Şimdi Ara

Telefon Çalışıyor DSL yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek konusuna istinaden buraya yeni konu açmak isteği duydum. Çünkü hâla sorunum çözülmedi.

    Herkese Hayırlı Akşamlar,



    Herşeyden önce 30 haziranda TT’dan TürkNete geçtim. Altyapım desteklediği için 35 mbps’ye kadar hız alabiliyordum. Bu benim için bile çok iyiydi TT’ye göre.

    Cumartesi günü birden modemimin DSL ışığı yanmamaya başladı. Hemen bağlatı kablolarını kontrol ettim. Apartmandan gelen kanloyu direk modeme bağladım ama sonuç yine hüsran. Ev telefonu çalışıyor onda hiç bir sorun yok. Hemen

    18998188 Ve 18999255 numaralı destek kayıtlarını açtım. 10-15 dakika sonra şöyle bir yazı vardı destek kaydında;



    “Merhaba, yaptığımız incelemelerde bağlantınızda yaşadığınız sorunun altyapıdan kaynaklanan fiziksel bir arıza olduğunu tespit ettik. Sorunun çözümü için altyapı sağlayıcı firma olan Türk Telekoma bildirimde bulunduk. Ekipler sahadaki soruna yerinde müdahale ettikten sonra yapılan işlemler konusunda sizi bilgilendireceğiz.“



    Ertesi sabah şöyle bir SMS geldi

    “Merhaba, arizaniz altyapi saglayicimiz olan Turk Telekom tarafindan incelenmektedir .En kisa sure icinde tarafiniza gerekli bilgi saglanacaktir.iyi Gunler dileriz”



    Sonra hergün çeşitli sosyal medya hesaplarından twitter olsun instagram olsun sürekli yazmaya başladım sadece instagram’dan bir dönüş geldi “genel olarak 2 iş günü içinde sorun çözülüyormuş” herneyse bugünde tam olarak 2 iş günü doldu.

    Ne TT’dan bana ulaşan oldu ne de TürkNetten arayıp soran oldu.

    Birde üstelik pazar günü 2 aylık faturayı çıktığı gün aynı zamanda hemen ödedim.



    Çözüm yolu için bakalım daha ne yapacaklar. Gelişmeler olduğu zaman editlemeye çalışacam.

    @TurkNetDestek


    EDİT 1: 11.06.2018 SAAT 11:08 itibari ile ne arayan soran var ne de internetim.




    EDİT 2: 11.06.2018 SAAT 11:55 itibari ile internet bağlantım olmadığı gün kadar ödediğim faturanın iadesini istedim.




    EDİT 3: 11.06.2018 SAAT 14:15 itibari ile TurkNetDestek DH temsilcisi ile pm üzerinden konuşulmuş TurkNetDesteğin konunun takipçisi olacağı belirtirmiştir.




    EDİT 4: 11.06.2018 SAAT 15:24 itibari ile TurkNetDestel DH temsilicisi sayesinde OIM üzerinden 12.07.2018 tarihinde TT ekipleri tarafından randevu alınmış. Teşekkürler..




    EDİT 5: 12.06.2018 SAAT 13:03 itibari ile gelen giden yok ve aramadılarda



    EDİT 6: 13.06.2018 itibari ile destek kaydı hakkında böyle yorum gördüm;
    “Arıza kaydınız iç tesisat olarak sonuçlanmıştır. Arızanızın giderilebilmesi için bazı noktaları kontrol ettirmelisiniz. Bu noktalar ; · Ankastre kutusu ve bağlantı kabloları · Bina içinden geçen telefon kablosu · Duvarda bulunan prizler · Daire içi bağlantı kabloları · Splitter cihazı, · Bilgisayar ve Modem bağlantıları İyi günler dileriz.”


    Bağlantıları kontrol ettim tekrardan hepsi doğru. Telefon zaten çalışıyor kabloda sorun olsa telefon çalışmaz haksızmıyım ?. Splittersiz çalıştırmayı denedim fakat DSL ışığı alamadım. Sorunun benden kaynaklanmadığı kesin gibi. TürkNet burada internetimi kısıtlamış ya da Saha ekipleri gelmemiş olabilir mi ?


    EDİT 7: 18.06.2018 itibari ile İlgili destek kayıtlarından 19.06.2018 tarihine tekrar Saha ekipleri tarafından randevu alınmış. Konunun takip edileceği belirtirmiş.



    EDİT 8: 19.06.2018 itibari ile TT ekibi gelip saha dolabını ankestreyi kontrol edip bir sorun bulmadı ve hatanın modemden kaynakladığına hem fikir olduk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meehmt -- 19 Temmuz 2018; 11:14:52 >







  • SON EDİT: 19.07.2018 tarihi 15:20 itibari ile sorunum çözülmüş olup speedtest aşağıdaki gibidir.

    Telefon Çalışıyor DSL yok
  • yaşasın türknet!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.