Şimdi Ara

Fiat CEO’su Sergio Marchionne hayatını kaybetti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İtalyan otomotiv devi Fiat Chrysler'in kötüleşen sağlık durumu nedeniyle görevden alınan eski üst yöneticisi Sergio Marchionne'nin hayatını kaybettiği bildirildi.

    Şirketin sahibi İtalyan Agnelli ailesine ait Exor Holding'ten yapılan açıklamada, ay başında İsviçre'nin Zürih kentinde omzundan geçirdiği ameliyatın ardından sağlığı kötüye giden 66 yaşındaki Marchionne'nin yaşamını yitirdiği belirtildi.

    Marchionne'nin ameliyat sırasında yaşanan bir komplikasyondan ötürü kalp krizi geçirdiği ifade edildi.

    Fiat Chrysler'in varisi John Elkann, "Maalesef korktuğumuz şey yaşandı. Dostumuz Sergio Marchionne hayata veda etti" ifadelerini kullandı.

    Şirketin yönetim kurulu, Marchionne'nin sağlık durumunun kötüleşmesi üzerine cumartesi günü yaptığı acil toplantıda şirket bünyesinde Jeep markasını yöneten Mike Manley'i onun yerine getirmişti.

    Fiat'a 2004'te katılan 66 yaşındaki Marchionne, şirketin iflas halindeki Amerikan otomotiv devi Chrysler'i bünyesine katma sürecinde kilit rol oynamıştı.

    Otomotiv sektörünün en saygı duyulan yöneticilerinden olan Marchionne, 2014 yılında Fiat Chrysler'in hissedarı olduğu lüks otomobil markası Ferrari'nin de yöneticiliğini üstlenmişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 25 Temmuz 2018; 19:31:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Çinli geely fiatı alır. At fava bekle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Scuderia Ferrari öksüz kaldı.Mercedesin v6 turbo motorların yapısını çok önceden Fia dan öğrenip yıllardır güç ünitesi ile en hızlı takım olmasının önüne ne geçmişti bu sene.Şimdi Mercedes sürekli ağlıyor Ferrari motoru legal değil diye Fia kaç kere inceledi sonuç olarak legal çıktı daha bu haftasonu ağlamaya devam ettiler.Tüm camianın başı sağolsun.Ayrıca yukarda arkadaşın yazdığı ne alaka neden Fiat satılacak anlayamadım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sepulnation S kullanıcısına yanıt
    Nereye alıyor.FCA dünyada otomotiv grubundan tut Gemi sanayi,Demir Döküm vs bir sürü dalda hizmet veriyor.

    Sadece CHN endustrialın değeri 20milyar dolardan fazla .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzuldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah rahmet eylesin.Yakın bir yerde olsa tüm fıatçılar toplanıp taziyeye giderdik.Zannedersem görevdeyken iyi işler başardı.
  • Rahmetli başarılı bir insandı, büyük kayıp.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    18 milyar dolara kadar geely nin çıktığı fakat ölen bu arkadaşın 2022 de tekrar görüşelim dediği söyleniyordu. Geely nin önünde pek bi engel kalmadı artık. 20 25 arasına bitirecekler işi. Nereye alıyor dediğin adamların mercedesin en büyük hissedarı olduğunu volvonun ve daha birçok markanın sahibi olduğunu hatırlatırım.

    5 yıl sonra çinli aracıyla òvünenleri görmeye başlayacaz. Çinliler fena geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sepulnation S kullanıcısına yanıt
    Tamam sen FCA nın tüm birimlerini 20-25milyara al ben burdayım.

    Geely dediğin fiyata anca belli oranda hissesini alır.

    Mercedes’e yöneldi çünkü FCA to almaya gücü yetmedi.

    Yıllık cirosu 130-140milyar dolardan fazla bir markadan bahsediyoruz.

    Jeep in analistlerce değeri 30milyar dolar.

    Ferrari,CNH endüstriyelde bir o kadar.

    Alfa&Masearitisi var.

    Dediğim gibi 20-25e FCAnın tümünü satın alsın ben burda senden özür dileyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Ya arkadaş neden bu forumda okuduğunu anlayamayanlar türedi. Ben FCA grup dedim mi arkadaşım? Fiat dedim. Markayı satın almak isteyebilir, teknolojiyi satın almak isteyebilir, şu bir gerçek. Daimler benz hisse satışından sonra çıkmış bir haberdi bu yazdığım. Ayrıca merak etme. Senin dediğinde gerçekleşebilir. Hiçte süpriz olmaz bana. Çinli şirketler 400 milyar dolarin üzerinde teknoloji şirketlerine yatırım yaptılar çok kısa bir zaman içinde. Adamlar gelen tehlikenin farkında. Her işi yapacak robotlar ortaya çıkıyor. En çok boşa çıkacak nüfus 1buçuk milyarla çinde. Endustri 4.0 a tüm dünyada en hazırlıksız yakalanması gereken ülke son 5 yılda tüm rotayı bu yönde yatırımlara çevirdi. Adamlar üretiyor, mühendislikte ilerliyor. Kendi markalarıyla başka markaları ele geçiriyorlar. Xiaomi zarar ede ede yinede herkesten ucuz cihaz çıkarıyor piyasa. Çünkü devlet el altından destekliyor adamları. Güney korenin 90larda yaptığından daha vahşicesini yapıyorlar. Tekrar söylüyorum. Çinli bir şirket apple ı bile satın almaya kalksa şaşırmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sepulnation S kullanıcısına yanıt
    Arkadaş Gelynin Fiata neden ihtiyacı olsun,asıl sen okuduğunu anlayamıyorsun.

