Şimdi Ara

N11’den almış olduğum TV’nin ekranı kırık çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.436
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, n11 üzerinden babamlara tv aldım. Kargo ürünü teslim ederken kutuda herhangi bir deformasyon yoktu babamda ürünü doğal olarak teslim aldı. Ertesi gün satıcıya mesaj attık herhangi bşr servis bilgisi yok ürün için servis çağırmamız gerekir mi? Ne yapmamız gerekiyor diye? Satıcı ise ürünü kendimizin açıp, kurmamız gerektiği ve garantininde başladığı yönünde bilgi verdi. Kutuyu açtığımızda ise ön panelde korıklar olduğunu gördük. Satıcıyı aradım ama geç saat olmasından dolayı cevap veren olmadı, mesaj bıraktım şimdi de cevap bekliyoruz. Merak ettiğim bu durumda izlemem gereken yol nedir? Ne yapmam gerekir? Yardımcı olabilir misiniz?

    N11 ile görüştüğümde kargo firmasıyla görüşün durum tespit tutanağı tutturun onlar yardımcı olmazsa bize bilgi verin dedi.
    N11’den almış olduğum TV’nin ekranı kırık çıktı
    N11’den almış olduğum TV’nin ekranı kırık çıktı
    N11’den almış olduğum TV’nin ekranı kırık çıktı
    N11’den almış olduğum TV’nin ekranı kırık çıktı
    N11’den almış olduğum TV’nin ekranı kırık çıktı
    N11’den almış olduğum TV’nin ekranı kırık çıktı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BuMé®@NG -- 22 Haziran 2018; 3:19:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • N11 in sitesinde konu ile ilgili bilgi mevcut,

    kopyalıyorum.

    Ürün İadesi

    Ürün eksik, hatalı veya arızalı geldiyse iade edebilirsiniz.


    Ürün Değişimi

    Ürünü başka bir renk, beden seçeneğiyle değiştirebilirsiniz.


    Sipariş İptali

    Siparişinizi daha size gönderilmeden iptal edebilirsiniz.



    Talep Formunu Doldur
    Talep Formunu Doldur

    Hesabım > Mevcut Sipariş sayfasından İade Et butonuna basın. Talep formunu doldurup iade adresini alın.
    Misafir kullanıcı nasıl ürün iade eder? İade Talebi Oluştur
    Ürünü Mağazaya Gönder
    Ürünü Mağazaya Gönder

    İade talebinden sonra 3 iş günü +24 saat içinde ürünü mağazaya geri gönderin. Ücretsiz gönderim için eğer varsa iade kargo kodu kullanın.
    İade kargo kodu nedir?
    Mağaza İadeyi Onaylasın
    Mağaza İadeyi Onaylasın

    Ürün kargolandıktan sonra mağaza,
    3 iş günü + 24 saat içinde iade talebinizi yanıtlar.
    Mağaza iade için ek süre talep etti, ne yapmalıyım?
    Paran İade Edilsin
    Paran İade Edilsin

    İade talebiniz onaylandıktan sonra paranız, ortalama 3 gün içinde hesabınıza aktarılır.




  • Merhaba BuMé®@NG,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Merhaba BuMé®@NG,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.