Şimdi Ara

Hepsiburada'dan 7 plus aldık dolar yükseldi diye siparişi iptal etti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Böyle bir hakları var mı ?
    Geçen hafta ablama 7 plus 32 gb aldık.İndirimler ile 4100 tl ye almış olduk. Ayın 10 unda kargolamaları gerekirken bugün siparişi iptal etmişler eksik bilgi diyerek.
    Böyle bir durumda ne yapmamız lazım ? Haftasonu olduğundan operatör e de bir türlü bağlamıyorlar.
    Nasıl bir yol izleyebiliriz ,bilgili olan arkadaşlar .



  • onaylandıktan sonra eksik bilgi deme hakları yok. eksik bilgi olsa siparis onaylanmaz. bence iptal edildikten sonra düzelmez bu iş malesef. bulurlar yine bi bahane.
  • Tüketici hakem heyetine gidin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiçbirşey yapamaz hakem heyeti boşuna zaman harcamayın, satıcı veya sağlayıcının cayma hakkı var mesafeli sözleşmeler yönetmenliğine bakmanız yeterli. Öyle her kafasına göre başvuru yapılsaydı keşke 😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada'dan bir daha alışveriş yapmayarak stresten uzak durabilirsiniz, 2 senedir deniyorum baya işe yarıyor. :)
  • Yapacak birsey yok. Kimse malinida bilerek ucuza satacak degil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • işlerini biliyor kitapsizlar. fiyati 5000 tl ye ciktigi halde indirimle 4300 gibi bir fiyata satiyorlardi daha bir hafta once bakmistim. dolar tavan yapinca fiyati tekrar 5000 e cekmisler. senin sparisi bu yuzden iptal edip 5000 e al politikasi uygulamislar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • müşteri hizmetleri ısrarla bankanın iptal ettiğini söylüyor . Bankayı arıyoruz , böyle bir durum yok diyor.
    Banka 3d ödemede hata vermediği için 3d siz ödeme yapıldı. Sipariş verek kişi ile kartın sahibi farklı olduğu için banka ödemeyi iptal etmiş diyor müşteri hizmetleri banka nasıl biliyorsa bu durumu.
    Böyle saçma bir bahane duymadım. Banka ödemeyi onaylayıp , sonra bildirim yapmadan ödemeyi nasıl iptal edebilir , ki öyle bir şey yapılmadığını söylüyor banka. ödeme de ne provizyonda görünüyor ne de karta geçti.

    uğraşmayacağız hakem heyetiyle sanırım cevaplar için teşekkürler arkadaşlar. hepsiburada benim için bitmiştir. ihtiyacım olan şeyi en son orada bulsam bile uğramam daha .
  • İki gün önce ben satın aldım bir sıkıntı yok. Hatta ben aldıktan sonra fiyatlar arttı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pankhet kullanıcısına yanıt
    haydaa yıllardır alışveriş yaparım biz de bu hafta telefon aldık babama ertesi gün 700TL fiyatı arttı, kedi maması aldık iki katına çıktı ama kargoya verdiler. sorun yaşamadık. banka vs güvenlik sistemi yüzünden iptal olmuş olabilir cidden, adamların iptaline mi bankanın durduk yere iptal etmesine mi oyunu verirsin diye sorarsan ben bankanın iptaline derim
  • bende 4199 liraya iphone 7 plus aldım zam geldi yinede gönderdiler,hatta ben 3 gün sonra büyük geldiği için kullanamayıp iade ettim(4199 liraya aldığımda 4999 lira olan telefonu) anında iade aldılar
  • Katibim kullanıcısına yanıt
    fiyati artmasaydi biraz zor iade alirlardir. hepsiburada isini bilir. 4200 luk mali senden iade aldi 5000 e satacak. onun icin iade aldi. yoksa milleti iade konusunda nasil madur ettiklerini 15 gunluk iade hakkini nasil çiğnediklerini herkes iyi biliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tüketici hakem heyetine şikayette bulunun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.