Şimdi Ara

Bir Akıl Verir misiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhaba,

    16.07 de n11 den HTC U11 cep telefonu aldım 17.07 de geldi. HTC TR garantili cihaz.

    Cihazım 20.07 de N11 e onay verdikten sonra 15 dakka sonra kendi kendine kapandı ve bir daha açılmadı. HTC ekranında kaldı.

    Aldığım yeri aradım onlar da servise verin onlar bize değişim yazısı yazarlar bize gönderseniz bizde servise gönderecez dediler bende iyi dedim Ankara KVK ya gittim şarj aleti yanımda değildi tel de yeni olduğu için şirkette kalmıştı kutusu eve götürmemiştim siz şarj aletini alın gelin dedi değişim isteyelim dedi kadın tamam dedim ve eve geldim sonra Teleservice de bakıyor diye HTC telefonlara ve orda daha rahat araç park ederim diye şarj aletini alınca Ankara Teleservice bayisine verdim telefonu aynı gün. (20.07 Cuma) Bayiye verdiğimde kesinlikle tamirat kabul etmiyorum değişim/para iadesi istiyorum dedim. Fiş de değişim isteniliyor yazıyor zaten.

    21.07 Cumartesi Telefon İstanbul Maltepe merkeze ulaştı kayıt alındı.

    23.07 Pazartesi ne olur ne olmaz diye mh lerini aradım tamirat kabul etmiyorum demek için ulaşamadım çünkü öyle bir birim yok bi bot var sadece oda cihazınız işlem sırasındadır diyip duruyor başka bildiği bişey yok.

    24.07 Salı günü telefon tamire alındı yazdı tamirat bilgilerinde elektronik tamirat yazdı iyi dedim bakarlar değişim/iade onayı verirler. Mailime cevap geldi talebiniz alınmıştır diye bende tamam dedim bu hafta onay gelir en kötü.

    25.07 Çarşamba telefon mekanik tamire alındı yazdı işte o an anladım kötü şeyler olacağını. Tekrar direk mail attım (maillerin içeriğini yazmıyorum her seferinde aynı şeyler iade istiyorum tamirat kabul etmiyorum diye)

    26.07 Perşembe mekanik onarım aynı maile gelen cevap standart kalktım Ankara bayine gittim. Dedim bakın böyle böyle ben iade istiyorum mekanik onarım yazıyor kabul etmiyorum. Kadın demesin mi siz onarım kabul etmiyorum dememişsiniz diye. Kağıtta değişim istiyorum yazılmış mı bakın evet yazılmış dedi bu tamirat istemiyorum anlamında değil mi dedim eeeeevet olabilir diye bir cevap. Neyse müdürüyle konuştu ben mail atıyorum ilgili kişiye dedi. Tamam dedim çıktım.

    27.07 Cuma Mekanik onarım yazmaya devam ediyor son attığım maile gelen cevap şu şekilde

    "Merhabalar,

    Cihazınızın sorunu yazılımsal olarak tespit edilip islem yapıldığı için herhangi bir değisim sürecine girmemistir.

    Bilgilerinize."

    Beklediğimiz olay tamamen ayyuka çıktı tamirat yapıyorlar. Hemen maile aynen şu cevabı yazdım,

    "Merhaba,

    1- Öncelikle bozulan telefonum 4 günlük, değil yazılımsal ne olursa olsun bozulduğu için telefonumu değişmek/para iadesi almak benim insiyatifimdedir sizin değil, buna siz karar veremezsiniz,
    2- Eğer yazılımsal bir sorun var ise yaklaşık 4 gündür onarımda görünüyor telefon yazılım işi 1 2 saatlik iştir 4 gün sürmez zaman geçirdiğiniz aşikar.,
    3- Telefonum salı günü 24.07 de elektronik onarımda yazıyordu 25.07 den sonra mekanik onarıma girdi telefon hepsi ekran görüntüleriyle elimde kayıtlı duruyor. Yazılımsal sorunda mekanik onarım olmaz.

    İster güzellikle ister mahkeme yoluyla para iademi alacağımı tarafınıza defaatle bildirdim bir kez daha bildiriyorum. Yazılımsal dahi olsa para iadesi hakkımı kullanmak istiyorum.

    Gereğinin yapılmasını yapılmadığı takdirde tüm hukuki haklarımın tarafımda saklı olduğunu 27.07.2018 tarihi itibariyle arz ederim."


    Bu mailime alttaki cevap geldi.


    "Merhabalar,

    Servis noktası olarak yasal haklarınız konusunda yönlendirme ve bilgilendirme yetkimiz bulunmamaktadır
    Cihazınızın yazılımsal sıkıntısı giderilmis olup farklı bir islem bilgisi bulunmamaktadır.

    Bilgilerinize."

    Hadi diyelim ki yazılımsal 1 2 saatlik işi 4 günde (bugün giderildi dedikleri için belki daha gelmeyecek) yapan firmadan ne beklenir,
    Cihazınızı işlemi bitti dedikleri ama hala Ankaraya kargo yapmayan firmadan ne beklenir,
    Karşınızda bir MH yetkilisi bile olmayan bir firmadan ne beklenir, vs vs vs,

    Bu arkadaşlar haftaya benim telefonu yaptılar gönderdiler diyelim,
    Mekanik onarımda yazıyor belki anakart değişti bana yalan atıyorlar su geçirmez cihazım su geçirecek nasıl güveneyim ben bunlara,

    Ben ne şekilde olursa olsun bu cihazı kullanmam bu saatten sonra cihazı alıp n11 e satıcıya bozuldu yaptırdım alın cihazı diye geri verebilir miyim? Böyle bir hakkım var mı? (1 ay içinde değişim/iade hakkım var sonuçta)

    Satıcıya vermesem THH ne gitsem 6 ay sürer ne karar çıkacak belli değil + olarak kimi verecem THH ne. Satıcı mı, N11 mi, HTC mi, Teleservice mi?

    Her şeyi geçtim 1 haftadır telefonum yok 21. yy da bildiğin sefillik çekiyorum ne olacağımız belli değil.

    Bana bu konuda bir akıl verir misiniz?







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.