Şimdi Ara

Kurumsal bir firma tarafından DORANDIRILDIM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 26 / 07 / 2018 tarihinde gittigidiyor üzerinden, happycenter satıcısından 19.01 TL ye ürün aldım. Satıcı aynı gün kargo yaptı , fakat kargo takip koduyla baktığımda kargonun bana uzak bir şubeye gittiğini farkettim ve satıcıya bu durumu ilettim. Ürün yaklaşık 1 hafta içinde gelmedi ( kargo yazan şubeye bile varmadı ) ve durumu gittigiyor'a aktardım ve para transferini durdurdu. Akabinde satıcıya ve gittigidiyor a birçok mesaj attım fakat para ne satıcıya aktarıldı nede bana. Ayrıca kargo şirketinde de ( aras kargo ) hala transfer sürecinde gözüküyor ürün. Kargodan da bir cevap alamadım. Sonuç olarak benim ödemiş olduğum tutar hiç oldu. Gerekli yerlere başvurucam, konuyu açma sebebim dikkatli olunması yönünde.



  • ben de birçok kez happycenter'dan alışveriş yaptım, hiç böyle birşey başıma gelmemişti. alışverişlerimin geneli de 200 TL+ oluyor.

    http://prntscr.com/kx4spk
    http://prntscr.com/kx4sux

    Umarım paranızı geri alabilirsiniz.
  • Aras kargo kadar berbat bir şirket yoktur. Benimde 1-2 kargom kayboldu. Bir ürün alırken kargo firmasına dikkat edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.