26 / 07 / 2018 tarihinde gittigidiyor üzerinden, happycenter satıcısından 19.01 TL ye ürün aldım. Satıcı aynı gün kargo yaptı , fakat kargo takip koduyla baktığımda kargonun bana uzak bir şubeye gittiğini farkettim ve satıcıya bu durumu ilettim. Ürün yaklaşık 1 hafta içinde gelmedi ( kargo yazan şubeye bile varmadı ) ve durumu gittigiyor'a aktardım ve para transferini durdurdu. Akabinde satıcıya ve gittigidiyor a birçok mesaj attım fakat para ne satıcıya aktarıldı nede bana. Ayrıca kargo şirketinde de ( aras kargo ) hala transfer sürecinde gözüküyor ürün. Kargodan da bir cevap alamadım. Sonuç olarak benim ödemiş olduğum tutar hiç oldu. Gerekli yerlere başvurucam, konuyu açma sebebim dikkatli olunması yönünde.
ben de birçok kez happycenter'dan alışveriş yaptım, hiç böyle birşey başıma gelmemişti. alışverişlerimin geneli de 200 TL+ oluyor.