Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (547. sayfa)

5 sn
331.553
Cevap
8.114
Favori
72.852.767
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1591 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 545546547548549
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XanthiN

    N11'i boş geçtik. Amazon umarım güzel bir yanıt verecek.
    Aynen öyle bende n11 boykot ettim. amazondan 4 tane ürün aldım ve çevremede tavsiye ettim.
  • fakire her friday black




  • iPad Pro 10.5 64GB



    https://www.amazon.com.tr/Apple-10-5-Wi-Fi-Tablet-Gümüş/dp/B07GC424NX



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huysuz İhtiyar -- 16 Kasım 2018; 15:09:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İndirim ne zaman olacak Perşembe gecesi mi başlayacak?

    Yoksa tüm hafta mı sürüyor nasıl oluyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar

    iPad Pro 10.5 64GB



    https://www.amazon.com.tr/Apple-10-5-Wi-Fi-Tablet-Gümüş/dp/B07GC424NX
    Harika fiyat, keşke uzay gri de olsaydı... İlk çıkış fiyatına yakın 3500TL'ydi o zaman...
  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    12.5 olsa tadindan yenmezdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guntoldu

    Merhaba bende tam iade işlemleri ile ilgili bilgi arayışı içerisindeydim. İnternetten nadir alışveriş yapan birisiyim ve ilk defa amazon.com.tr den ürün alacağım satıcı da amazon olarak, monitör almayı planlıyorum.
    Sormak istediğim şu; monitörde ölü piksel yada ışık sızma durumları olursa ben bunun iadesi için ne yapmam gerekir ? İade süresi ne kadar oluyor, ürünü açıp kullandıktan sonra olası böyle bir sorunu fark edeceğim için iade talimatlarında ürünün kullanılmamış olması gibi bir ibare var mı ? Teknik servise vs. gidipte ondan sonra mı iade edebiliyorum ?
    Böyle bir durum ile karşılaşırsam önceden ne yapmak gerektiğini bilmem çok önemli, yardımcı olursanız sevinirim.

    Oyle bir durumda urunu cayma hakkinizi kullanarak iade edin olu pikselli diye belirtmenize gerek yok. Olu pikselli urunu alip saglamini yollamalari mumkun degil zaten. Ben de iki hafta evvel viewsonic monitor aldim ve ekrani sorunlu cikti cayma hakkimi kullandim. Tutuyp da bu arizali saglamini yollayin desem kesinlikle kabul etmezler daha kabul eden biryer de gormedim. Amazon harici satici olmasina ragmen kargo ellerine gecer gecmez kartima iade yansidi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazzini

    Hocam sizin yazdığınız mesajın birazını okuyan ne yapmak istediğinizi anlar kolay bir şekilde hala paylaştığınız ürünün linkine girip sizin yazdığınız fiyattan 5tl daha uygun bu mu fırsat diye soruyorlar akıl alır gibi değil. Eeeeyyyy cemaati müslimin mersin123 nickli arkadaş bf günü indirim olup olmadığını anlamanız için 11.11de fiyatta ne kadar değişmiş şuanki fiyatı ne yazıyor bu sayede karşılaştırma yapabilesiniz birde adama konuyu kirletiyor diye laf söylemişsiniz. Dostun bu sivri zekalılar emin ol bf günü yıııaaa şu ürün 11.11de ne kadardı diyip sayfalarca bu soruyu sorarak konuyu çöpe çevirecek.

    Alıntıları Göster
    9 kasım gibi aliexpress e girmiştim. Ürünlerin fiyat geçmişini gösteren bir grafik koymuşlardı ürün sayfasına. İstisnasız her ürüne 10-15 Ekim arasında %50-%80 arası fiyat artışı yapılmıştı. Sonra aynı fiyata tekrar düşürmüşler. Böylece %50-%80 indirimli gözüküyorlar. Alacağın varsada o listeyi görünce vazgeçiyorsun. Şimdi denk gelemedim aliexpresste o grafiklere ürün sayfasında, büyük ihtimalle kaldırıldı. Çok çok nadir ürün ve firmalar dışında piyasanın yüzde 90 ı bu şekilde indirimlere hazırlanıyor.




  • guntoldu kullanıcısına yanıt
    Yasa geregi urunun mutat kullanimi (aksesuarlar dahil) iadeye engel degil. Mutat kullanim urunun amacina uygun kullanim demektir. Yani monitoru alir acar,kablolarini paketten cikartir, cihaza elektrik verir, goruntu alirsiniz.

    Ama firmalar tabi ki iade konusunda "bunun paketi acilmis" vs. gibi gerekcelerle iadeyi reddetmeye calisiyor. Alicilar da bu sistemi suistimal etmiyor degil ama isin o tarafi farkli bir boyut.

