Şimdi Ara

TürkNet mağdurları konusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu konu sadece TürkNet tarafından mağdur olanların paylaşımlarını yapacağı konudur Lütfen mağduriyetlerinizi buraya yazınız.

    Benim mağduriyetim 3 haftada nakil yapamamaları
    nakil sürecinde kullanamadığım hizmet için tahhaüt etmelerine
    rağmen bu süre zarfı faturada indirim olarak yansımadı
    ayriyetten temmuz faturası için indirim beklerken
    alel acele Ağustos ayı fatutası kesilmiş.

    TürkNet firmasının bu kanun ve hukuk tanımaz davranışları
    beni korkutmaktadır her'an iptal ettirdiğim abonelik adına eylül ayı içinde fatura kesip yollayabilirler dilekçe faksladım mh dende iptal edildiğine dahil garanti aldim ama güvenemiyorum.
    Firmaya hiçbir şekilde güvenim kalmadı.
    derdimi anlatabilecegim musteri hizmetleri ne yazikki yok
    sorun yaşamayan kullanicilar ilk sorunlarinda muhattap
    bulamayınca bize katılacaklardir buna eminim.

    iptal icin gerekli bilgiler

    Link:http://s8.dosya.tc/server5/dpvtw0/adsl_hizmet_iptal.pdf.html

    alternatif link :
    https://www.docdroid.net/3Z1rmcQ/adsl-hizmet-iptal-yeni.pdf


    Bu dosyayı indirip orada yazanlara göre aynı şekilde doldurun. Sebep kısmına "artık internet hizmeti kullanmayacağımdan dolayı" yazın

    İmza kısmının altına gelecek şekilde de arkalı önlü kimlik fotokopin olsun aynı kağıtta. 0212 216 55 60 numaraya gönderin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafa_eser -- 12 Ağustos 2018; 18:19:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • sadece ping vardı başka yeni nakil yerinde altyapı yoktu iptal oldu ne diyelim iyi bilirdik
    ön ödemeli sistem vardı faturayı öden peşin alıyordu
    gereksiz yere 30 tl kurulum aldı
    30 tl neler alırdım ahhh
  • 12 Temmuzda sözleşme imzalayarak abonelik başvurusu yaptım, 16 Haziranda evraklarım ulaştı. İki gün sonra da Türk Telekom ekipleri bağlantıyı yaptı sadece Türk Telekom'dan aktivasyon bekliyoruz, bugün ya da en geç yarın internetiniz açılır dediler. Sonraki her gün aynı yalanı söylemeye başladılar. 23 Temmuz Pazartesi günü konuştuğum müşteri temsilcisi port yok sorunu olduğunu söyledi. Yani kabloyu bağlayacak port yoksa önceki günler TT saha ekipleri gelip bağlantıyı yaptı sadece aktivasyon bekliyoruz sözünün yalan olduğunu anlamış olduk. Hemen başvuruyu durdurmalarını ve vazgeçtiğimi söyledim. Aynı gün TTNETi aradım ve babamın üstüne olan interneti nakil ettirdik. Aranacağım söylendi yine kimse aramadı. 14 günlük cayma hakkım olan yasal sürede caydım. İptal ekiplerinin beni arayacğı söyledin. 25 Temmuzda hem aradım hem de twitterdan mesaj attım. 26 temmuzda da aynı işlemleri yaptım yine kimse aramadı. Bu sefer BTK'ya da şikayet yazdım. Vazgeçtiğimi açık açık belirttim. Tüm bunlar 14 günlük yasal cayma hakkında oluyor. Sonrasında beni aradılar ve hizmeti iptal etmem için fax istediler. Halbuki 6502 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN gereği internet aboneliklerinde cayma hakkını kullanırken faxa gerek yok. Yazı ile veya kayıtlı veri saklayıcısı ile bildirim yeterli. Kayıtlı veri saklayıcısı demek sms, mail, ses kayıtları, BTK'ya yazdığım şikayet, twitter yazışmaları. Tüm bunlara rağmen faxı da gönderdim. Bize ulaşmadı diyorlar. 5 gün içinde fax göndermeniz gerekiyor diyorlardı. 5 günde göndermezsem ne olacak dediğimde yeniden iptal işlemi başlatmanız gerekir dediler.

