ankastre kutusu arasında bulunan fiziksel bağlantıyı kontrol ederek sorunu çözdü. Hizmetinizi hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

    12.09.2018 01:16:22" Ancak hala internetim ve telefonum yok. Bu arada eski evim ile yeni evim arasında sadece 1 sokak var. Aynı mahalle aynı cadde vs.

    - 15 Eylül 2018, arıza kaydı açtım "Telefon Arıza/ Çevir Sesi Yok" Destek açıklaması:
    Merhaba, yaptığımız incelemelerde bağlantınızda yaşadığınız sorunun altyapıdan kaynaklanan fiziksel bir arızadan kaynaklandığını tespit ettik. Sorunun çözümü için altyapı sağlayıcı firma olan Türk Telekoma bildirimde bulunduk. Türk Telekom ekipleri sahadaki soruna yerinde müdahale ettikten sonra yapılan işlemler konusunda size bilgilendireceğiz.
    - 18 Eylül 2018, Modem ile ilgili arıza kaydı açtım. Bu bölgenin altyapısı iyi olmasına rağmen hat değerlerim Max. 18Mbit kaldırabilecek şartlardaydı.SNR değerleri: SNR Margin(dB) Upload:10.2 Download:6.3

    - 19 Eylül 2018, 1 günlük internetim oldu hem de bu sefer 8Mbit şeklinde. Ama sabit telefon hala ölü.

    - 20 Eylül 2018, 2 gram internetim vardı o da gitti. Ve hala yok derken gece yarısı 8Mbit hızında geldi. Hat değerleri çöp.

    - 22 Eylül 2018, Twitter türknet destek hesabına tweet attım, ilgileniyoruz vs vs dediler. Kısmet. Bekliyorum.



    Bilgileri buraya yazıyorum ve diğer bilgileri (GSM No, adres, sabit no vs) PM üzerinden gönderebilirim.

    Devre no: 8820669310
    Santral: Buca-99

    Efeler mah.
    Buca/İZMİR



    **Dipnot: Apartman tesisatı yeni değişti, modem VDSL destekli (1 sokak üstte 35 mbit alıyordum) K.adı şifre gibi modem kurulumları düzgün
    Hattın güncel durumu:
    (Santral problemi -?-) Hat değerleri olmakla olmamak arasında

    Türknet anlık teknik bilgiler:
    (Santral problemi -?-) Hat değerleri olmakla olmamak arasında

    @TurkNetDestek



  • Bu probleme çok yakın bir problem yaşıyorum 2 aydır telefon yok hat değerleri rezalet durumda arıza kayıtları çözüldü denip kapatılıyor en sonunda ankastreye bakmaya gelen türk telekom ekipleri ölçüm yaptı apartmana gelen lokal bakır kabloda arıza var problem bundan kaynaklı dedi apartmana santralden yeni bakır kablo çekilmeliymiş 15 gündür internetsiz bekliyorum bir gelişme yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bluepower -- 23 Eylül 2018; 4:47:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işin ilginç tarafı aynı dairede birkaç gün önce 17 mbit de aldım
  • Probis kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimalle kablo sorun var hat zayıflama öyle gösteriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    zaten hat değerleri berbat. Apartman içi tesisat yeni. Problem ankastre mi başka altyapı sıkıntısı mı bilemiyorum.
    Buradaki türknetDestek ten de destek istedim ancak herhangi bi kontak kuramadım ne yazık ki. Çaresizce umarsızca çözüm arıyorum.
  • Probis kullanıcısına yanıt
    Size gelen kabloları ankastre kutudan kontrol edin.

    Modem ile oraya takin kendi hat değerlerini bakın değişiklik var diye bakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Probis öz abim olur, aynı evde yaşıyoruz.

    25.09.2018 tarihinde snr margin değeri 5.9 - 6 değerlerinden 20-25 değerlerine çıktı, özetle hat değerleri düzeldi. Ancak o günden beri:

    Download hızı: 7 mbps
    Upload hızı: 0.7 mbps
    Telefon sinyali: Yok

    Hafta içi günleri akşamları interneti kullanamıyorum. Yoğunluktan dolayı olsa gerek, saat 18:00'dan sonra internet kullanılamaz hâle geliyor.

    Hafta sonları bütün saatler internet kullanılamıyor.

    Bu saatlerde PİNG
    İstanbul'a yapılan ping testleri ortalama 200, min: 25, max: 1000.
    Hollanda'ya yapılan ping testleri ortalama 210, min: 65, max: 1500.


    Muhattap YOK.
    2 tane açık destek kaydı bulunmakta, 2'sine de gelen cevap yok!
    Yeni destek kaydı oluşturamıyorum, "sistem hatası" diye hata veriyor.

    @TurkNetDestek

    (Santral problemi -?-) Hat değerleri olmakla olmamak arasında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CrashBone -- 30 Eylül 2018; 21:8:23 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.