Şimdi Ara

Yetkili servisten beklentileriniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Aracınızı servise götürdüğünüzde servisten beklentileriniz, servis deneyiminizi ve memnuniyetinizi arttıracak önerileriniz nelerdir? Yetkili serviste şunlar olsa güzel olur diyebileceğiniz tavsiyeleriniz var mı? Müşteri gözünden öneriler çok önemli o yüzden görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.



  • 1-Randevulu gittiysem buna uyulmalı, elbette benden önceki işlemler uzayabilir ama 9 randevusu olan bir aracı bakıma 11'de de almamalılar.
    2-Sıcak/soğuk içecek ikramı mutlaka olmalı veya makinası varsa çalışmalı/dolu olmalı, yanına kuru pasta tarzı bişiler de olursa hayır demem hani
    3-İşlemler bittikten sonra çalışanlar hiçbir şekilde "sizi genel merkezden arayacaklar, lütfen bize 10 üzerinden 10 puan verin" gibisinden dilencilik yapmamalı.
    4-Fren balatası, elektrik sigortası gibi sık kullanılan yedek parçalar servis stoklarında her daim hazır bulunmalı.
  • 1-Randevulu gittiysem buna uyulmalı, elbette benden önceki işlemler uzayabilir ama 9 randevusu olan bir aracı bakıma 11'de de almamalılar.
    2-Sıcak/soğuk içecek ikramı mutlaka olmalı veya makinası varsa çalışmalı/dolu olmalı, yanına kuru pasta tarzı bişiler de olursa hayır demem hani
    3-İşlemler bittikten sonra çalışanlar hiçbir şekilde "sizi genel merkezden arayacaklar, lütfen bize 10 üzerinden 10 puan verin" gibisinden dilencilik yapmamalı.
    4-Fren balatası, elektrik sigortası gibi sık kullanılan yedek parçalar servis stoklarında her daim hazır bulunmalı.
  • Bekleme az olmalı, ferah olmalı, personel ilgili ve müşteri odaklı olmalı, müşteri yolunacak kaz olarak görülmemeli, sadece yağ değişimi yapılan bakımlardan fahiş ücret talep edilmemeli, kronik sorun, trim sesi gibi durumlarda müşteri mutlak tatmin edilinceye kadar uğraşılmalı, gerekirse müşteri talep dahi etmeden ikame araç teklif edilmeli, insanları aldığı araca lanet okutturulmamalı, parça ihtiyacı çok hizlı bir şekilde tedarik edilmelidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabaya kendi aracı gibi muamele etsin yeter. Kozmetik olarak zarar / hasar (yıkama dahil) vermesin ve müşterinin haklı yakınmalarına "normal veya kullanıcı hatası" diyerek savuşturmasın. Bir de aracın kronik sorunlarının üzerine yatıp sürekli aynı kusurlu parçayı periyodik olarak değiştirmeyi önermek yerine durumu rapor halinde üreticinin yurtdışı merkezine ciddi bir üslup ile bildirsin. Bunları yapsalar yeter. Zaten ücretler aşırı yüksek ve bunları beklemek en doğal hakkımız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cam suyuna 25 tl yazmasınlar yeter
  • yorumlarınız için teşekkürler, konuyu gören herkes yetkili servis hakkındaki düşüncelerini ve önerilerini yazarsa çok sevinirim. müşterileri deneyimini en ön planda tutan bir servis olarak sizlerin düşünceleri çok önemli.
  • Rot-balans ayarı yaparken veya lastik çıkarıp sökerken mahalle arası işportacı lastikçiler gibi jantın özellikle iç yüzeyini çizmesinler. Bunu da ekleyin (en son Peugeot yetkili servis ziyaretimden bir anektod).

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fahiş fiyatlardan vazgeçmesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle servisin uygun fiyatlı olmasını isterim.

    Araba bakımdayken vakit geçirmek için tv, gazete, dergi, yiyecek, içecek bol miktarda olması gerekir.

    Bir de müşteri araç ile ilgili bir sorundan şikayet ettiyse, normal bizim test araçlarında da aynı sorun var denilip geçiştirilmemeli. Bende civic varken honda servisinde hadi gidelim test arabasına bakalım o zaman dedim. gidip baktık ve benim şikayetçi olduğum sorun yoktu.

    Müşteriyi bir dinle kardeşim kulak ver. belki o sesi sen duymuyorsun kulakların hassas değil ama müşteri duyuyor işte. her gün kullandığı arabayı sahibinden iyi mi bileceksin.

    Hem adam o kadar para dökmüş araba almış. tabi ki ufakta olsa sorun olmasın ister. biraz empati yapmalı servis bu konularda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haacar -- 4 Eylül 2018; 16:58:12 >
  • Mesela aracımın bütün filtre, yağ ve radyatör suyunun değişmesi ilk önemsediğim. Bana göre her bakımda mutlaka gözden geçirilmeli. İkinci önemli olan bujilerdir. Bujilerden bitaneside arızalı olsa araç tekleme yapıyor güçten düşüyor. Marş zorlaşıyor. 3.olarak en önemlisi motor kayışlarıdır. Dinamoya bağlı olan ve triger kayışlarıdır. 4.önemli olan iç mekanda arızalı kontrol tuşlarının olması ve aydınlatma sistemindeki arızalar. Oldukça rahatsız eder.
    5. olarak klima problemleri. Klimamın sorunsuz çalışmasını çok önemserim. Pek ilgilenilmeyen konulardan birtanesi.

