Şimdi Ara

Şehir İçi Araba Tercihi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
1.263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    İkinci araba olarak şehir içinde kullanılmak üzere;

    -Şehir içi hızlarda az yakan
    -Otomatik vitesli
    -Start/Stop özelliği olan
    -Tercihen az yer kaplayan

    bir araç arıyoruz. 0 ve 2. el fark etmeden, 60-70 bin civarlarına çıkabiliriz. Marka/model/yıl olarak tavsiyeleriniz nelerdir?

    Şimdiden teşekkürler.



  • o butceye butun b sinifi az km yapmıs ikinci el alabilirsin.
  • Bütün bu araç , yakıt ve vergi fiyatlarına ragmen 2. bir araç almak

    Millet parayı bulmuş haberimiz yok !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Hocam ihtiyacım ve imkanım var ki bakıyorum.

    Yine de yorumunuz için teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2016 İbiza 1.0 ecotsi dsg style

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaris Hybrid Spirit.

    Pil garanti süresi, hibrit sistem yapısı, donanımları, kullanım şekli gibi bilgileri de verebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Dik yokuşta çekişi nasıldır bu aracın, biliyor musunuz hocam?



    Bir arkadaş bekar şehir içi aracı bakıyor da şehir dağın tepesinde kurulu. Tek başına sorun çıkmaz diye düşünüyorum ama arkadaşlar toplanıp bir yemeğe gitmek istersek 3-4 kişi ile yokuş tırmanmak eziyet olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Aracın boş ağırlığı 1.260kg civarında, 4 kişi ve bagajlarla birlikte 1.5 tonu geçiyor toplam ağırlık. Bu yüzden yokuş çıkmayı pek sevmiyor bu araç. Yakıt tüketimi normalden fazla artıyor.

    Diğer bir nokta; aracın hibrit sistemi, CVT şanzımanı taklit ettiği için dik yokuş çıkarken; mesela gaz pedalını sonuna kadar köklediğinizde benzin motoru üst devirde sabit olarak dönüyor. Hani; vites 3'e düşsün, 3.000dev/dk'dan 4.500dev/dk'ya tırmansın, ben hissedeyim gibi bir şey yok.

    Araç yokuşlarda ruhsuz (alışılmışın dışında motor sesi - sportif değil) ve hissiz.

    Yokuş çıkar ama pek sevmez çıkmayı.

    Not olarak; en kısa zamanda yokuş çıkma videosu çekip aşağıdaki iki konu başlığında videoyu paylaşacağım.

    https://forum.donanimhaber.com/yeni-toyota-yaris-hybrid-cool-e-cvt--66619816-98#133846826

    https://forum.donanimhaber.com/yeni-toyota-yaris-hybrid-spirit-e-cvt--84151604-12#133846701

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam.

    Yüklü olunca bütün 1.6 ve düşük motorlu araçlar yokuşta aşırı tüketime geçiyordur. O halde Yaris de yapabilir, bu normal artık.

    Ama tek başına veya iki kişi olunca araçta, 1.6 atmosferik araç yokuşta dahi hızlanabiliyor.

    Yaris yüklü değilken yokuşta nasıldır? Yine aynı mı yoksa hızlanabilir mi gaza yüklenirsen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Hızlanır, sorun olmaz. Hatta bugün iki kişi ve 30 kilo kadar bagaj ile yokuş performansını videoya çekeceğim. Gittiğim yerde internet biraz sorumlu olduğu için birkaç gün sonra videoyu YouTube'ye yükleyip ilgili konulara linki paylaşırım.

    Güzergahımda baya dik yokuşlar var. İzmir-Kuşadası eski yolunu kullanacağım. Mesele bazı yokuşların tepesinden aracı vitese takılı salınca, araç aşağılarda 130-140km/h hızlara kadar ulaşabiliyor. Dik yokuşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.