    Amazon biraz daha musteri memnuniyeti odakli davranabilir ve muhtemelen iade sorunu yasatmaz. (Saticisi Amazon olmasi kaydiyla)

    Kendi adima monitor aldigimda hicbir aksesuarini kullanmam. Kutudan paneli cikartip eger ayakligi ayrica sarili ise onu cozmem ve ayakligini takmam bile.

    Panele elektrik verip kendi goruntu kablomu kullanmak suretiyle testlerimi yaparim. Paket icindeki goruntu kablolari, kitapciklar vs. orjinal paketinde durur.

    Ayrica panelin uzerindeki etiketleri de sokmem.

    Yasa geregi aksesuarlarini bile kullansaniz geri almak zorundalar ama acikcasi saticiyi da dusunerek paketi, etiketlemeyi, aksesuarlarini asgari seviyede aciyorum.

    Sonucta o satici da iade aldigi urunu uretici/distributorden degistirecek. O tarafta da distributor saticiya zorluk cikartiyordur muhtemelen.

    Geri almak istemediklerinde de duruma gore sikayet siteleri ve o da olmaz ise en son care Tuketici Hakem Heyeti ile o iadeyi alirsiniz.

    1 olu piksel bile degisim icin yeterli ama firmalar 3-5 piksel bile yasaya uygun bahanesini ileri suruyor. TSE 2001 yilinda cikarttigi "belli sayida olu piksel normal" standarti 2010 yilinda iptal edildi.

    Isik sizmasi olayi farkli bir durum. IPS panellerde teknolojisi geregi bu sorun olabiliyor. Bazi panelde cok az olurken bazi panelde ise gercekten kullanimi engelleyecek boyutta olabiliyor.

    Olasi bir iade icin firma servis raporu icin diretebilir. Ama zaten su sorun var deyip isi servise tasimaniza gerek yok. 14 gunluk cayma suresiniz var ve bu sureyi kullanacaginizi beyan etmeniz yeterli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oup59 -- 15 Kasım 2018; 11:28:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oup59

    Yasa geregi urunun mutat kullanimi (aksesuarlar dahil) iadeye engel degil. Mutat kullanim urunun amacina uygun kullanim demektir. Yani monitoru alir acar,kablolarini paketten cikartir, cihaza elektrik verir, goruntu alirsiniz.

    Ama firmalar tabi ki iade konusunda "bunun paketi acilmis" vs. gibi gerekcelerle iadeyi reddetmeye calisiyor. Alicilar da bu sistemi suistimal etmiyor degil ama isin o tarafi farkli bir boyut.

    Amazon biraz daha musteri memnuniyeti odakli davranabilir ve muhtemelen iade sorunu yasatmaz. (Saticisi Amazon olmasi kaydiyla)

    Kendi adima monitor aldigimda hicbir aksesuarini kullanmam. Kutudan paneli cikartip eger ayakligi ayrica sarili ise onu cozmem ve ayakligini takmam bile.

    Panele elektrik verip kendi goruntu kablomu kullanmak suretiyle testlerimi yaparim. Paket icindeki goruntu kablolari, kitapciklar vs. orjinal paketinde durur.

    Ayrica panelin uzerindeki etiketleri de sokmem.

    Yasa geregi aksesuarlarini bile kullansaniz geri almak zorundalar ama acikcasi saticiyi da dusunerek paketi, etiketlemeyi, aksesuarlarini asgari seviyede aciyorum.

    Sonucta o satici da iade aldigi urunu uretici/distributorden degistirecek. O tarafta da distributor saticiya zorluk cikartiyordur muhtemelen.

    Geri almak istemediklerinde de duruma gore sikayet siteleri ve o da olmaz ise en son care Tuketici Hakem Heyeti ile o iadeyi alirsiniz.

    1 olu piksel bile degisim icin yeterli ama firmalar 3-5 piksel bile yasaya uygun bahanesini ileri suruyor. TSE 2001 yilinda cikarttigi "belli sayida olu piksel normal" standarti 2010 yilinda iptal edildi.

    Isik sizmasi olayi farkli bir durum. IPS panellerde teknolojisi geregi bu sorun olabiliyor. Bazi panelde cok az olurken bazi panelde ise gercekten kullanimi engelleyecek boyutta olabiliyor.