    30 Temmuz pazartesi günü telefonuma mesaj geldi. Aktivasyonun yapıldığı ve faturalandırmanın başladığına dair. Müşteri hizmetlerini aradım. Bana aktivasyon yapıldığını ve faturalandırmanın başladığını bundan sonra iptal edersem aktivasyon ücreti ödeyeceğim söylendi. Ben de iptal talebim varken ve 14 günlük cayma hakkı içinde caydığımı belirtmişken neye dayanarak internetimi bağladıklarını sordum. 5 gün içinde faxım ulaşmadığı için bağlantı yaptırmak istediğime karar vermişler ve aktivasyon yapmışlar. Caymaktan vazgeçtim aktif edin talebim oldu mu diye sordum tabi ki cevap yok. Her gün BTK'ya şikayet yazdım. İptal için yine fax istediler. Yine gönderdim. Bu sefer 3 farklı makineden 4 adet fax gönderdim. Bu sefer ulaşmış faxlarım. Online işlemler merkezindeki destek kaydına da faturalandırma olmayacağına dair bilgilendirme tarafınıza yapılmıştır diye cevap geldi. Bu sırada BTK şikayetlerim de devam ediyor. Sonrasında 7 gün bekleyip yasal süre olan tam 7. gününde iptal gerçekleştirdiler.

    Bugün iki adet fatura atmışlar. Biri Temmuz faturası biri ağustos.

    Hiçbir şekilde internet bağlamadılar. Zaten bağlamaları mümkün değil çünkü evime gelen kabloda ttnetin sinyali var. Hiçbir aktivasyon yapılmadan önce arayıp 14 gün içinde cayma hakkımı kullanarak kesinlikle bağlantı yapmalarını istemediğimi belirttim. Tüm bunlara rağmen aktivasyon ücreti ve fatura çıkarmak için beni oyalamaya çalıştılar ve geri dönüş yapmadılar. Şuanda da Temmuz faturası ve Ağustos faturası çıkarmışlar. Sanırım biri aktivasyon ücreti. Bir diğeri de kullanım ücreti. Ulan yüzsüz reziller hadi bir fatura aktivasyona çıkardınız da 6 ağustosta iptal ettiğiniz internet hizmeti için tüm ağustosun faturasını mı çıkarıyorsunuz.

    Pazartesi günü Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yapıyorum. Ardından haklılığım teyit edilince maddi ve manevi tazminat davası açacağım. Bu dolandırıcılara boyun eğmeyin. Buradan kendilerine dolandırıcı diyorum. Abone numaram: 2362111386 Dolandırıcı değillerse bana dava açsınlar hadi.




  • nakil için 3 ay bekledim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcsergeant -- 18 Ağustos 2018; 11:20:31 >
  • Gayet memnunum
  • bana da internet bağlamadan altı tane(altı ay boyunca) fatura gönderdiler, hakem heyetine başvurdum bekliyorum, olumsuz sonuçlanacağını sanmıyorum ama olursa mahmemeye taşıyacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msyilmaz34 -- 22 Ağustos 2018; 13:39:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 06/08/2018 Tarihinde TurkNet'e başvuruda bulundum ve aynı tarihte belgelerimi gönderdim. 07/08/2018 tarihinde belgelerim onaylandı ve kurulum aşamasına geçildi. Üzerinden 17 gün geçmesine rağmen her gün en az 1 kere yaptığım telefon konuşmasında bana ekipleri yönlendirdiklerini söylediği halde 17 gündür ekiplerin gelmemesi bu yalandan başka bir şey değildir. Rezalet bir sistem her aradığımda ekipleri yönlendiriyoruz en kısa zamanda iletişime geçilcek dendi ve 5 gün bunun denmesinden sonra aktivasyon işlemlerimde bir hata olduğunu söylediler. Vaatleri 3-5 gün fakat 17 gün geçmesine rağmen internetim hala bağlanmadı.

    Musteri hizmetlerinde klasik sabit sözler önlerinde hepsinin kağıda yazmışlar heralde bunlardan başkasını söylemiceksin diye emir vermişler.

    Durumun aciliyetini ekiplere bildiriyorum.
    Ekipleri yönlendiriyorum.
    Anlıyorum.





  • Başvuruyu yaptım modem de geldi buraya kadar her şey normal modem ücretini çektiler evrakları yolladım 29'unda teslim aldılar ancak o günden beri müşteri hizmetlerine ulaşmak mümkün değil ne hikmetse sisteme bir türlü yüklenemedi. Bulaşmayın derim. İyisini kötüsünü bilmiyorum ama muhatap bulunabilecek bir iss her şeyden önemliymiş onu anladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce nakil yaptım , bir hafta beklettiler. Çözüm üretemediler. Kablolarımı kendim bağladım anakutudan sonra bana mesaj atıp internetinizi ekiplerimiz düzeltti kullanabilirsiniz diediler şaka gibi.

    Şimdi ilk adresime nakil yapın diyorum bekletiyorlar boyuna ve bulunduğunuz yerde port yok , bizlik değil gidin türk telekomla görüşün diyorlar parayı bunlar almıyormuş gibi.

    Türk telekom genel müdürlüğüne kadar ulaştım , port olduğu bilgisini aldım.

    Sonuç : Bunlar dolandırıcı.

    Pazartesi ilk iş interneti kaparttırmak için fax çekmek olacak.

    Not : Nalet olsun böyle firmaya.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.