    Kısaca sırasıyla bu konular önceliğimdir. Bunlar haricindeki problemler konusunda servis yetkililerinin dikkat ve tecrübesi işleri hallediyor.

    Bir tavsiyem olarak ototimobil servislerinde küçükde olsa bir bekleme salonunun olması. Geçecek olan vakit çok ya da az olabilir ama müşteriler olarak böyle bir yer bizleri memnun edebilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • "yetkili servis" nedir ya başındaki "yetkili" kelimesi neyi ifade eder. ilk 2 yada 3 sene beni garanti kapsamında mecburi gideceğim periyotlarda fazla s...mesin yeter.

    "yetkili"?! serviste şaseci varmı ? cevap: yok... yetkili"?! ya hani, bu yetkili arkadaşa ağır kazalı bir araç gelirse bu yetkili arkadaş doğru sanayiye gönderir aracı.. şasecide dingil ve şase çektirilir.

    "yetkili"?! serviste kapakcı yada rektefiyeci varmı ? cevap: yok... yetkili"?! ya hani, bu arkadaşa bir müşteri gelse ve motoru rektefiye edelim derse bu yetkili arkadaş dolaylı yoldan gene sanayiye gidecek...

    yetkili servise desenki otomatik şanzımanım arıza yaptı birebir şanzıman değişimi istemiyorum tamir edilsin.. gene sanayi yolu gözüktü.. örnekler çoğaltılabilir.. şahsen bu yetkili servis denilen "modern kravatlı dolandırıcılardan" tek isteğim size muhtaç oldığumuz şu 1-2 senede insaflı olun.

    sanayideki şasecilerde ve rotcularda çok gördük yetkili servisten gelen araçları... neye yetkilisiniz be, 2 usta tutupda parçayı olduğu gibi değiştrmekse olay o kadar ustalık bizdede var :)
  • Yetkili servis, Markanin orijinal motor yağını kullanmıyor olmalarina rağmen, Doğru SAE seviyesinde, Motor ureticisi Onaylarina sahip ve Faturalı yağı alırken bidibidi etmemesi.

    Uyduruk yağları dayiyorsunuz müşteriye, garanti bitince motorun icinde kurumdan camurdan gecilmiyor, temizlenmesi gerekiyor.

    Garanti surecinde Dpf arizasinda da siz efenim kullanmayi bilememissiniz, siz kotu yakit kullanmissiniz Yetkili serviste Yetkisiz eleman Benzinli Motor tabancasindan dayamış yağı hâlbuki...

    Turboda da ayni terane...

    Ya adam gibi üst seviye yağ kullanin, ya da müşteri uygun yagini getirdiginde bidibidi etmeyin.

    Varili 1600'e de yağ var 6000TL'e de var, orijinal ise 10.000e de var. Gunde 1 defa varil değişen servisler var, bu adam hepsini ayni paraya satiyor nereden çıkaracak?

    Ama musteriden litresine 100TL almasini bilirler.

    Bir de Garanti Standarti yok! Hangi musteriye ne tutturabilirse! Sarf malzeme olan Balata değişmiş fren sistemin garanti disi gibi palavralar. Adamin balatasinin degismesiyle senin fren merkezinin alakasi nedir ?

    Parça işine girmiyorum. Balatasi bitmemis araclarin balatalarinin bir anda bitmis olmasina, polen filtrelerinin orijinal fatura edilip yan sanayi takilmasina, Yakit filtrelerinin su tahliyesi olmasi gerekirken yenisini takilmasinin dayatilmasina girmiyorum bile.

    Yetkili servisten en büyük beklentim, dürüst olmasi, yetkisiz eleman calistirmamasi. Ne indirim ne cay ne ikram ne koku hicbiri degil.

    Yeter ki size araba getiren musteriyi salak yerine koymaktan vaz geçin!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 5 Eylül 2018; 3:19:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Japonya’da ki servisleri örnek alsınlar yeter. YouTube da var japonic diye biri yanlış hatırlamıyorsam Nissan arabasını servise götürüyor, krallar gibi ağırlanıyor. Hele bi servisten çıkma merasimi var , valla bizde hiçbir servis yapamaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NextMove kullanıcısına yanıt
    Standartların yüksek olması gerekir herşeyin dediğin gibi olması için. İyi bir otomobil servisi olabilmek içinse ne gerekiyorsa kamunun gerekli desteği vermesi gerekir. Servis çalışanı sertifikalara, binası kapsamlı ve endüstriyel standartlara ve markalara özel yedek parça konusunda da kapsamlı envanterlere ihtiyaç var. Hepsindende öte otomobil ve ağır araç servislerinde bakım ve onarım faaliyetleri ve ödenecek tutarlar hakkında listelerin olması ve sürekli olarak güncellenmesi gerekir ki herşey karşılıklı memnuniyet ilkesine dayansın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.