    Gördüğün haberi git tekrar oku iyice süz çünkü geely sadece Fiat’ın almak için görüşmedi.Gruptaki tüm markalara ilgisi vardı.Fiat markası için görüşmedi anlayacağın.Grubun diğer markaları için görüştü.Özellikle Çin’de Jeep&Alfa&Maserati güçlü hacme sahip olan markalar.

    Bir haber okumuşsun detaylarını bilmeden gelmiş buraya birde atarca konuşuyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Sen bunu demiyordun şimdi lafı değiştiriyorsun. Sen dedinki geely kim ki alabilsin. Ben sana bunun cevabını veriyorum. Hala okuduğunu anlamıyorsun. Ben haberin detayını okumuştum arkadaşım. Yeteri kadarınıda yazdım. Atar falan yaptığım yok. Sadece salt cehalete tahamülüm yok. İyi forumlar arkadaşım. Boş yapma artık rica ediyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Dunyanin en capsiz ve gelecek vadetmeyen sirketi FCA suan. Elektrik isine bile yeni planlama yaptilar o da hava civa. Maseratiye bile 4 tane elektrikli model cikaracaknis yersen.

    Forbes in son listesine gore piyasa degeri 35 milyar dolar.

    https://www.forbes.com/companies/fiat-chrysler-automobiles/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    Allah rahmet eylesin mi?

    İtalyanlar malum durumdan ötürü biraz dindar hristiyan olabilir. Ne onlar Allah rahmet eylesine anlam verir ne de bi müslüman kendi inancına göre müşrik olan birine rahmet okur. Büyük ihtimal sen de lafın gelişi demişsindir. Ama böyle durumlarda toprağı bol olsun gibi şeyler söylemek daha uygundur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkke

    Scuderia Ferrari öksüz kaldı.Mercedesin v6 turbo motorların yapısını çok önceden Fia dan öğrenip yıllardır güç ünitesi ile en hızlı takım olmasının önüne ne geçmişti bu sene.Şimdi Mercedes sürekli ağlıyor Ferrari motoru legal değil diye Fia kaç kere inceledi sonuç olarak legal çıktı daha bu haftasonu ağlamaya devam ettiler.Tüm camianın başı sağolsun.Ayrıca yukarda arkadaşın yazdığı ne alaka neden Fiat satılacak anlayamadım?
    Bu motorlarda bu derece başarılı bir takımın şüphesine kıymet verilmesi gerekir. Bu adamlar çok iyi mühendisler çalılotıryorlar ve motorun sesinden, çıkardığı dumandan bile senin benim blueprint çizimlerini teknik verilerini görsek anlayamayacağımız şeyleri anlıyorlar.

    Redbull mesela şimdi ferrariyi desteklemiş olsa da yağ yakma konusunu piyasaya onlar çıkarmıştı yanlış bilmiyorsam. Bu da doğru çıktı ve üstelik mersedesten çok ferrariyi vurmuştu.

    Ferrari elbette başarılı ve çok iyi bir motor yaptı ama bu başarının asıl mimarı kesinlikle mahle şirketidir. Ferrari düzlüklerde diğer araçların yanından füze gibi geçtiği motordan mahlenin getirip ferrari motoruna adapte ettiği ve bunca zamandır üstüne koydukları sayesinde kurtuldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Yahu sen akıllanmazmısın ?

    Girme arkadaş benim açtığım konulara ..

    Adamın sinirlerini hoplatıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 26 Temmuz 2018; 21:39:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FIAT için çok önemli bir isimdi. Neredeyse batmakta olan FIAT'ı iyi noktaya getirmişti.

    Özellikle 2008-2015 yıllarında adeta sürünen Ferrari'yi yeniden F1'de zirveye çıkaran isimdir. FIAT ve Ferrari için büyük isimdi. Bundan sonra bakalım ne olacak. Öyle bir yöneticiydi ki FIAT'ın sahibi Agnelli ailesi adamın yerine 4 kişiyi atadı. Nasıl bir yönetici olduğunu buradan anlayabiliriz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.