    Olasi bir iade icin firma servis raporu icin diretebilir. Ama zaten su sorun var deyip isi servise tasimaniza gerek yok. 14 gunluk cayma suresiniz var ve bu sureyi kullanacaginizi beyan etmeniz yeterli.
    ek olarak amazonla yaptığım görüşmede müşteri temsilcisi elbette ürünü kullanabileceğimi yoksa herhangi sorunun olup olmayacağını bilemeyeceğimi söyleyip benim içimi rahatlattı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar

    iPad Pro 10.5 64GB



    https://www.amazon.com.tr/Apple-10-5-Wi-Fi-Tablet-Gümüş/dp/B07GC424NX
    güzel fiyat almayı düşünenler için, media marktte ki kampanyada 3800 teknosada 4000 lira
    3600 iyi iyi fena degil
  • Nyanko Sensei kullanıcısına yanıt
    Zaten olmasi gereken o ve yasa da bunu ongordugunden bu hakki veriyor. Ama saticilar distributor/servis ile urun degisimi icin ugrasmaktansa sorunun musteri ile distributor/servis arasinda cozulmesi icin iadeyi reddedip aradan cekilmeye calisiyor.

    Amazon ile bu sorunu yasayacaginizi zannetmem.

    Amazon TR fiyatlari diger saticilar ile ayni olsun ama musteri memnuniyet politikasini Amazon Global gibi uygulasin yeter.

    Kaldi ki ozel gunlerde indirimleri de iyi olacaktir.

    Daha cok yeni olmalarina ragmen 11.11'de N11 kuponlu fiyatlarindan bile uygun urun sattilar.
  • HünkarBeğendi kullanıcısına yanıt
    Benimde aklımda da viewsonic marka monitör almak var, peki siz nasıl bir sorun ile karşılaştınız ? Monitörü aldığım zaman, olası bir sorunu erkenden görebilmek için neye dikkat etmeliyim ?
    Cayma hakkınızı kullanırken, doğal olarak ürünü açıp kullandınız ve iade işlemlerinde amazon.com.tr kullanılmış ürünler ile ilgili iade yaparken bir sorun çıkarmıyor mu, sizden bir neden vs. istiyor mu ? Böyle bir durumu hepsiburada üzerinde yaşadınız mı orada da iade işlemleri kolay oluyor mu ? Monitörü bu iki yerden birinden almayı planlıyorum da alışveriş sonrası destek alabilmek önemli diye düşünüyorum.
  • Samsung Galaxy s9 fiyat yine dusmus

    https://www.amazon.com.tr/dp/B07BTMN19B/ref=cm_sw_r_cp_apa_zct7BbNK04C9D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkür ederim sağolun. Aslında tam da değinmek ve bahsetmek istediklerim bunlardı. Yani servise gidecek oradan rapor gelecek vs. bunlar alıcıyı mağdur etmeye yönelik işlemler sonuçta ben yeni ürün almışım, arızalı gelmiş iade almazlar böyle uğraştırırlarsa çok can sıkıcı bir durum olur. Daha önceleri telefon ile ilgili tüketici hakem heyetine gitmek durumunda kaldım, para iademi de aldım ama çok uzun bir süreç olmuştu. O süre zarfında parasıyla verip aldığım telefonu da kullanamaz olmuştum. O yüzden konunun buralara gitmeden çözülmesi daha iyi olur.

    Ürünü aldığım takdirde dediğiniz gibi ilk önce sadece belli başlı parçaları kullanarak deneme yapacağım. Bir yandan IPS ekran alma düşüncem var buradaki ışık süzmesi olayına da dikkat etmeye çalışacağım. Bunun standardını görebilmek için önereceğiniz bir yöntem var mıdır ? (ne kadar olması normal yada değildir)

    Ürünü büyük ihtimal amazon.com.tr den amazon satıcısı olarak alacağım ancak burada ürün çeşidi henüz fazla değil o yüzden aklımda hepsiburada dan alma gibi bir düşüncem de var. Orada bu tür iade işlemi yaptınız mı, orada da iade işlemlerinde kolaylık sağlanıyor mu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasmeram

    Samsung Galaxy s9 fiyat yine dusmus

    https://www.amazon.com.tr/dp/B07BTMN19B/ref=cm_sw_r_cp_apa_zct7BbNK04C9D
    bu telefon 2018 yılında satışa çıkmadı mı? baya indirim yapmışlar...
    sanırım satışlar sıkıntı bu yıl için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carl_Sagan


    quote:

    Orijinalden alıntı: napolyon94

    Pazar günü 1920 tl ye ipad 6 almami saglamis sitedir. buyuksun Amazon

    Hayırlı olsun.
    Hepsiburada.com geçen ay 1620 TL' den satmıştı.

    No SS no Güven, dolar 6.5 iken 330 dolarlik alet 1600 olacak ha geçn ay? olsa olsa hatali urun girmislerdir ya gondermemis yada sinirli gobderim yapmislardir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 545546547548549
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.