Şimdi Ara

Audi A5 Önden Kayma Ve Kaza

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
4.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW grubu arabalar önden kaymaya çok meyilli. Audi A5 gibi premium bir araba bile tıpkı bir domuz gibi kafasını çeviremiyor.

    https://www.instagram.com/p/Blh5meIAhDK/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1er5qo8i9faqc



  • Valla her araç kafadan kayar ama bazısı bir ayrı kayar.

    "Her aracın başına gelir" kafasında olan arkadaşlar, altlarındaki arabayı satıp gidip ucuza ama cayır cayır kafadan kayan bir araç alabilir.

    A5 i kullanmadım bilemem, fakat vag grubu denince yorum yapabileceğim bir araç var. B6 passat'a bindim. Bir iki zorladım, hayatımda ilk kez kafadan kaydığımda bu kadar korktum. Dedim herhalde buraya kadarmış. Sürücü olarak , beklemekten başka yapabileceğiniz bir şey yok.

    D segmenti araç sonuçta, yüklü kullanılacak. Beş kişi bindik, yazlığa gidiyoruz. Yollar hafif virajlı. Limitlerde de sürmüyorum. Fakat normal sürüşte bile kafanın dönmek istemediğini anlamak zor değil. Palamut gibi yığılıyor araç. Mesela benzer yollarda insignia, passat'ın içinden geçer kimse kusura bakmasın.
  • Bunun Vag grubuyla alakası yok.Her araba önden kayar.Arkadan itiş olsun,önden çeker olsun,motoru arkada önde olsun virajda alabileceği hızın üstünde girersen önden kayar.
  • Sadece bu videodan mi bu sonuca vardiniz?



    Vagin bir cok modelini kullandim, jetta, passat olsun polo olsun tabiki belli sinirlar dahilinde araclar. Ama a3-a4 yol tutus konusunda oldukca basarili ( sansinizi zorlamadiginiz surece)
  • Bence kaymadan ziyade sürücü ne yaptığını bilmiyor. Kafadan kaymalık bir direksiyon açısı yok orda ve aracın tepkileri de pek kayıyormuş gibi değil.



    Bu arada sürücü tecrübesiz ise Corvette ile de kafadan kayar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 23 Temmuz 2018; 2:50:12 >
  • O değil yana yattıktan sonra aşağı düşse felaket olacakmış.
  • lastiklerin durumu nasıl

    sürücü o an ne yapıyor

    sürücü ne kadar sürücü

    vs vs vs

    bir çok etken var,

    tek bir video ile tüm markaya sonuç çıkarmak doğru olmaz.
  • öyle abuk sabuk bir beton yolda frensiz sert viraja girersen, tam ısınmamış lastiklerle bırak a5'i lancer evo bile kayar... arabayı kullanan eleman tam acemiymiş nerede viraja sert gireceğini bilmiyor daha.
  • merkez kaç kuvveti markadan bağımsız bir fizik kanunudur.
  • Valla her araç kafadan kayar ama bazısı bir ayrı kayar.

    "Her aracın başına gelir" kafasında olan arkadaşlar, altlarındaki arabayı satıp gidip ucuza ama cayır cayır kafadan kayan bir araç alabilir.

    A5 i kullanmadım bilemem, fakat vag grubu denince yorum yapabileceğim bir araç var. B6 passat'a bindim. Bir iki zorladım, hayatımda ilk kez kafadan kaydığımda bu kadar korktum. Dedim herhalde buraya kadarmış. Sürücü olarak , beklemekten başka yapabileceğiniz bir şey yok.

    D segmenti araç sonuçta, yüklü kullanılacak. Beş kişi bindik, yazlığa gidiyoruz. Yollar hafif virajlı. Limitlerde de sürmüyorum. Fakat normal sürüşte bile kafanın dönmek istemediğini anlamak zor değil. Palamut gibi yığılıyor araç. Mesela benzer yollarda insignia, passat'ın içinden geçer kimse kusura bakmasın.
  • herkesin kişisel tecrübelerine göre bazı araçlar bu tarz tutunma konularında daha başarısız görülebilir, mesela benim için de f10 bmw bu konuda çok başarısız, audiler de bir o kadar başarılı
  • Bu forumu çok seviyorum ya herkes test pilotu.
  • Bi e46 kazasi vardi bi ara instagramda baya populerdi arac onden kayarak sarompole yuvralaniyordu baya taklalar attiktan sonra duruyordu bu isin markasi yok malesef rwd si fwd si yok oyle fwd araclar biliyorum onu cogu rwd araclardan dirayetli
  • Fizik kanunlarinin önüne geçilmiyor maalesef ayrıca lastik durumu nasıl bilmiyoruz birde dikkat ettiğim şey şoför viraja girerken geç dönüş yapiyor. Daha dar girmeliydi bence
  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    f10 un bmw karakteristiğiyle alakası yok zaten.Yol tutuş felan hakgetire fazla konforlu bir araç..
  • arabasını tanımayan limitlerini bilmeyen nerede nasıl tepki verdiğini bilmeyen sürücülerin sonuçları bu. araba ve markadan bağımsız bir sonuç
  • Direksiyonu döndürmemiş
  • O değilde önü arkası ayrı savrulan Arteon rezaleti geldi aklıma
  • Audinin zaten yol tutuş, sürüş gibi konularda iddiası olduğunu ben duymadım. Yol tutuş, sürüş istiyorsanız subaru, Honda, bmw bakılır. Audi sağlam, janjanlı araç isteyenlere hitap ediyor.
  • 4x4 sistemler güzel yol tutuyor tamam da kafadan kayıyor araba arkadan itiş olsa arkasını getirip kurtarma şansın var ama 4x4 de olmuyor maalesef. Belli bi yere kadar tutuyor tutuyor ama kopunca..
  • Yan tutuşu iyiymiş ama. Takla atmadı.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.